images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

چاپ استیکر روی اتوبوس:

چاپ تبلیغاتی روی اتوبوس

چاپ استیکر روی اتوبوس:

اتوبوس ها به لحاظ اینکه دائما در همه جای شهر تردد دارند و یکی از رایج ترین وسایل حمل و نقل عمومی محسوب می شوند، به همین سبب تبلیغات بر روی بدنه ی اتوبوس می تواند چشم گیر تر از یک بیلبورد معمولی می باشد و پیوسته در نقاط مختلف شهر دیده می شود از این جهت این نوع تبلیغات را به نوعی بیلبورد های متحرک می نامند.

این نوع تبلیغات به دلیل هزینه پایین نسبت به سایر تبلیغات و تاثیرگذاری بالا، همچنین به دلیل نزدیکی زیاد تبلیغات به مخاطب از لحاظ ارتفاع اتوبوس این نوع تبلیغات را از جمله محبوبترینها در میان صاحبان برندها و محصولات قرار داده است

چه در اتوبوس‌های شهری عمومی، چه در اتوبوس‌های خصوصی یا حتی اتوبوس‌های تور قرار گیرند، بسته بندی یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای تبلیغات است. به خواندن ادامه دهید تا درباره نحوه ساخت روکش های اتوبوس و چه چیزی آنها را بسیار عالی می کند بیشتر بدانید!.

 

نصب استیکر روی اتوبوس

 

 

 

چاپ استیکر (چاپ وینیل)

وینیل اصطلاح تجاری می باشد و تفاوتی میان چاپ استیکر و چاپ وینیل وجود ندارد. استيكر (وينيل) از جنس PVC چسبدار بوده و يكی از متریال های بسيار کاربردی در زمينه چاپ و تبليغات فضای خارجی و فضای داخلی محسوب مي شود. استیکر در دو متریال شیشه ای و شیری موجود می باشد.اين متريال پشت چسب دار است و برای مصارفی چون چاپ و تبليغات روی بدنه خودرو، چاپ و تبلیغات روی زمین فروشگاهها و پاساژها، چاپ و نصب روی دیوارهای رنگ شده (دیوار منازل و محل کار جهت دکوراسیون داخلی)، چاپ روی يخچال مخصوصاً يخچال های صنعتی، چاپ روی شيشه سوپرمارکت ها (جهت تبلیغات محصولات غذايی، لبنی، آب ميوه  ونوشیدنی بر روی شيشه فروشگاه)، چاپ روی ماشین، خاور، نيسان و کامیون های پخش محصولات، چاپ و تبليغات روی قطار، روی بدنه مترو، داخل مترو و به طور كلی روی تمامی سطوحی كه سطح صاف و سيقلی دارند مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

 

 

تاریخچه مختصری از نصب استیکر تبلیغاتی خودرو:

ایده استفاده از وسایل نقلیه به عنوان تبلیغات به اوایل قرن بیستم باز می گردد. اتوبوس‌ های عمومی، در آن زمان، اغلب بنرهای تبلیغاتی را نمایش می‌دادند، اما تبلیغات روی وسیله نقلیه کامل با یک آگهی با میلتون هرشی آغاز شد، کسی که لوگوی معروف خود "Hershey" را در اوایل سال 1900 روی ماشین‌ها نقاشی می‌کرد. این ایده مورد توجه قرار گرفت و چندین شرکت دیگر به زودی ماشین‌ها، اتوبوس‌ها و حتی هواپیماهای خود را رنگ آمیزی کردند تا به تبلیغات در فضای باز کمک کنند.

رنگ مستعد تراشه بود، با این حال، اختراع وینیل در اواخر دهه 1920 به یک پله بزرگ به سمت تبلیغات وسایل نقلیه مدرن تبدیل شد. وینیل طرح‌های بادوام و انعطاف‌پذیرتری ارائه می‌داد، اما با افزایش کیفیت، هزینه آن افزایش یافت. برای چندین دهه، تنها شرکت های بزرگ قادر به پرداخت هزینه پوشش وینیل بودند.

در دهه 1980 بود که وینیل مقرون به صرفه شد و شرکت های کوچک توانستند از مزایای تبلیغات در جاده ها بهره ببرند. در طول دهه 1990 و اوایل قرن بیست و یکم، پیشرفت‌های فناوری باعث شد تا روکش‌های وینیل خودرو بزرگ‌تر، زیباتر و مقرون به صرفه‌تر شوند. امروزه دستگاه های چاپ قادر به تولید تصاویر با وضوح بالا به عرض 6 فوت و طول 150 فوت هستند.

 

تاریخچه تبلیغات روی وسایل نقلیه

 

در ایران چگونه میتوان از اتوبوس ها برای تبلیغات استفاده کرد؟

در سالهای گذشته آگهی تبلیغاتی روی اتوبوس، مستقيماً زير نظر شركت واحد اتوبوسرانی قرار داشت و مشتريان برای عقد قرارداد می بایستی مستقيماً با اتوبوسرانی وارد مذاكره مي شدند. اما از سال ١٣٩٠ اين امر به شركت های خصوصی واگذار گرديده است. روال كار نيز به اين صورت است كه صاحبان کالاهایی كه نياز به تبليغات دارند بعد از اينكه مسير و نوع اتوبوس ها رامشخص نمودند، اقدام به طراحی کار خود می کنند که قرار است روی بدنه اتوبوس چسبانده شود. بعد از گرفتن مجوزهای لازم از سازمان زيبا سازی، اقدام به عقد قرارداد با یکی از شرکت های مجری تبلیغات اتوبوس می نمایند و سپس یک نمونه از کارشان را چاپ و روی بدنه اتوبوس اجرا می نمایند. در صورتی که طرح اجرا شده از نظر مشتری مورد تایید بود مابقی کارها به همان صورت چاپ و اجرا می گردد. توضیح اینکه در اکثر موارد شرکتهای خصوصی اجاره دهنده اتوبوسها کار اخذ مجوزهای لازم را از سازمان زیباسازی انجام می دهند. چنانچه نیاز به توضیحات بیشتر در این ضمینه دارید میتوانید با ما تماس بگیرید. این شرکت با سابقه طولانی که در زمینه چاپ و تبلیغات اتوبوس و قطار دارد، آمادگی خود را جهت مشاوره رایگان به شما عزیزان در جهت انتخاب نوع اتوبوس و قطار، مسیرهای رفت و آمد، انتخاب شرکت های خصوصی ارائه دهنده خدمات تبلیغات و سایر موارد اعلام می دارد.

 

چاپ استیکر تبلیغاتی روی بدنه اتوبوس

 

پوشش خودرو در مقایسه با سایر انواع تبلیغات چگونه است؟

نصب استیکر روی خودرو که اغلب برای وسایل نقلیه بزرگ و جلب توجه مانند تریلرهای تراکتور یا اتوبوس اعمال می‌شوند، بیشتر شبیه تابلوهای تبلیغاتی هستند. ما عادت کرده‌ایم این تبلیغات بزرگ را در بزرگراه‌ها و گاهی در شهرهای بزرگ ببینیم، اما آخرین باری که یک آگهی بیلبورد تأثیر ماندگاری بر شما گذاشت چه زمانی بود؟

از آنجایی که هنگام عبور از یکی از آنها احتمالاً مشغول رانندگی خواهید بود، تبلیغات بیلبورد فقط برای افزایش آگاهی از برند مفید است. با این حال، تخمین زده می‌شود که رهگذران تنها حدود شش ثانیه به یک بیلبورد نگاه می‌کنند، در این صورت. اگر هر روز یک بیلبورد خاص را در مسیر رفت و آمد خود به محل کار پشت سر بگذارید، پس از صدها بار عبور از آن، احتمالاً توجه زیادی به آن نخواهید داشت

 

تبلیغات روی بدنه اتوبوس

 

اتوبوسی در جاده با پوشش تبلیغ:

یک اتوبوس پیچیده اساساً یک بیلبورد متحرک است، اما توانایی آن برای رانندگی در هر منطقه ای فرصت های شما را برای تعامل بسیار افزایش می دهد. مشتریان بالقوه به سادگی از تبلیغات شما عبور نمی کنند. یک اتوبوس پیچیده غیرمنتظره بیشتر از یک بیلبورد حتی در یک خیابان شلوغ جلب توجه می کند.

سایر اشکال تبلیغات مانند تبلیغات مجله، روزنامه یا رادیو فقط به بازار بسیار محدودی می رسد. از سوی دیگر، یک اتوبوس می‌تواند مستقیماً به سمت بازار خود حرکت کند، در حالی که از کنار مشتریان بالقوه دیگری عبور می‌کند که ممکن است کسب‌وکار شما در نظر نگرفته باشد. حتی پس از ساعت‌های رانندگی، گذاشتن اتوبوس در نزدیکی یک منطقه شلوغ پارک شده، فرصت‌های دسترسی بیشتری را فراهم می‌کند.

 

چه نوع چاپی برای استیکر تبلیغاتی اتوبوس انجام می شود؟

چاپ استیکر روی اتوبوس با استفاده از دستگاه‌های چاپی Outdoor چاپ میشود. همانگونه که از نام این چاپ مشخص است مخصوص به فضاهای باز است و جوهرهایی که در این نوع چاپ استفاده میشود همگی مخصوص به دستگاه‌های صنعتی بوده که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. برای چاپ استیکر روی اتوبوس از این چاپ استفاده میکنند که در دور هم قابل دیدن همگان قرار گیرد.

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ / چاپ استیکر (روی ماشین) / چاپ استیکر روی اتوبوس و قطار می باشد.


کلمات کلیدی: چاپ استیکر روی کامیون و اتوبوس، چاپ استیکر روی یخچال، چاپ لیبل روی ماشین،  چاپ استیکر وینیل، برندسازی، برندینگ ماشین، چاپ استیکر روی ماشین، چاپ روی ماشین های پخش، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی، چاپ استیکر ماشین، چاپ برچسب های تبلیغاتی

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu