images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

باید ها و نباید ها در استیکر ماشین

باید ها و نباید ها در استیکر ماشین

نکاتی در چاپ وطراحی استیکر ماشین:

برای اینکه بیشترین بهره را از سرمایه گذاری برند خودروی خود ببرید، باید بدانید که چگونه می توانید شرکت خود را با گرافیک با کیفیت به بهترین شکل نشان دهید و چگونه به یک مزاحم محلی تبدیل نشوید.

ما ایرانی ها به طور مدت زمان بسیاری را رانندگی می کنیم. بسیاری از ما سمت محل کار رانندگی می کنیم یا به طریقی از طریق وسیله نقلیه در رفت و آمد هستیم. در نهایت معنای این همه این است که ما زمان زیادی را در داخل و اطراف وسایل نقلیه صرف می کنیم.

ناگفته نماند که بسیاری از کسب و کارها از وسایل نقلیه ما استفاده می کنند و از موقعیت های محدود در رفت و آمد استفاده می کنند و از وسایل نقلیه به عنوان تبلیغات استفاده می کنند. به سادگی با رانندگی به محل کار خود و برگشتن به آن، یک آگهی وسیله نقلیه می تواند روزانه 30000 تا 70000 نمایش خودرو را دریافت کند . حتی اگر به طور فعال آگهی سازندگان خانه را در کنار آن کامیون در مسیر کار خود نخوانید، در معرض آن قرار گرفته‌اید، و در جایی، در پشت سرتان، ناخودآگاه آن اطلاعات را تصدیق کرده‌اید.

اکنون، قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک برچسب مغناطیسی روی کامیون خود بزنید یا ون تجاری خود را با یک روکش غول پیکر بپوشانید، به این بایدها و نبایدها توجه کنید. اگر هنوز لوگو ندارید و نمی‌خواهید چه چیزی را در لوگوی خود بگنجانید، این آرم‌های شرکت ساختمانی را بررسی کنید.

 

برچسب تبلیغاتی ماشین

 

1- خودروی خود را با گرافیک یا اطلاعات زیاد نکنید. آن را ساده نگه دارید

به این فکر کنید که مهمترین اطلاعات شما چیست. این باید اطلاعات تماس شما، نام کسب و کار شما و اصول اولیه کاری باشد که انجام می دهید. این به این معنی نیست که تمام خدماتی را که در سرتاسر وسیله نقلیه خود ارائه می‌دهید، را فهرست کنید.

به یاد داشته باشید که شما در حال برندسازی وسیله نقلیه خود هستید، نه یک شی ثابت (و حتی اگر یک کالای ثابت را علامت گذاری می کنید، لطفاً این کار را نکنید!) مخاطبان شما فقط چند ثانیه فرصت دارند تا اطلاعات را هضم کنند. واضح و مختصر باشد. همچنین مطمئن شوید که پوششی مطابق با طراحی برند شما ایجاد کنید (یعنی از همان آرم ها، رنگ ها، فونت ها و غیره استفاده کنید) این به بینندگان کمک می کند برند و شرکت شما را بشناسند.

 

چاپ استیکر روی ماشین

 

2- از فونت بیش از حد گلدار استفاده نکنید. از فونتی استفاده کنید که از راه دور قابل خواندن باشد.

هنگام همکاری با شرکت بازاریابی خود یا با شرکت علامت / چاپ خود، مطمئن شوید که فونتی را انتخاب کنید که از فاصله دور به راحتی قابل خواندن باشد. در حالی که اولین تمایل شما ممکن است انتخاب فونت منحصر به فرد باشد، مشتریان بالقوه شما برای خواندن یک فونت سنتی تر زمان کمتری میگذارند و راحت تر آن را میخوانند

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید کد QR است. چگونه باید کد را اسکن کنیم؟ اگر برنامه را داریم، آیا باید از تلفن خود برای اسکن کد زمانی که باید رانندگی کنیم استفاده کنیم؟

 

3- فقط از برندسازی در طرف خودرو استفاده نکنید. به یاد داشته باشید وسیله نقلیه شما یک جسم سه بعدی است.

وسیله نقلیه شما می تواند از جلو، پهلوها و عقب مشاهده شود. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مهم مانند شماره تلفن و وب سایت شما به راحتی از کناره ها و پشت وسیله نقلیه شما قابل خواندن است.

از سوی دیگر، آگاه باشید که همه وسایل نقلیه یکسان ساخته نمی شوند. هنگام طراحی روکش یا گرافیک های کوچکتر، مطمئن شوید که برای وسیله نقلیه ای که قصد تبلیغات روی آن را دارید طراحی کنید. برخی از جنبه‌های وسایل نقلیه، مثلاً سپرها، پنجره‌ها یا ریل‌های خاص، ممکن است نتوانند پوشانده شوند یا در برخی شهر ها حتی ممکن است غیرقانونی باشد. حتماً با نصاب نیز در مورد آنچه ممکن است صحبت کنید.

 

استیکر تبلیغاتی ماشین

 

4- از عکس های بی کیفیت در وسیله نقلیه خود استفاده نکنید. از عکاسی حرفه ای استفاده کنید

اگر تصمیم به استفاده از تصاویر عکس در هنگام برندسازی وسیله نقلیه خود دارید، لطفاً برای طراحی عاشقانه ما، تصاویر خود را از یک عکاس تجاری حرفه ای دریافت کنید. حتی اگر وسیله نقلیه شرکت شما یک خودروی کمی هوشمند باشد، هر تصویری که برای برند آن وسیله نقلیه استفاده می‌شود باید به میزان قابل توجهی بزرگ شود تا به راحتی دیده شود. یک تصویر مبهم یا دانه دار روی یک وسیله نقلیه شرکتی، رک و پوست کنده، غیرحرفه ای به نظر می رسد. شما می خواهید که برند خودروی شما منعکس کننده کار با کیفیت بالایی باشد که انجام می دهید.

 

 5- پیام درست را ارسال کنید. مشتریان خود را گیج نکنید

اگر چیزی را از این مقاله حذف کردید، به این نکته توجه کنید. وقتی نوبت به برندسازی وسیله نقلیه شما می رسد، چه با روکش کامل یا یک برچسب وینیل ساده، باید طرحی مناسب برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

به عنوان مثال، یک شرکت ساختمانی تجاری ممکن است فقط به یک آرم، آدرس وب سایت و شماره تلفن نیاز داشته باشد. این لزوماً به این معنی نیست که طراحی شما باید "خسته کننده" باشد. اضافه کردن یک هود رنگی یا یک گرافیک بزرگ راه بسیار خوبی برای متمایز کردن کسب و کار ساختمانی شما است، حرفه ای باقی می ماند و خیلی محافظه کار نیست.

 

خوب رانندگی کنید، آن را تمیز نگه دارید و به طراحی خود افتخار کنید. وسیله نقلیه شما بازتاب جهت کسب و کار شما است. نحوه رانندگی و نگهداری آن بر نحوه دید مشتریان بالقوه شرکت شما تأثیر خواهد داشت. اکنون، از بیلبوردهای متحرک شرکت خود استفاده کنید و به روش درست تبلیغ کنید!

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ / چاپ استیکر (روی ماشین) / چاپ روی ماشین های پخش می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح نقش، چاپ، چاپ استیکر، چاپ استیکر وینیل، برندسازی، برندینگ ماشین، چاپ استیکر روی ماشین، چاپ روی ماشین های پخش، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی، چاپ استیکر ماشین، چاپ برچسب های تبلیغاتی

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu