images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

انواع تکنیک های SEO

تکنیک های SEO

انواع تکنیک های SEO:

سئو اساساً مجموعه عظیمی از تکنیک‌ها است که به هر وب‌سایتی کمک می‌کند تا ترافیک کسب کند و در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کند، که بعداً می‌تواند به تبدیل تبدیل شود. در اینجا برخی از تکنیک‌های سئو که بازاریابان دیجیتال در طول سال‌ها از آن‌ها استفاده کرده‌اند و تاثیرات بسیار خوبی از آن‌ها داشته‌اند، آورده شده است.

 

بهینه سازی برای محلی

برای کسب‌وکارهای کوچک و فروشگاه‌های مادر و پاپ محلی، سئوی محلی راهی برای رفتن است. کسب‌وکارهای کوچک به جای رقابت با شرکت‌های مشابه دیگر در جهان، شانس بسیار بیشتری برای دیده شدن و رتبه‌بندی در موتورهای جستجو با بهینه‌سازی برای جستجوهای محلی دارند. گنجاندن شهر و ایالت در تگ‌های عنوان، توضیحات متا، URL و سرفصل‌های H1 تکنیک‌های رایجی هستند که هنگام بهینه‌سازی محلی استفاده می‌شوند.

 

سرعت بخشیدن به وب سایت شما

در دنیایی که تقریباً همه عجله دارند، یک وب‌سایت کند بارگذاری می‌شود شاید یکی از ناامیدکننده‌ترین چیزها باشد. وقتی یک صفحه برای همیشه طول می کشد تا بارگذاری شود، کاربران منتظر نمی مانند. آنها فقط به سایت دیگری می روند و به طور موثر نرخ پرش صفحه شما را افزایش می دهند.

افزایش سرعت وب سایت را می توان با فشرده سازی تصاویر، کاهش تغییر مسیرها، اجتناب از استفاده از فونت های سفارشی و غیره انجام داد. با یک وب سایت سریعتر، باید بتوانید نرخ پرش صفحه خود را بهبود بخشید و به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی خود کمک کنید.

 

سئو و بهینه سازی سایت

 

ایجاد صفحات فرود بهینه شده

صفحات فرود، به‌ویژه صفحات بهینه‌ شده، مدت‌هاست که ثابت کرده‌اند که ابزاری مؤثر برای ایجاد سرنخ و تبدیل هستند. مادامی که صفحه فرود بهینه شده شما دارای سرفصل قوی، تصویر عالی، پیشنهاد واضح و فراخوان برای اقدام باشد، باید بتواند به شما در تلاش‌های تولید سرنخ بسیار کمک کند.

 

سئوی یوتیوب

وقتی استراتژی بازاریابی دیجیتال شما شامل ویدیوهای یوتیوب می شود، بهینه سازی آنها نیز منطقی است. از این گذشته، ویدیوها در یوتیوب تقریباً همیشه در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها رتبه‌بندی بهتری در گوگل کسب می‌کنند. بنابراین با افزودن عناوین، توضیحات، تصاویر کوچک و طول ویدیوهای خود را بهینه کنید، زیرا همه آنها به نمایش بیشتر محتوای شما در Google کمک می کنند و به افزایش ترافیک سایت برای تجارت شما کمک می کنند.

 

سئوی یوتیوب

 

پست مهمان

برخی افراد می گویند ارسال پست مهمان به عنوان یک تکنیک SEO مرده است، اما هرگز نمی توانند این اشتباه را داشته باشند. پست مهمان همچنان یک ابزار قدرتمند در زرادخانه یک بازاریاب دیجیتال است.

وقتی در سایت های دیگر پست می گذارید (البته با اجازه آنها)، می توانید محتوا و برند خود را در مقابل مخاطبان جدید ارائه دهید. از سوی دیگر، پذیرفتن پست‌های مهمان به شما این امکان را می‌دهد که از ترافیکی که دنبال‌کنندگان پوسترهای مهمان شما هنگام بررسی محتوایی که وبلاگ‌نویس مورد علاقه‌شان در سایت شما ارائه کرده است، بهره‌مند شوید. اگر به اندازه کافی از محتوا خوششان بیاید، حتی ممکن است به بازدیدکنندگان دائمی سایت شما تبدیل شوند.

 

سئوی موبایل

با توجه به این واقعیت که تعداد کاربران تلفن همراه در حال حاضر از کاربران دسکتاپ بیشتر است، برای بازاریابان دیجیتال بی‌معنی است که مطمئن شوند وب‌سایت‌هایشان برای موبایل بهینه شده است. به هر حال، بیش از نیمی از کل ترافیک اینترنت امروزه از دستگاه های تلفن همراه می آید و با گذشت سال ها افزایش می یابد. ناگفته نماند که بازاریابان دیجیتال باید با واکنش‌گرا کردن سایت‌های خود، مطمئن شوند که باید بخشی از آن پای عظیم موبایل را دریافت کنند.

 

سئو موبایل

 

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی از همان ابتدا پایه و اساس سئو بوده است. با این حال، این روزها، تحقیقات کلمات کلیدی فقط در مورد SEO نیست، اگرچه برای مدت بسیار طولانی با بهینه سازی پیوند ناگسستنی داشته است. تحقیقات کلمات کلیدی نیز جزء ضروری تمام بازاریابی دیجیتال است زیرا کلمات کلیدی همیشه باید به عنوان یک راهنما برای هر استراتژی بازاریابی دیجیتال خوب در هر مرحله عمل کنند. خوشبختانه برای بازاریابان دیجیتال، امروزه ابزارهای زیادی برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد، از Google  Keyword Planner  گرفته تا  Ahrefs Keyword Explorer.

 

ایجاد محتوای با کیفیت بالا

محتوا پادشاه است، و این به این زودی ها تغییر نخواهد کرد، نه زمانی که گوگل اعلام کرده است که محتوای با کیفیت بالا یک عامل رتبه بندی برتر است. برای بازاریابان دیجیتال ضروری است که کسب‌وکارهایی که برای کمپین آن‌ها مبارزه می‌کنند، فقط محتوایی داشته باشند که ارزش واقعی را برای کاربران فراهم کند. هر چیزی کمتر آن را به هدفی برای مجازات های گوگل تبدیل می کند و هیچ بازاریاب دیجیتالی که ارزش آن را داشته باشد هرگز چنین چیزی را نخواهد خواست.

تکنیک های فوق به هیچ وجه جامع نیستند، اما گنجاندن هر یک یا همه آنها در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما، بدون شک نتایجی را به همراه خواهد داشت. فقط به یاد داشته باشید که سئو برای درازمدت است، و همچنین در مورد تکنیک‌های سئو که برای افزایش تلاش‌های بازاریابی دیجیتال استفاده می‌شوند، صدق می‌کند.

 

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / دیجیتال مارکتینگسئو و بهینه سازی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، طراحی سایت، سئو، سئو سایت.طراحی سایت، فضای مجازی، اینستاگرام، دیجیتال مارکتینگ،برندینگ، بازاریابی، تبلیغات، ذهنیت استراتژیک، مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، تبلیغات

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu