images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

پلاتر کاتر وینیل

پلاتر کاتر وینیل چیست؟

پلاتر کاتر وینیل :

امروزه چاپ اشیا بر روی سطوح مختلف اغلب یکی از مفیدترین موارد را می طلبد. و برای این کار، لازم است از دو تا از با ارزش ترین وسایل موجود استفاده کنید: برش وینیل یا پلاتر وینیل.

خواهید دید که امروزه مشاغل چاپ همیشه در همه جا هستند. با معرفی ماشین‌های کوچکی که می‌توانند تمام کارهای چاپ و برش را در یک نسیم انجام دهند - شروع به کار بسیار ارزان می‌شوند. اما مطمئناً همه کارهای چاپ و برش یکسان نیستند. و برای آن، ضروری است که فقط به سراغ دستگاه مناسب بروید. به همین دلیل است که ما می خواهیم به شما کمک کنیم بین یک دستگاه برش وینیل و یک پلاتر کاتر انتخاب کنید - یا در غیر این صورت در صورت تمایل هر دو را انتخاب کنید.

پس بیشتر بیایید و یاد بگیرید – خواهید آموخت که آنها چگونه کار می کنند و هر کدام چه چیزی ارائه می دهند!.

 

کاتر پلاتر چیست؟

 

پلاتر کاتر وینیل چیست؟

پلاتر کاتر وینیل که اغلب به سادگی پلاتر نامیده می شود، قطعه ای از تجهیزات کامپیوتری است که اغلب برای علامت گذاری استفاده می شود. یک دستگاه حروف وینیل ممکن است بزرگ یا کوچک باشد و می تواند برای برش حروف وینیل و سایر گرافیک ها، برای ساختن همه چیز از برچسب ضربه گیر گرفته تا بیلبورد استفاده شود. وینیل استفاده شده مانند یک ماده برگردان است، با روکش وینیل و پشتی چسب متصل به یک آستر کاغذی. انواع خاصی بادوام تر هستند و برای مقاومت در برابر استفاده بیرونی ساخته شده اند. وینیل قابل انتقال حرارت، مانند ساخت تی شرت، نیز موجود است و می تواند با پلاتر استفاده شود.

در حالی که در گذشته حروف‌نویسی اغلب شابلون، نقاشی دستی یا برش دستی از وینیل می‌شد، پلاتر کاتر وینیل این کار را بسیار دقیق‌تر و کارآمدتر انجام می‌دهد. این نیازی به یک هنرمند ندارد که علائم ساده یا حروف دیواری بسازد، فقط برخی دستورالعمل های اولیه. یک هنرمند یا طراح واقعی بدیهی است که در استفاده از فضا، تئوری رنگ ها و سایر عوامل مهم مهارت بیشتری دارد، اما توانایی برش حروف با یک پلاتر کاتر وینیل، بسیاری از کارهای ساده حروف را ساده تر و جذاب تر از سایر جایگزین ها می کند.

 

وینیل کاتر چیست

 

وینیل کاتر چیست؟

برش وینیل، وینیل را برش می دهد. این دستگاه با استفاده از تیغه کنترل شده توسط کامپیوتر می تواند تقریباً هر شکلی را روی مواد برش دهد. می توان از آن برای برش آرم ها، برش دادن پیکره های حیوانات یا انسان و طیف گسترده ای از طرح ها - در سراسر وینیل استفاده کرد.

برخی از دستگاه های برش وینیل طرح را مستقیماً از رایانه دریافت نمی کنند بلکه از کارتریج ها دریافت می کنند. این روند را حتی آسان تر می کند و از استفاده از دستگاه دیگری جلوگیری می کند. اما با این حال، مانند استفاده از یک چاپگر رومیزی است. به جای چاپ رنگ ها و اشکال مختلف روی کاغذ، وینیل را برش می دهد.

بعد از برش وینیل می توانید روکش را از کاغذ چسبناک جدا کرده و هر زمان که خواستید وینیل را بچسبانید. استفاده از آن آسان، ساده است و امکان برش طیف گسترده ای از طرح ها را بسته به نرم افزار یا کارتریج های کنترل شده توسط کامپیوتر فراهم می کند. این یک برش وینیل است.

 

کاتر پلاتر وینیل

 

برخی از نسخه های فشرده تر پلاتر کاتر وینیل را می توان با رایانه رومیزی و چاپگر استفاده کرد. این نسخه ها مقرون به صرفه و برای مشاغل کوچک، مدارس، کلوپ ها، کلیساها و حتی برای استفاده در خانه مفید هستند. علائم، پوسترها، نمایشگاه‌ها و هنر دیواری را می‌توان با تایپ کردن کلمات یا اضافه کردن گرافیک ایجاد کرد. به جای پرداخت دلار بالا برای تزئین یا تبلیغات، حروف و گرافیک را می توان در خانه انجام داد، بدون علائم ترسناک شابلون و اسپری رنگ که کمتر از حرفه ای به نظر می رسند.

البته، نسخه های تجاری پلاتر کاتر وینیل نیز وجود دارد. برخی از این ماشین‌ها بسیار بزرگ هستند و می‌توانند حروف را به اندازه‌ای بزرگ برش دهند که تمام دیوارهای ساختمان‌های بزرگ را نوشته یا روی بیلبوردهای بزرگ اعمال کنند. پلاترهای تجاری به سرعت برش می خورند، البته به طور دقیق، و امکان تنظیمات ساده را فراهم می کنند که فاصله را بهبود می بخشد. فونت های مختلف یا سبک های حروف ممکن است حروف خاصی را به درستی فاصله ندهند، و این را می توان با فرآیندی به نام هسته تنظیم کرد.

 

کاتر پلاتر وینیل چیست

 

پلاتر کاتر وینیل هنوز در بسیاری از مغازه ها استفاده می شود، اما بسیاری از آنها با چاپگرهای جوهر افشان عریض جایگزین می شوند. یک چاپگر بزرگ را تصور کنید که قادر به چاپ، یا حتی تولید انبوه، بنری به اندازه کافی بزرگ برای پوشش یک بیلبورد است. این چاپگرها همچنین قادر به ایجاد هنر و گرافیک عمیق تر و همچنین بازتولید عکس هستند که پلاتر نمی تواند انجام دهد.

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ چاپ فضای خارجیچاپ استیکر(وینیل) / چاپ استیکر روی ماشین پخش چاپ مش می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، کاتر پلاتر، کاتر پلاتر وینیل، چاپ استیکر، چاپ وینیل، چاپ خارجی، برندینگ،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، چاپ ماشین، چاپ روی ماشین پخش، چاپ فضای خارجی، رسانه های تبلیغات، کمپین تبلیغات، چاپ روی خودروهای پخش و توزیع، تبلیغات ترانزیت، تبلیغات خلاقانه، اثربخشی تبلیغات، چاپ مش، اصول طراحی و تبلیغات، شیشه مغازه، شیشه فروشگاه، چاپ استیکر ماشین، نصب استیکر، نصب مش،

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu