images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

نحوه بسته بندی و ارسال محصولات

چه یک فروشگاه تجارت الکترونیک، یک توزیع کننده یا یک خالق مستقل باشید، حمل و نقل محصولات بخش مهمی از تجارت شما است. مشتریان شما انتظار دارند محصولاتشان به موقع و در شرایط خوب به دستشان برسد. از طرفی، این بدان معناست که باید محصولات خود را به درستی بسته بندی کنید تا در طول حمل و نقل از آنها محافظت کنید. بسته بندی علاوه بر محافظت بیشتر، می تواند به برند شما ارزش افزوده و دریافت بسته را با طرح های گرافیکی یا حتی یک یادداشت دست نویس سرگرم کننده تر کند. همچنین آماده سازی محصولات خود برای ارسال به مشتریان ضروری است. استفاده از برچسب گذاری مناسب و کار با حامل مناسب می تواند به شما کمک کند در هزینه های حمل و نقل خود صرفه جویی کنید و مطمئن شوید که همه چیز مطابق انتظار می رسد. راهنمای حمل و نقل ما را برای راهنمایی و مشاوره در مورد تمام فعالیت های بسته بندی و حمل و نقل خود بررسی کنید.

نحوه بسته بندی محصولات

دانستن نحوه محافظت از اقلام هنگام حمل و نقل مستلزم دانش کامل بسته بندی محصول است. این شامل طراحی و تولید یک ظرف بصری جذاب و محافظ برای محصولات شما است که شامل سه قسمت است. بسته بندی محصول حاوی خود محصول است و معمولاً دارای مارک است. به عنوان مثال، اگر محصول شما عطر است، بطری شیشه ای با برچسب مارک بسته بندی محصول است. بسته بندی بیرونی از محصول در هنگام حمل و نقل محافظت می کند. این اغلب یک جعبه مقوایی مستطیلی، پاکت حمل و نقل صاف یا کیسه پستی است. بسته بندی داخلی هر چیزی است که در داخل بسته بندی بیرونی قرار می گیرد. ممکن است بسته ای از سه عطر را در یک جعبه تزئینی با مارک تجاری برای شرکت خود ارسال کنید. بسته بندی داخلی نیز شامل مواد بسته بندی، اعم از کاغذ خرد شده، بسته بندی بادام زمینی یا بسته بندی حباب دار است. اگر کارت ویزیت یا کوپن تبلیغاتی را همراه با سفارش ارسال می کنید، این نیز بخشی از بسته بندی داخلی است. قبل از اینکه محصولات خود را بسته بندی کنید، ارزیابی آنها بر اساس سه ویژگی ضروری است:

  • وزن: به بسته‌بندی به اندازه‌ای قوی نیاز دارید که هر چیزی را که داخل آن است نگه دارید. اقلام سنگین‌تر اغلب نیاز به راه‌اندازی چند لایه دارند، در حالی که اقلام سبک را می‌توان در کیسه‌ها ارسال کرد.
  • اندازه و شکل: هنگام بسته‌بندی هر محصولی، لبه‌ها نباید با بسته‌بندی بیرونی تماس داشته باشند. اندازه و شکل محصول خود را در نظر بگیرید و جعبه یا پستی را انتخاب کنید که هم برای محصول و هم برای مواد بالشتک به اندازه کافی بزرگ باشد.
  • ارزش و شکنندگی: اشیاء با ارزش و شکستنی در حمل و نقل به محافظت بیشتری نیاز دارند. جعبه همچنین باید دارای برچسبی باشد که روی آن نوشته شده است «شکننده» و احتمالاً یک فلش که نشان می‌دهد از کجا باید ظرف را نگهداری کرد و به آن دست زد.

نحوه بسته بندی محصولات کوچک تا متوسط

اکثر مشاغل کوچک بسته بندی و حمل و نقل کالاها و کالاها دارای بسته هایی هستند که کوچک یا متوسط ​​در نظر گرفته می شوند. از شمع ها گرفته تا لوازم آرایشی و تلفن های هوشمند، بسیاری از کالاهای مصرفی روزمره به راحتی بسته بندی می شوند. محصولات کوچکتر به ملاحظات لجستیکی کمتری نیاز دارند. با این حال، دانستن نحوه محافظت از محصولات کوچک در طول حمل و نقل بسیار مهم است. اگر محصول شما را می توان کوچک یا حتی متوسط ​​در نظر گرفت، این نکات بسته بندی را برای نگهداری و توزیع محصول دنبال کنید:

1. نوع بسته بندی خود را انتخاب کنید

بسته شما ممکن است در مسیر رسیدن به مقصد نهایی از دستان و قطعات مختلف تجهیزات عبور کند. بسیار مهم است که مواد بسته بندی را انتخاب کنید که از محصول شما محافظت کند و در طول حمل و نقل پایدار بماند. برای محصولات کوچک، شما معمولاً سه گزینه دارید:

  • جعبه‌های مقوایی راه راه: مقوا محکم و سبک است، به این معنی که می‌تواند از محصول شما محافظت کند بدون اینکه به وزن حمل و نقل شما اضافه کند. از همه محصولاتی که ارسال می‌شوند، 90٪ در مقوا بسته‌بندی می‌شوند زیرا ایمن در نظر گرفته می‌شود.
  • پست‌کننده‌های پددار: پست‌کننده‌های پددار معمولاً برای اقلام کوچک، صاف یا ظریف هستند. آنها برای جواهرات، اقلام دست ساز، کتاب و لوازم الکترونیکی عالی هستند. آنها با مقداری بالشتک داخلی عرضه می شوند که می توانید با کاغذ بازیافتی یا بسته بندی حباب دار به آن اضافه کنید.
  • کیسه یا پاکت حمل و نقل: کیسه پلی اورتان یا پاکت پلاستیکی محکم و سبک وزن است. آنها همچنین خود آب بندی هستند که می تواند عملیات بسته بندی را ساده کند. مانند پست‌کننده‌ها، برای اقلام کوچک‌تر بهترین هستند.

 

بسته بندی

 

2. تصمیم بگیرید که آیا سفارشی کنید یا خیر

برای یک فروشگاه تجارت الکترونیکی نوپا یا یک صنعتگر مستقل، بسته بندی سفارشی می تواند برند شما را متمایز کند و به محصولات شما تجربه ای شبیه بوتیک بدهد. یک بسته زیبا همچنین می تواند به شما تبلیغات رایگان بدهد، زیرا مشتریان از ارسال ویدیوهای جعبه گشایی در فیدهای رسانه های اجتماعی خود لذت خواهند برد. به علاوه، 55 درصد از خریداران آنلاین در صورتی که سفارش آنها در بسته بندی سفارشی رسیده باشد، به وب سایت باز می گردند. اگر برند بسته بندی خود را انتخاب می کنید، باید با یک طراح و تامین کننده بسته بندی کار کنید. اگر نمی‌توانید کل جعبه خود را سفارشی کنید، چند محصول بسته‌بندی مقرون‌به‌صرفه اضافه کنید تا تحویل‌های خود را بهبود ببخشید. راه‌های دیگر برای برندسازی بسته‌بندی شما ممکن است شامل برچسب مارک، یادداشت دست‌نویس، درج تبلیغاتی، نوار بسته‌بندی مارک یا حتی یک هدیه رایگان باشد.

3. پرکننده محافظ را اضافه کنید

هنگامی که محصولات شما در طول حمل و نقل نیاز به نگه داشتن دارند، باید بدانید که چگونه جعبه ها را برای ارسال با نوع و مقدار مناسب بسته بندی کنید. بالشتک محافظ برای محافظت از اقلام کوچک شما در هنگام حمل و نقل بسیار مهم است. هر مورد را جداگانه بپیچید تا در داخل جعبه با یکدیگر برخورد نکنند. اگر محصول مستعد رطوبت یا کثیفی است، آن را برای محافظت در داخل یک کیسه پلاستیکی قرار دهید. از هر طرف حداقل 2 اینچ از بالشتک استفاده کنید و هیچ فضای خالی در ظرف باقی نماند. در عین حال از پر کردن بیش از حد آن خودداری کنید. افزودن پرکننده بیش از حد ممکن است باعث ترکیدن جعبه یا کیسه در حین حمل و نقل شود. شما می توانید از بین پرکننده های بسته بندی سنتی و سازگار با محیط زیست، از جمله:

  • دستمال کاغذی
  • بادام زمینی بسته بندی فوم یا نشاسته ذرت
  • درج مقوا
  • کاغذ مچاله شده، چروکیده یا خرد شده
  • درج فوم پلی اورتان
  • بالش های هوا
  • بسته بندی حباب دار

4. بسته را مهر و موم کنید

اگر از کیسه پلی یورتان استفاده می کنید، باید با یک نوار چسب همراه باشد. اطمینان حاصل کنید که کیف شما کاملاً مهر و موم شده است تا از باز شدن آن در هنگام حمل و نقل جلوگیری شود. اگر بسته بندی شما به خودی خود مهر و موم نمی شود، از نوار بسته بندی با عرض حداقل 2 اینچ و به اندازه کافی محکم استفاده کنید تا هر آنچه در بسته شما وجود دارد را در خود جای دهد. در صورت آب بندی جعبه، از روش H-taping استفاده کنید. این تکنیک ابتدا شامل مهر و موم کردن لبه ها و سپس لبه ها است، بنابراین نوار یک الگوی H ایجاد می کند. هر دو درز پایین و بالای جعبه را بچسبانید و مطمئن شوید که نوار می تواند به اندازه کافی از وسایل سنگین پشتیبانی کند.

5. روش BOX-IN-BOX را در نظر بگیرید

پس از بسته بندی و مهر و موم کردن بسته کوچک خود، ممکن است بخواهید آن را در یک جعبه بزرگتر با مواد پرکننده بیشتری قرار دهید. در حالی که بیشتر محموله ها به این محافظت اضافی نیاز ندارند، یک محصول شکننده یا ارزشمند از لایه اضافی بهره می برد. برای استفاده از این روش ابتدا جعبه داخلی خود را آماده کنید. جعبه بیرونی شما باید به اندازه ای بزرگ باشد که جعبه داخلی را به اضافه یک بافر 2 اینچی پرکننده داشته باشد. در مرحله بعد، پایه جعبه بیرونی را با مواد پرکننده پر کنید، مانند بسته بندی بادام زمینی. ظرف داخلی خود را داخل آن قرار دهید و سپس بقیه مواد پرکننده را اضافه کنید تا بسته بندی داخلی احاطه شود. سپس، جعبه بیرونی را مانند جعبه داخلی مهر و موم کنید.

 

بسته بندی محصولات

 

نحوه بسته بندی محصولات بزرگ

فرقی نمی‌کند یخچال، تشک یا چیز دیگری ارسال می‌کنید، هنگام بسته‌بندی اقلام سنگین یا بزرگ باید اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید. محصولات بزرگتر شما نیاز به محافظت در برابر ارتعاشات، ریزش های تصادفی و فشرده شدن در برابر انباشته شدن در حین ذخیره سازی دارند.

1. مواد مناسب را پیدا کنید

یک کیسه، پاکت نامه یا پستی پر شده برای محصولات بزرگتر شما بسیار کوچک خواهد بود. در عوض، به یک جعبه مقوایی راه راه سنگین نیاز دارید. به دنبال یکی با چندین لایه و درز باشید که به جای چسباندن، دوخته یا منگنه شده باشد. از جعبه قدیمی برای یک کالای بزرگ استفاده مجدد نکنید زیرا نمی توانید استحکام آن را تضمین کنید.

2. FILLER را اضافه کنید

مانند محصولات کوچکتر، اقلام بزرگتر نیز به پرکننده نیاز دارند. با این حال، هنگام حمل و نقل اقلام سنگین، کاغذ مچاله شده و بالشتک های سبک وزن قابل تحمل نیستند. در عوض، از فوم پلی استایرن مهندسی شده به شکلی برای نگهداری محصول استفاده کنید. درج مقوا راه راه نیز می تواند مورد شما را گهواره کند. مانند بسته های کوچکتر، حداقل 2 اینچ از هر طرف فضا را هدف قرار دهید تا محصول به دیواره های جعبه برخورد نکند. در صورت امکان، روش جعبه دوبل برای اقلام بزرگتر و سنگین تر نیز توصیه می شود.

3. جعبه را مهر و موم کنید

مانند جعبه های کوچکتر، باید جعبه را در اطراف هر لبه با نوار ببندید. در این مورد، از چند لایه نوار چسب سنگین استفاده خواهید کرد. یک نوار فایبرگلاس تقویت شده و فعال شده با آب می تواند به مقوا بچسبد و اطمینان حاصل کند که جعبه شما در تمام طول سفر مهر و موم می شود.

4. در صورت نیاز پالت کنید

محصولات بزرگتر اغلب دارای بسته بندی حمل و نقل اضافی مانند یک پالت هستند. یک پالت حمل و نقل به حامل حمل و نقل شما اجازه می دهد تا محصول شما را با استفاده از تجهیزات جابجایی مواد مانند لیفتراک بارگیری و تخلیه کند. یک محصول بزرگ پالت شده ممکن است با بسته بندی جمع شونده یا کشدار بسته شود، که در حین حمل و نقل بالشتک ایجاد می کند و همه چیز را کنار هم نگه می دارد. یک محصول پالت شده همچنین می تواند به شکل دیگری بسته یا محکم شود.

 

توزیع محصولات

 

چگونه محصولات خود را برای ارسال و توزیع بسته بندی کنید

هنگام ارسال محصولات به یک توزیع کننده و برای قرار دادن در فروشگاه ها، باید الزامات مختلف بسته بندی را در نظر بگیرید. اگر مشتری شما یک توزیع کننده است، می تواند الزامات خاصی برای نحوه عملکرد، مقررات صنعت و حداقل الزامات سفارش داشته باشد. به‌عنوان بسته‌بندی، محصولات جداگانه را بر اساس وزن و مقدار مورد نیاز توزیع‌کننده‌تان در جعبه‌هایی بسته‌بندی می‌کنید. سپس، کیس ها را در پالت ها بسته بندی می کنید. توزیع‌کننده شما احتمالاً به اندازه‌ها و انواع پالت‌های خاصی نیاز دارد تا مطمئن شود که متناسب با تجهیزات آنها است. آنها همچنین حداکثر ارتفاع پالت را تعیین می کنند. در نظر بگیرید که آیا توزیع کننده محصولات ذخیره شده را در موجودی خود نگه می دارد و شرایط نگهداری آنها چگونه است. درک شبکه توزیع شما و اینکه چگونه محصول و بسته بندی بیرونی شما در سراسر زنجیره تامین جابجا می شود، بسیار مهم است. برای طراحی سیستم های مهار ایمن که از طریق جابجایی، حمل و نقل و ذخیره سازی دوام می آورند، عواملی مانند:

  • نوع و اندازه پالت.
  • انباشتن پالت یا پیکربندی ذخیره سازی.
  • مشخصات حداکثر و حداقل ارتفاع پالت و وزن بار.
  • آیا برای انباشتن پالت از ورق های لغزنده، ورق های لایه یا درپوش استفاده می شود.
  • اینکه آیا بار پالت شده با استفاده از بسته بندی کششی، بسته بندی کوچک، ستون های گوشه یا تسمه ایمن می شود.
  • از چه نوع کانتینرهای حمل و نقل استفاده می شود، مانند سینی، جعبه، جعبه یا سطل.
  • خواص مواد مورد نیاز، مانند مقاومت در برابر رطوبت و مقاومت در برابر شکست.
  • چه نوع پرکننده محافظ مورد نیاز است.

در نظر گرفتن هر مرحله در فرآیند حمل و نقل و توزیع و رعایت تمام مشخصات تضمین می کند که محصولات شما محافظت می شوند و به صورت یکپارچه به مقصد نهایی خود می رسند. همچنین به شما کمک می کند تا از تنگناها در زنجیره تامین با بسته بندی هایی که با روش های انبارداری و جابجایی مواد مطابقت دارد جلوگیری کنید.

نحوه ارسال محصولات

قبل از اینکه محصولات خود را برای حمل و نقل آماده کنید، مطمئن شوید که آنها با ظرف حمل و نقل مناسب، پرکننده و برگه بسته بندی بسته بندی شده اند. هنگامی که تصمیم گرفتید چگونه محصولات خود را برای حمل و نقل بسته بندی کنید، می توانید برای حمل و نقل آماده شوید. جزئیات دقیق آماده سازی حمل و نقل شما به الزامات حمل و نقل حامل انتخابی شما بستگی دارد. به طور کلی، این فرآیند چند مرحله ساده را دنبال می کند.

 

ارسال محصولات

 

نحوه ارسال اقلام کوچک تا متوسط

هنگامی که اقلام کوچک یا متوسط ​​خود را بسته بندی کردید، می توانید آنها را برای ارسال آماده کنید. این پنج نکته حمل و نقل تجارت الکترونیک را دنبال کنید.

1. بسته خود را اندازه گیری و وزن کنید

وقتی محصولات شما در لایه نهایی بسته بندی قرار گرفتند، می توانید ابعاد حمل و نقل و وزن کل خود را بفهمید. ابتدا طول، عرض و ارتفاع بسته خود را اندازه بگیرید. سه بعد را ضرب کنید و عدد را بر مقسوم‌کننده‌ی ابعادی که توسط حامل انتخابی شما درخواست شده است تقسیم کنید. این شکل وزن بعدی بسته شما را نشان می دهد که گاهی اوقات به اختصار Dim weight خوانده می شود. سپس بسته خود را بر حسب پوند یا اونس وزن کنید. در صنعت لجستیک، این عدد به عنوان وزن مرده بسته یا وزن واقعی شناخته می شود.

2. نرخ حمل و نقل خود را محاسبه کنید و شرکت های مخابراتی را مقایسه کنید

برخی از شرکت‌های حمل‌ونقل شما را بر اساس وزن ابعادی بسته‌ها شارژ می‌کنند، به این معنی که چقدر فضای کامیون آنها را اشغال می‌کند. سایر حامل ها ممکن است از وزن مرده بسته شما استفاده کنند. با این حال، دیگران ممکن است بزرگتر از این دو را بگیرند. برای محاسبه هزینه های حمل و نقل با شرکت مخابراتی خود یا گروهی از شرکت های مخابراتی که در نظر دارید کار کنید. وزن ابعادی و واقعی را در کنار مبدا و مقصد ارائه خواهید کرد. در حالی که مقایسه هزینه ها ضروری است، به یاد داشته باشید که به سطح خدماتی که یک شرکت ارائه می دهد نگاه کنید. اگر می‌خواهید یک مهلت تحویل تهاجمی را رعایت کنید، به یک شرکت مخابراتی با سوابق برای عملکرد به موقع و انعطاف‌پذیری برای برآوردن نیازهای شما نیاز دارید. الف> اگر کالای کوچکی را به صورت محلی ارسال می‌کنید، حتی ممکن است یک سرویس پیک را انتخاب کنید که بتواند کالای شما را از طریق دوچرخه یا ماشین تحویل دهد. این امر مشتریان شما را که بسته خود را به موقع دریافت می کنند از دست یک نماینده یونیفرم پوش و حرفه ای تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین وقتی یک پیام رسان دوچرخه بتواند سریعتر و مقرون به صرفه تر به آنجا برسد، هزینه فضای یک ون حمل و نقل بزرگ را پرداخت نخواهید کرد.

3. شرکت مخابراتی خود را رزرو کنید

هنگامی که در شرکت حاملی مستقر شدید که قیمت ها و ضمانت های حمل و نقل آن برای کسب و کار شما منطقی است، برای تأیید حمل و نقل خود با آنها همکاری کنید. آنها تحویل و تحویل شما را برنامه ریزی می کنند یا به شما می گویند بسته خود را کجا بیاورید.

4. بسته خود را برچسب بزنید و ارسال کنید

برچسب های حمل و نقل را که شرکت حامل شما ارائه می دهد چاپ کنید و با استفاده از نوار بسته بندی شفاف به بسته های خود وصل کنید. هر برچسب و برچسب دیگری را که برای حمل ایمن اقلام مورد نیاز است وصل کنید. به عنوان مثال، اگر محصول شما دارای باتری لیتیومی یا هر گونه مواد هازمات باشد، ممکن است به برچسب خاصی نیاز داشته باشید. سپس، شما آماده ارسال محموله خود هستید.

نحوه ارسال اقلام بزرگ و سنگین

از برخی جهات، ارسال یک کالای بزرگ تفاوت چندانی با ارسال یک محصول کوچک ندارد. به طور کلی، شما همین روند را برای نحوه ارسال اقلام سنگین دنبال خواهید کرد. این کار با بسته بندی محصول، اندازه گیری آن، محاسبه و مقایسه نرخ ها، رزرو محموله و در نهایت آماده سازی آن برای تحویل شروع می شود. با این حال، هنگام کار با بسته‌های بزرگ‌تر، شرکت مخابراتی شما ممکن است الزامات بیشتری را اعمال کند. روند شما احتمالاً این سه مرحله را دنبال می کند:

 

بسته بندی اصولی

 

1. الزامات بسته بزرگ خود را بررسی کنید

حامل های مختلف آستانه های ابعاد و وزن متفاوتی را برای بسته هایی که باید بزرگ در نظر گرفته شوند فهرست می کنند. برخی از شرکت‌های حمل‌ونقل، جعبه‌ای را که بیش از 70 پوند وزن دارد یا یک آستانه وزنی دیگر، بزرگ می‌نامند. دیگران به ابعاد ترکیبی بسته نگاه می کنند. برای برخی از اپراتورها، هر چیزی که بیش از 130 اینچ باشد در رده بزرگ‌تر قرار می‌گیرد. مانند بسته های کوچک، برای محاسبه نرخ حمل و نقل خود باید بسته خود را اندازه گیری و وزن کنید. اگر بسته شما با شرکت حامل انتخابی شما بزرگ در نظر گرفته شود، ممکن است لازم باشد شرایط خاصی را دنبال کنید. به عنوان مثال، ممکن است از شما خواسته شود که از جعبه راه راه استفاده مجدد نکنید و مطمئن شوید که وزن خاصی را در خود نگه می دارد. هنگامی که محصول خود را برای حمل و نقل آماده می کنید، ممکن است لازم باشد یک برچسب احتیاط ویژه که وزن بسته را نشان می دهد اضافه کنید تا بسته شما توجهی را که شایسته آن است دریافت کند.

2. گزینه های حمل و نقل و نرخ ها را بررسی کنید

اگر بسته شما در محدوده بزرگی برای حامل انتخابی شما قرار می گیرد، باید هزینه حمل و نقل اضافی را بپردازید. حتی ممکن است مجبور شوید برای محموله های بسیار بزرگ که خارج از ابعاد استاندارد بزرگ هستند، با شرکت حامل خود در مورد نرخ های ویژه صحبت کنید. شرکت‌هایی که در بسته‌های کوچک تخصص دارند، بسته‌های بزرگ را با هزینه اضافی دریافت می‌کنند. سایر ارائه دهندگان بسته شما را تحویل می دهند و به جای تحویل معمولی، آن را به عنوان یک محموله بار طبقه بندی می کنند. همچنین می‌توانید خدمات تحویل اختصاصی مانند Street Fleet را انتخاب کنید. با کامیون‌های بارانداز در ناوگان ما، می‌توانیم بارهایی به اندازه پالت را در خود جای دهیم و آنها را به سرعت تحویل دهیم. هنگام حمل اقلام بزرگ، تعادل بین قیمت و کیفیت بسیار مهم است. کار با یک پیک تضمین می کند که محصولات شما به سرعت توسط یک راننده یونیفرم تحویل داده می شود. آنها نهایت دقت را در فرآیند حمل و نقل برای جلوگیری از آسیب رساندن به کالای بزرگ، سنگین و اغلب با ارزش شما خواهند داشت.

3. ارسال خود را تأیید و آماده کنید

هنگامی که برای ادامه با یک شرکت مخابراتی انتخابی آماده هستید، سفارش خود را رزرو می‌کنید و دستورالعمل‌های شرکت مخابراتی خود را دنبال می‌کنید تا آن را برای تحویل یا تحویل آماده کنید. برچسب های حمل و نقل خود و هر برچسب ویژه مورد نیاز برای بسته بندی بزرگ خود را چاپ و وصل کنید. سپس بسته شما برای حامل آماده خواهد شد.

نحوه ارسال اقلام شکننده

اگر اقلام شکسته به دستتان برسد، ممکن است نگران بازگرداندن کالاها و بررسی‌های احتمالی بد و مشتریان از دست رفته باشید. به همین دلیل است که دانستن نحوه بسته بندی و ارسال اقلام شکننده ضروری است. بیشتر تفاوت ها در رویکرد حمل و نقل شما به بسته بندی اقلام شکننده شما مربوط می شود. اندازه مناسب جعبه را انتخاب کنید و هر مورد را جداگانه بپیچید. اقلام را با حداقل 3 اینچ بالشتک بر خلاف 2 اینچ معمولی، با خیال راحت بسته بندی کنید. همانطور که اقلام خود را برای حمل و نقل با رعایت تمام الزامات حامل آماده می کنید، مطمئن شوید که برچسب حمل و نقل را روی بزرگترین سطح قرار داده اید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که بسته شما در طول حمل و نقل صاف می ماند و از محتویات آن محافظت می کند. افزودن برچسب "شکننده" به جعبه همچنین می تواند به پرسنل یادآوری کند که بسته شما را با احتیاط حمل کنند. بیاموزید که چگونه ناوگان خیابانی می تواند تحویل کسب و کار شما را انجام دهد.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / مشاوره تبلیغاتی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح نقش، بسته بندی، بسته بندی محصولات، ارسال محصولات، نحوه بسته بندی، حمل و نقل، طراحی سئو، طراحی سایت، رنگ شناسی، روانشناسی رنگ، ترکیب رنگ، دکوراسیون، دکوراسیون داخلی، رنگ اصلی، چاپ، برندسازی، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی، چاپ برچسب های تبلیغاتی، بازاریابی، آماده سازی فایل، آماده سازی طرح، فایل چاپ، طراحی، چاپ دیجیتال.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu