images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

تابلوبوم نقاشی

تابلو بوم های نقاشی در دکوراسیون داخلی

استفاده از تابلو بوم های نقاشی در دکوراسیون داخلی :

دکوراسیون منزل شما اساساً بازتابی از حس شخصی شما است. از انتخاب طراحی داخلی و رنگ دیوارها گرفته تا انتخاب مبلمان و افزودن انواع لوازم جانبی، هدف اصلی شما از دکوراسیون، ایجاد یک خانه راحت و شاد است. بنابراین، مهم نیست که برای اولین بار است که به خانه خود نقل مکان می کنید، یا به سادگی می خواهید مکان را زیبا کنید، پیشرفت های کوچک اما قابل توجهی وجود دارد که ظاهری تازه به خانه شما می بخشد.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید به دکوراسیون خود ظاهری شیک و جاودانه بدهید، تابلو بوم نقاشی است. به طور کلی، هنر حال و هوای کاملاً جدیدی را به اتاق می آورد که سرشار از شادی و شور نشاط و هیجان است. به طور خاص، تابلوبوم روی هر دیواری عالی به نظر می رسد، اما به دلیل منحصر به فرد بودن آنها، راه های بی پایانی وجود دارد که می توانید آنها را در خانه خود به نمایش بگذارید. بنابراین، در این مقاله، بیایید به پنج تا از خلاقانه‌ترین راه‌هایی که می‌توانید اثر هنری مورد علاقه‌تان را نشان دهید که از هر نظر خانه‌تان را تکمیل می‌کند، نگاه کنیم.

 

یک نقطه کانونی ایجاد کنید:

یکی از اصول اساسی طراحی داخلی این است که هر اتاق در خانه شما به یک نقطه کانونی نیاز دارد. این به یک عنصر طراحی اشاره دارد که به محض ورود به اتاق فوراً چشم شما را جلب می کند. تابلو بوم های نقاشی شما یک گزینه عالی برای قرار گرفتن در نقطه کانونی است که مطمئناً فضای زندگی شما را زیبا می کند.

 

 قفسه های خود را تزئین کنید:

قفسه ها باتوجه به جزئیات پیچیده ای که دارند ظاهری مدرن ایجاد می کند. این قفسه ها معمولاً با کتاب ، گیاهان ، سوغات و عکس تزئین شده اند. با این حال ، نمایش تابلوبوم شما روی آنها یک افزودنی عالی خواهد بود که به محل زندگی شما ظاهری شیک می بخشد. در حقیقت ، قفسه ها بسیار مفید هستند زیرا می توانید بدون اضافه کردن سوراخ در دیوار ، هنر خود را دوباره تنظیم کنید. همچنین ، می توانید این قطعات هنری را به گونه ای لایه بندی کنید که از نظر رنگ یا موضوع مرتبط باشند. یا اگر می خواهید ظاهری جسورانه تر ایجاد کنید ، می توانید رنگ تابلوبوم خود را با موضوع اصلی در اتاق خود تضاد کنید.

 

تابلوبوم نقاشی

 

یک دیوار گالری بسازید:

مزیت ساخت یک دیوار گالری این است که میتوان آن را در امتداد راهرو ها، راهپله ها و یا در اتاق خواب قرار داد. یک دیوار گالری اساساً شامل عکس های زیادی است که به طرز خلاقانه ای روی دیوار چیده شده اند. بنابراین، در بین تمام آن عکس‌ها، می‌توانید تابلوبوم جدید خود را اضافه کنید که شخصیتی را به فضای زندگی شما می‌آورد. حتی می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید همه عکس ها در یک اندازه باشند یا خیر.

اگر می خواهید اندازه ها را با هم ترکیب کنید، نمایش چاپ بزرگ شما در مرکز برجسته می شود و نشاط بیشتری را به خانه شما می بخشد. کار دیگری که می توانید انجام دهید ایجاد یک تم است. معمولاً توصیه می‌شود برای چاپ خود رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با تن اتاقی که می‌خواهید در آن نمایش داده شود مطابقت داشته باشد. به این ترتیب همه چیز به خوبی در کنار هم به نظر می رسد و حال و هوای دنج می دهد.

 

قرار دادن تابلو بوم در مکان‌های غیرمنتظره:

 وقتی نوبت به آویزان کردن هنرتان می‌رسد، اجازه دارید سنت نمایش روی دیوارهای برجسته را بشکنید. یک راه بسیار بدیع برای نشان دادن پرینت های مورد علاقه شما در گوشه های فراموش شده خانه شما است. ممکن است آنها را با یک گیاه بزرگ یا جا روزنامه تزئین کرده باشید، اما چرا هنرهای خود را آویزان نکنید و از فضا نهایت استفاده را ببرید. با این حال، گوشه های شما تنها جایی در خانه شما نیست که می توانید چاپ های خود را در آن به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، آیا به تزئین فضای سفید زیر پله های خود فکر کرده اید؟ ایجاد یک چیدمان شیک با تابلوبوم خود در اینجا راهی منحصر به فرد برای دادن ظاهری جدید به راهرو است.

 

چاپ تابلوبوم نقاشی

 

سبک‌های مختلف دکور دیوار را با هم ترکیب کنید:

اگر می‌خواهید یک قدم فراتر بروید و با آویزان کردن تابلو بوم های خود اصیل باشید، می‌توانید این کار را با انتخاب یک دیوار برجسته در اتاق و ترکیب آن با انواع سبک‌های دکورااسیون دیوار انجام دهید. این قطعاً می توانند ظاهر دیوار را تغییر دهد و جذابیت بصری را به اتاق شما اضافه کند. به عنوان مثال، می‌توانید تابلوبوم خود را در وسط دیوار برجسته نمایش دهید و در اطراف آن می‌توانید عکس‌های خانوادگی در اندازه‌های مختلف را در قاب‌های آویزان، مجسمه‌های دیواری استیشن یا قطعات آنتیک مانند بشقاب‌هایی با رنگ‌ها و چاپ‌های مختلف اضافه کنید.

نکته کلیدی این است که خلاق باشید و راه های مختلفی برای ترکیب چاپ روی بوم خود با دیگر آویزهای دیواری ارائه دهید. بنابراین، اگر به دنبال یک ظاهر شیک و و زیبا از فضای نشیمن خود هستید، سبک های مختلف دکوراسیون دیوار را با هم ترکیب کنید تا سلیقه شخصی شما منعکس شود.

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات دکوراسیون داخلی / چاپ روی بوم نقاشی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ تابلوبوم نقاشی، چاپ تابلوبوم، دکوراسیون داخلی، تابلو دکوراتیو، طراحی تابلوبوم، چاپ تابلوبوم، دکوراسیون، چاپ تبلیغاتی، چاپ استیکر، چاپ مش، تبلیغات خلاقانه، اثربخشی تبلیغات، اصول طراحی و تبلیغات

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu