images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

5 ایده چاپ مقرون به صرفه

5 ایده چاپ مقرون به صرفه

بهترین ایده های چاپ مقرون به صرفه:

اینجا دنیای رقابتی است. کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ هر روز با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوند و گاهی اوقات دشوار است که ببینیم چگونه می‌توان از بین جمعیت بالا رفت، به‌خصوص اگر بودجه‌ها محدود باشد. خوشبختانه تعدادی از محصولات بازاریابی آزمایش شده وجود دارد که واقعاً می تواند به رشد و شکوفایی مشاغل کمک کند.

 

در اینجا پنج ایده برتر چاپ مقرون به صرفه ما برای رونق کسب و کار شما آورده شده است:

  • کارت پستال
  • جزوات
  • برگه های تا شده 
  • برچسب های سفارشی
  • رول آپ استند

 

بهترین ایده های چاپ

 

برای چه کاری می توانم از کارت پستال استفاده کنم؟

کارت پستال‌هایی که زمانی عمدتاً برای گفتن «کاش اینجا بودید» به دوستان یا اقوام استفاده می‌شدند به بخش‌های بازاریابی سازگار و بسیار مؤثر تبدیل شده‌اند. آنها را می توان به عنوان پست مستقیم، درج در مجلات یا روزنامه ها، جزوه ها یا نمایش روی میزها و پیشخوان ها استفاده کرد. کارت پستال ها برای تبلیغ پیشنهادات ویژه، محصولات جدید، قیمت های منحصر به فرد یا معرفی سرمایه گذاری جدید شما عالی هستند. اندازه، ارزش و سازگاری آنها باعث می شود کارت پستال ها برای انواع تبلیغات عالی باشند.

 

کارت های تبلیغاتی

 

تفاوت بین برگه تا شده و بروشور چیست؟

برخی از افراد به هر بروشور تک صفحه ای به عنوان یک بروشور اشاره می کنند، اما به طور کلی، بروشورها ورق های مسطح هستند در حالی که جزوه های تا شده معمولاً دارای چهار پانل (دو تا) یا شش پانل (سه تا) هستند. طیف گسترده‌ای از اندازه‌های تخت وجود دارد، بنابراین اگر بیش از آنچه می‌توانید در کارت پستال یا بروشور بگویید، اما به اندازه کافی برای تضمین کتابچه نیست، یک جزوه تا شده دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارید. آنها برای نمایش، ارسال یا توزیع دستی عالی هستند. برگه های تا شده واقعا مقرون به صرفه هستند و تعدادی سبک وجود دارد، بنابراین می توانید در طراحی خود واقعا خلاق باشید. به مجموعه ما نگاهی بیندازید و به سادگی یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

 

بروشور تبلیغاتی

 

چه زمانی از دفترچه استفاده کنم؟

جزوه ها و بروشورها می توانند حداقل هشت صفحه یا تا 700 صفحه داشته باشند. می توانید یک جزوه را به عنوان کاتالوگ، لیست قیمت، هنگام راه اندازی یک طیف محصول جدید، راه اندازی یک شرکت جدید، یا اگر به سادگی می خواهید همه شما را بشناسند چاپ کنید. دفترچه ها می توانند به اندازه A6 (سایز جیبی) یا به اندازه A3 باشند. آنها در نمایش محصولات یا اطلاعات بسیار موثرتر از فروشگاه های آنلاین هستند زیرا مردم می توانند در اوقات فراغت خود مرور کنند و کتابچه ها بسیار کمتر از آنچه فکر می کنید هزینه دارند.

 

کاتالوگ تبلیغاتی

 

چگونه از استیکرها در بازاریابی استفاده می شود؟

شما چقدر زمان دارید؟ برچسب‌ های سفارشی به‌عنوان برندسازی روی بسته‌بندی، برچسب‌ های آدرس سفارشی، برای به‌روزرسانی چاپ موجود، روی بسته‌بندی محصول برای تبلیغ معاملات یا پیشنهادات، برای پاکت‌های برند، به عنوان هدیه رایگان و در کمپین‌های بازاریابی چریکی استفاده می‌شوند. با اندازه های مختلف از قطر 25 میلی متر تا A3، بازاریابی استیکر یک راه عالی برای رشد نام تجاری شما است و به مردم اطلاع می دهد که شما آنجا هستید.

 

استیکر های تبلیغاتی

 

پایه بنر رول آپ چیست؟

پایه‌های رول‌آپ قطعه بزرگی از وینیل چاپ شده با کیفیت بالا هستند که از یک محفظه فلزی بالا می‌آیند (و برمی‌گردند). به سادگی گرافیک را باز کنید، قسمت بالایی را به قطب آلومینیومی سبک وصل کنید. شما یک بخش بازاریابی 2 متری دارید که می توانید به سادگی آن را بسته بندی کرده و با خود حمل کنید.

 

بنر رول آپ تبلیغاتی

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات سازه های نمایشگاهی / چاپ / چاپ استیکر می باشد.


کلمات کلیدی: انواع تبلیغات، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی، نمایشگاه های تبلیغاتی، سازه های نمایشگاهی، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، انواع سازه نمایشگاهی، رول آپ، طراحی رول آپ، غرفه سازی، سازه پرتابل نمایشگاهی، استند نمایشگاهی، استند ایکس، میزکانتر تاجدار، میزکانتر، تخته شاسی، قاب فنری، فوم برد، پوستر اسنپ، مزایای سازه های پرتابل نمایشگاهی، تابلو نور فلکس، چاپ رول آپ،

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu