images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

استراتژی کسب و کار در اینستاگرام

استراتژی کسب و کار در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم

اینستاگرام یکی از کانال های رسانه اجتماعی است. نه تنها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن زندگی خود با دوستان و خانواده و تبلیغ کسب و کارتان است، بلکه راهی عالی برای به دست آوردن پول زیاد است. بهتر از همه، شما نیازی به دنبال کنندگان زیادی ندارید و چندین راه مختلف برای کسب درآمد وجود دارد. در این مقاله، من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه با استفاده از هفت استراتژی مورد علاقه خود، در اینستاگرام کسب درآمد کنید:

 

اینستاگرام

 

  • برای پست های حمایت شده پول دریافت کنید.
  • لینک های وابسته را تبلیغ کنید.
  • یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید.
  • از محتوای خود کسب درآمد کنید.

اینستاگرام نیروی طبیعت است. چیزی که فقط به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس شروع شد، تنها در هفت سال به یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبدیل شد.فقط به رتبه بندی محبوب ترین سایت های اجتماعی در جهان نگاه کنید با 600 میلیون کاربر فعال ماهانه و 400 میلیون کاربر روزانه، محبوب تر از Tumblr، Twitter، Snapchat، Pinterest و LinkedIn است. بسیار چشمگیر است. این به ما نشان می دهد که مردم چقدر به محتوای ساده و بصری واکنش نشان می دهند. و ببینید در شش سال گذشته چقدر علاقه به اینستاگرام افزایش یافته است. من فکر نمی کنم در آینده نزدیک تغییر کند. مردم فقط اینستاگرام را دوست دارند و به همین دلیل است که آنها عاشق اشتراک گذاری عکس در این پلت فرم هستند. اغلب اوقات وقتی به دنبال عکس می گردم، اینستاگرام را به تصاویر گوگل ترجیح می دهم. این بسیار آسان و در دسترس است و اکثر تصاویر با کیفیت عالی هستند. در اینجا نحوه استفاده من از رسانه های اجتماعی برای افزایش ترافیک خود به بیش از 100000 بازدیدکننده در ماه است. امکان کسب درآمد مانند هر شبکه اجتماعی دیگری وجود دارد، بازاریاب همیشه به دنبال راهی برای کسب درآمد است.

 

برای شروع، در اینجا چند راه برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد:

روی پست‌های حمایت‌شده برای برندهایی که می‌خواهند به مخاطبان شما دسترسی پیدا کنند، تمرکز کنید، و شما را به رسانه‌ای عالی برای انجام این کار تبدیل می‌کند. با فروش محصولاتی که متعلق به برندهای دیگر هستند به یک شرکت وابسته تبدیل شوید و درآمد کسب کنید. پیشنهاد دستیار مجازی برای اینفلوئنسر اینستاگرام باشید. بسیاری از آنها به دنبال کمک هستند تا کارها را از وظایف روزانه خود دور کنند. برای مشاغلی که کارکنان محتوای داخلی ندارند، شرح بنویسید. فروش در اینستاگرام. شما می توانید یک محصول فیزیکی یا دیجیتالی و یا حتی یک سرویس را بفروشید. عکسهایی که خود گرفته اید را بفروشید. علاقه مندان به این پلتفرم همیشه به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از اینستاگرام هستند. نگران نباشید، ما اسرار کل این فرآیند را به همراه چند داستان موفقیت از اینستاگرام به تفصیل کشف خواهیم کرد.

 

در اینجا 7 مدل کسب و کار برای کسب درآمد در اینستاگرام آورده شده است:

  1. به عنوان یک تأثیرگذار، شناخت مخاطبان برای شما بسیار مهم است. شما باید بدانید که آن افراد چه کسانی هستند (علایق، ارزش ها، نیازها و خواسته های آنها). به این ترتیب، می‌دانید که کدام مارک‌ها به بهترین وجه مناسب آن‌ها هستند. اگر به یک حساب تجاری اینستاگرام تغییر کاربری داده اید، می توانید از طریق ویژگی Instagram Insights کمی بیشتر در مورد آمار مخاطبان خود تحقیق کنید. اگر حضور آنلاین قابل توجهی ایجاد کرده اید، به احتمال زیاد برندهای بزرگ به سراغ شما خواهند آمد. اما همانطور که در حال ساختن هستید، برندهایی را نیز پیدا می کنید که فکر می کنید با شخصیت شما مطابقت دارند و بهترین ارزش ها را دارند. مستقیماً (از طریق اینستاگرام یا از طریق وب سایت آنها) با آنها تماس بگیرید تا در مورد یک معامله مذاکره کنید. همچنین می‌توانید خود را در بازار اینفلوئنسر فهرست کنید تا شانس خود را برای پیدا شدن توسط یک برند بزرگ افزایش دهید. به عنوان یک نکته اضافی، مراقب باشید که اعتماد مخاطبان فعلی خود را در روند کسب درآمد از پست های حمایت شده از دست ندهید. همیشه ایده خوبی است که از یک هشتگ اینستاگرام استفاده کنید که به مردم بگوید این یک پست حمایت شده است (چیزی ساده مانند #اسپانسر یا #تبلیغ).
  2. تبدیل به یک واسطه شوید و از فروش محصولات دیگران درآمد کسب کنید. شما می توانید محصولات دیگران را بفروشید و سود بگیرید. افراد زیادی هستند که از طریق برنامه های وابسته از اینستاگرام درآمد کسب می کنند. تفاوت بین اینفلوئنسر و شرکت وابسته در این است که یک شرکت وابسته در ازای دریافت پورسانت در حال تلاش برای فروش برای برند شریک است. از سوی دیگر، اینفلوئنسر عمدتاً به دنبال ایجاد آگاهی است. (اگر فقط علاقه مند به قرار گرفتن در معرض نام تجاری خود هستید، ممکن است بخواهید برای جلب توجه به این نکات آگاهی از برند مراجعه کنید). شرکت‌های وابسته از طریق یک پیوند قابل پیگیری یا یک کد تبلیغاتی کسب درآمد می‌کنند تا مطمئن شوند که دقیقاً می‌دانید کدام فروش مستقیماً از پست‌های شما آمده است. به یک شرکت واسطه تبدیل شوید و از فروش محصولات دیگران درآمد کسب کنید.پست‌های جذابی ایجاد کنید تا بتوانید محصولات را تبلیغ کنید. از آنجایی که شما فقط می توانید یک لینک در بیو اینستاگرام خود داشته باشید، ممکن است بخواهید یک صفحه فرود را به پیوند وابسته خود متصل کنید، که می توانید به سرعت با استفاده از ابزار "لینک در بیو" مانند Linkpop ایجاد کنید. در هر پست، حتما به مردم بگویید که می توانند محصول را از طریق لینک موجود در بیو خود خریداری کنند. و یک کپشن سرگرم کننده در اینستاگرام ایجاد کنید تا فروش بیشتری داشته باشد. در ابتدا ممکن است بازی سختی به نظر برسد، اما اگر قصد رشد دارید، بازاریابی وابسته پتانسیل زیادی دارد. می‌توانید حضور خود را با گنجاندن یک وب‌سایت و یا دیگر کانال‌های بازاریابی یا رسانه‌های اجتماعی گسترش دهید. لیست ما از ایده های جذاب پست اینستاگرام از برندهای موفق را بررسی کنید تا از آنها الهام بگیرید.
  3. دستیار مجازی یک اینفلوئنسر شوید اگر ترجیح می دهید در پشت صحنه کار کنید، دستیار یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید. بسیاری از اینفلوئنسرهای خارج از کشور به کمک نیاز دارند – با فیلتر کردن درخواست‌های حمایت مالی، اجرای تبلیغات، شناسایی فالوورهای جعلی و موارد دیگر. می توانید پیشنهاد دهید که دسیتار آنها باشید و ساعتی هزینه خدمات خود را دریافت کنید. به عنوان یک دستیار اینفلوئنسر اینستاگرام، شما در قبال بسیاری از چیزها مانند مدیریت محتوی، زمان‌بندی پست‌ها و پاسخ دادن به نظرات پاسخگو خواهید بود. همچنین، اینفلوئنسر ممکن است از شما بخواهد که ایده های محتوا را برای رشد برند شخصی خود به اشتراک بگذارید. بنابراین اگر همیشه می‌خواستید مهارت‌های بازاریابی اینستاگرام خود را بدون اینکه در مرکز توجه قرار بگیرید، تمرین کنید، این مکان عالی برای شروع است.
  4. فروش خدمات کپشن اینستاگرام. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک از اینستاگرام برای تبلیغ کالاها و خدمات خود استفاده می کنند، اما تنها تعداد کمی از آنها منابع یا تخصص کافی برای نوشتن کپشن های خوب اینستاگرام را دارند. اگر در ایجاد کپشن های خلاقانه اینستاگرام مهارت دارید، می توانید خدمات خود را به این شرکت ها بفروشید. فقط به یاد داشته باشید، آنها شما را بر اساس توانایی شما در نوشتن یک نسخه کوتاه جذاب قضاوت خواهند کرد. برای جلب توجه صاحبان مشاغل، در حساب شخصی خود چند عنوان بنویسید و قرار دهید. سپس مواردی را بگنجانید که بیشترین تعامل را در مجموعه شما ایجاد می کنند. به احتمال زیاد، اگر یک کسب‌وکار شما را برای ساخت نسخه اینستاگرام خود استخدام کند، می‌خواهد کار شما را ببیند. بنابراین مطمئن شوید که نمونه‌هایی دارید که می‌توانند بلافاصله به آنها نگاه کنند. هزینه کپشن اینستاگرام چقدر است؟ هر قیمتی که فکر می کنید ارزش دارید. نکته مهم این است که به جای زمان یا محتوای خود، برای تخصص خود هزینه کنید.
  5. فروش عکس پوستر و سایر محصولات مجازی. اینستاگرام همه چیز در مورد جلوه های بصری است. به همین دلیل است که محصولات و عکس های زیبا فروش بیشتری خواهند داشت. می‌توانید عکس‌های پوستر، نقاشی، طراحی، انیمیشن، فیلم و سایر محصولات مجازی مبتنی بر تصویر یا ویدیو را بفروشید. در هر پست، یک عنوان جالب قرار دهید و خوانندگان را به بازدید از پیوند موجود در بیو خود معرفی کنید. این روش محبوب دیگری است که افراد از اینستاگرام کسب درآمد می کنند.اگر فکر می‌کنید عکس‌های باکیفیت می‌گیرید، این احتمال وجود دارد که بتوانید برای آن پول دریافت کنید. هنگامی که چند عکس عالی می‌گیرید، از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس برای گوشی‌ها استفاده کنید تا از عکس‌هایی که می‌گیرید بیشترین بهره را ببرید. سعی کنید هنگام عکاسی بدیع، خلاق و سرگرم کننده باشید. این موارد بسیار بیشتر از موارد خسته کننده مورد توجه قرار می گیرند. شما می توانید از اینستاگرام برای تبلیغ نمونه کارهای عکاسی خود با استفاده از هشتگ های مرتبط اینستاگرام استفاده کنید.
  6. محصولات فیزیکی خود را بفروشید. شما می توانید هر محصول فیزیکی را که خودتان می سازید یا از تامین کنندگان خریداری می کنید بفروشید. این خرده‌فروشی مرسوم تجارت الکترونیک معمولاً نیازمند ذخیره‌سازی موجودی است، به این معنی که برای خرید محصولات خود باید مقداری سرمایه اولیه خرج کنید. شما همچنین به مکانی نیاز دارید که بتوانید محصولات را در آن نگهداری کنید، مانند یک اتاق یدکی در خانه یا یک فضای ذخیره سازی اجاره ای. این امر به ویژه در صورتی صادق است که قصد دارید با خرید محصولات به صورت عمده در هزینه خود صرفه جویی کنید. قبل از سفارش و تحویل به مشتریان، به مکانی برای نگهداری همه چیز نیاز دارید.
  7. روش محصولات dropshipped  یک مدل کسب و کار است که می توانید از آن برای راه اندازی فروشگاه خود بدون داشتن موجودی استفاده کنید. هنگامی که فروش را انجام دادید، تامین کننده شما محصولات شما را از انبار خود مستقیماً به درب منزل مشتری ارسال می کند. شما هرگز نیازی به نگرانی در مورد ذخیره، بسته بندی یا ارسال محصولات خود نخواهید داشت.این به روشی مشابه ایده قبلی ما برای فروش محصولات در اینستاگرام برای کسب درآمد عمل می کند. تنها تفاوت این است که شما نیازی به ذخیره موجودی نخواهید داشت. با dropshipping، می‌توانید آزمایش کنید تا بدون هدر دادن سرمایه راه‌اندازی، محصولات ویژه‌ای را بیابید که فروش خوبی داشته باشند. شما به راحتی می توانید با پلتفرم تجارت الکترونیک Shopify (که به مدت 14 روز رایگان است) و برنامه هایی مانند DSers یک فروشگاه dropshipping راه اندازی کنید.

 

کسب درآمد در اینستاگرام

 

اعداد پشت اینستاگرام خیره کننده هستند

این پلتفرم با رشد فیس بوک پیش می رود. در حالی که فیس‌بوک ۲.۸۰ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، رشد اینستاگرام از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۱۹ به ۱ میلیارد کاربر طی ۹ سال در سال ۲۰۱۹ رسیده است. با رشد مداوم محبوبیت اینستاگرام، تعجب آور نیست که اینستاگرامرها در حال تبدیل شدن به یک نیروی غیرقابل توقف هستند. آن‌ها راه‌هایی برای کسب درآمد در اینستاگرام و دریافت پول نقد از تصاویری که می‌گیرند پیدا کرده‌اند. اگر می‌خواهید با اینستاگرام درآمد کسب کنید، این آمار شگفت‌انگیز را بررسی کنید:

  • هر ماه 1 میلیارد کاربر فعال هستند. این تقریباً سه برابر جمعیت ایالات متحده است.
  •  500 میلیون کاربر هر روز یک استوری ارسال می کنند. تقریباً دو برابر جمعیت ایالات متحده
  •  71 درصد از مشاغل ایالات متحده (چه بزرگ و چه کوچک) از اینستاگرام برای برندسازی و بازاریابی استفاده می کنند.
  •  50 درصد از کاربران اینستاگرام (500 میلیون نفر) حداقل یک حساب تجاری را دنبال می کنند.
  • هر ماه 2 میلیون تبلیغ کننده در اینستاگرام وجود دارد.
  • زمان صرف شده در اینستاگرام هر سال 80 درصد افزایش می یابد.
  • برندها 4 برابر بیشتر از فیس بوک در اینستاگرام مشارکت دارند.
  •  80 درصد از کاربران اینستاگرام در حین مرور اپلیکیشن تصمیم به خرید محصول می گیرند.
  •  71 درصد از کاربران اینستاگرام زیر 35 سال سن دارند که آن را به یک پلتفرم ایده آل برای برندهایی که جوانان را هدف قرار می دهند تبدیل می کند.

 

کسب درآمد از اینستاگرام

 

شرایط کسب درآمد در اینستاگرام چیست؟

استفاده از برنامه‌ها، دنبال کردن لیست بایدها و نبایدها، استفاده از فیلترهای عالی و به کارگیری تاکتیک‌های تبلیغاتی کلید موفقیت کسب‌وکار است. اما همچنان باید از روندها و قوانین جدیدی که برای کسب درآمد در اینستاگرام ضروری هستند آگاه باشید. بیایید به چند مورد نگاه کنیم.

  1. استاد اینستاگرام برای 2 نوع اکانت اینستاگرام باشید: شخصی و تجاری. اکانت تجاری در جولای 2016 راه اندازی شد. همچنین گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش یک آموزش عمیق برای فروش در اینستاگرام ارائه می دهد.
  2.  یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید فروشگاه اینستاگرام به شما امکان می دهد کاتالوگ محصولات خود را با پروفایل اینستاگرام خود ادغام کنید. این به شما امکان می‌دهد محصولات خود را مستقیماً از طریق پست‌ها، استوری‌ها، در تب Explore و در یک برگه فروشگاه ویژه در نمایه خود به کاربران اینستاگرام معرفی کنید.
  3.  ادغام برنامه های خرید فروشگاه اینترنتی با اینستاگرام. اینستاگرام دارای قابلیت خرید محدودی است که برای کارکردن آن برای تجارت نیاز به ذکاوت دارد. با این حال، ویژگی خرید تجارت الکترونیک را می توان به طور یکپارچه با برنامه هایی که به طور خاص برای فروشگاه طراحی شده اند ادغام کرد. برخی از برنامه‌ها را امتحان کنید، بنابراین می‌توانید خودتان ببینید که کدام یک به شما امکان می‌دهند. محصولات را همراه با قیمت و مشخصات آنها در صفحات جداگانه منتشر کنید. به این ترتیب، خریداران احساس می کنند که هنوز در صفحات اینستاگرام شما هستند، در حالی که در واقع از قبل در صفحات برنامه خرید آماده تجارت الکترونیک هستند. شما می توانید بسیاری از برنامه ها را به صورت رایگان امتحان کنید، بنابراین در صورت عدم موفقیت آنها هیچ خطری وجود ندارد.
  4. بایدها و نبایدهای اینستاگرام را مسلط شوید. اینستاگرام قوانین دقیقی در مورد نحوه پست گذاشتن، انواع تصاویر یا ویدیوهایی که باید پست کنید و چند بار در روز می‌توانید پست کنید، دارد. همچنین تعداد هشتگ‌هایی را که باید در آن گنجانده شود محدود می‌کند، بنابراین نمی‌توانید حساب اینستاگرام خود را با بیش از 30 هشتگ غیرمرتبط با محتوای پست اسپم کنید. بدون تقلب! پیروی از این قوانین شانس شما را برای کسب درآمد از اینستاگرام افزایش می دهد. با توجه به CoSchedule، توصیه می شود 1 تا 2 بار در روز پست کنید تا دنبال کنندگان شما احساس ناراحتی نکنند. این همچنین به شما فرصت می دهد تا پست های منحصر به فرد و چشم نوازی ایجاد کنید. بهترین زمان برای ارسال پست قبل از راه اندازی در ساعت 11 صبح روزهای چهارشنبه و جمعه است. طبق گفته Sprout Social طول ایده آل کپشن اینستاگرام بین 138 تا 150 کاراکتر است. برای عنوان های تبلیغاتی، 125 کاراکتر را بنویسید. تعداد بهینه هشتگ ها بین 5 تا 10 است، حتی اگر 20+ ممکن است اما توصیه نمی شود. اینستاگرام ممکن است پست های شما را در صورتی که حاوی بیش از 20 هشتگ باشد، «سایه ممنوع» کند. “Shadow banning” به این معنی است که پست‌های شما در جستجوی هشتگ‌های خاص نمایش داده نمی‌شوند. احتمالاً می توانید بفهمید که هر چیزی که حاوی کلمه "ممنوعیت" باشد چیز بدی است، بنابراین سعی کنید تا حد امکان از این کار اجتناب کنید. این به توانایی شما برای پول درآوردن آسیب می رساند.
  5.  بر فیلترهای اینستاگرام و عکاسی مسلط شوید. بر اساس رتبه، آنها عبارتند از:
  • کلرندون، گینگهام، جونو و لارک.
  •  فیلترهای مورد علاقه جهان عبارتند از:
  • Clarendon، Juno، Valencia،Gingham و Lark
  • محبوب ترین فیلترها برای طبیعت: والنسیا معمولی بروکلین
  • محبوب ترین فیلترها برای مد: کلوین والنسیا نشویل
  • محبوب ترین فیلترها برای مواد غذایی: خط افق معمولی هلنا
  • محبوب ترین فیلترها برای سلفی: معمولی چرت خط افق از ابزارهایی مانند Picodash استفاده کنید تا ببینید کدام عکس ها کار می کنند.

 

در اینستاگرام حر فه ای شوید

 

حال چگونه می توان در اینستاگرام فالوور قوی ایجاد کرد؟
  • پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید. مطمئن شوید که نام کاربری کمتر از 30 کاراکتر انتخاب کنید. در حالت ایده آل، نام از طریق یک کلمه کلیدی قابل جستجو است. همچنین باید با نام کاربری که در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، سازگار باشد. بیوگرافی شما باید حداکثر 150 کاراکتر داشته باشد. این ایده عالی است که یک لینک قابل کلیک به وب سایت خود اضافه کنید. این تنها جایی است که می توانید یک لینک قابل کلیک در حساب اینستاگرام خود قرار دهید، بنابراین راه مهمی برای بهینه سازی حساب شما است.
  •  یک هشتگ اختصاصی ایجاد و تبلیغ کنید. اگر نام حساب شما Jennie's Candies است، هشتگ #jenniescandies را ایجاد کنید. هر زمان که می خواهید گفتگوهای مربوط به برند خود را بررسی کنید، فقط می توانید هشتگ را بررسی کنید. همچنین می‌توانید این هشتگ را در هر کجا که می‌روید و در سایر پلتفرم‌ها، چه آنلاین و چه آفلاین، تبلیغ کنید.
  •  با هشتگ های مرتبط با جایگاه خود خلاقیت به خرج دهید. در حالی که اینستاگرام اجازه 30 هشتگ در هر پست را می دهد، ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. توصیه می شود از 5 تا 10 هشتگ محبوب برای جایگاه خود و مرتبط با محصولات خود استفاده کنید.
  •  در گفتگوهای مربوط به جایگاه خود شرکت کنید. اکانت های دیگر را با استفاده از همین هشتگ ها بررسی کنید. آنها را دنبال کنید و در گفتگوها شرکت کنید. از این طریق فالوورهای جدیدی به دست خواهید آورد.
  •  از کپشن های جذاب اینستاگرام استفاده کنید. کپشن اینستاگرام چیزی است که زیر پست‌های اینستاگرام خود تایپ می‌کنید تا به دنبال‌کنندگان خود کمی شادی و جذابیت بیشتری داشته باشند. بهترین کپشن های اینستاگرام به فالوورهای شما کمک می کند تا به مکالمه بپیوندند و پست های شما را لایک کنند.
  •  مسابقات را اجرا و تبلیغ کنید. مسابقه ای با عکسی که شرکت کنندگان را دعوت می کند و جوایز را نشان می دهد، برگزار کنید. حتما برای مسابقه هم هشتگ ویژه بسازید. تصمیم بگیرید که برندگان چگونه انتخاب می شوند و قوانین را به وضوح ارسال کنید. به عنوان مثال می توانید برای مسابقه عکس های ویژه بگیرید. و هر زمان که شخصی با استفاده از هشتگ عکسی را پست می کند، در مسابقه شرکت می کند. مطمئن شوید که قوانین مسابقه اینستاگرام را رعایت می کنید. در مسابقه خلاق باشید تا شرکت کنندگان در صورت امکان فرصت کسب درآمد از اینستاگرام را نیز داشته باشند. می توانید آنها را دعوت کنید تا به یک برنامه وابسته که همراه با جایزه است بپیوندند.
  • استوری اینستاگرام و ویدیوهای لایو اینستاگرام ایجاد و تبلیغ کنید. استوری های اینستاگرام به بخش بزرگی از اینستاگرام تبدیل شده اند و همچنان در حال رشد هستند. می توانید از استوری های اینستاگرام مانند یک حرفه ای برای ایجاد مخاطب استفاده کنید. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با محتوا بازی کنید، مانند افزودن برچسب‌های جغرافیایی، استیکرهای سلفی، متحرک کردن متون، اضافه کردن پوشش‌های رنگی، متن‌ها و فیلترهای چهره (درست مانند اسنپ چت) به استوری‌های اینستاگرام خود. هنگام ارائه پیام خود خلاق باشید. آن را سرگرم کننده کنید چگونه یک فالوور قوی در اینستاگرام ایجاد کنیم.
  •  به طور منظم پست بگذارید. نکته کلیدی این است که ثابت باشید و مطمئن شوید که همه پست‌های شما سبک خاص شما را حفظ می‌کنند. به این ترتیب، دنبال‌کنندگان شما می‌توانند پست‌های شما را تشخیص دهند و بدانند که از برند شما می‌آیند. همچنین می‌توانید از برنامه‌های نرم‌افزار رسانه‌های اجتماعی شخص ثالث مانند Hootsuite، SocialFlow و Sprout Social برای برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام خود استفاده کنید.
  •  با اینفلوئنسرها و اکانت های همفکر همکاری کنید. برای تبادلات و پست های پولی با اینفلوئنسرها و حساب های همفکر تماس بگیرید. به عنوان مثال، اگر دنبال کنندگان زیادی دارید، می توانید تبادل پست انجام دهید. اگر با اینفلوئنسرهای اینستاگرام همکاری می‌کنید، می‌توانید یک برنامه وابسته ایجاد کنید که بسته به اندازه موارد زیر، کمیسیون پرداخت می‌کند یا برای هر پست پرداخت می‌کند.
  • از ویژگی مکان استفاده کنید. ویدیوها و داستان‌ها را در حساب خود ارسال کنید، سپس از هشتگ‌ها و برچسب‌های جغرافیایی مناسب استفاده کنید تا پست‌های شما به راحتی توسط افرادی که به آن منطقه علاقه‌مند و علاقه‌مند هستند پیدا شوند.
  •  از دیگران بخواهید با محتوای شما درگیر شوند. اگر بپرسید، ممکن است مردم به شما کمک کنند. پرسیدن اشکالی ندارد (فقط مطمئن شوید که محتوای شما واقعاً ارزشمند و جذاب است). به هر حال این مسیر نهایی برای کسب درآمد در اینستاگرام است.
  •  از تبلیغات اینستاگرام برای دسترسی به افراد بیشتری استفاده کنید. اجرای تبلیغات اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید که در غیر این صورت به دنبال پست های شما نبودند. تبلیغات اینستاگرام دارایی بزرگی برای هر برندی است که می‌خواهد در این پلتفرم کسب درآمد کند، بنابراین اگر می‌خواهید برند خود را به سطح بالاتری ببرید، آن را بررسی کنید. 

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحیدیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، طراحی سایت، فضای مجازی، اینستاگرام، دیجیتال مارکتینگ،برندینگ، بازاریابی، تبلیغات.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu