images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

آموزش فتوشاپ برای مبتدیان

آموزش فتوشاپ برای مبتدیان

آموزش فتوشاپ برای مبتدیان

1. برترین ویژگی های جدید Adobe Photoshop 2022

قبلاً با فتوشاپ آشنا هستید و فقط می خواهید بدانید که چه ویژگی های جدیدی در آخرین نسخه نرم افزار اضافه شده است؟ مدل اشتراک Adobe ممکن است راه گرانی برای دسترسی به نرم افزار به نظر برسد، اما یکی از مزایای آن این است که همیشه به آخرین نسخه نرم افزار دسترسی دارید. آخرین به روز رسانی فتوشاپ شامل چندین رفع اشکال، Object Finder (ارتقای ابزار Quick Selection)، فیلترهای عصبی و ویژگی Mask All Objects است. ژسوس رامیرز به طور خلاصه این ویژگی های جدید و موارد دیگر را در کمتر از 10 دقیقه در این آموزش کاربردی فتوشاپ در آخرین نسخه ارائه می کند. برای جزئیات بیشتر در مورد نرم افزار به بررسی فتوشاپ 2022 مراجعه کنید.

 

 

2. آموزش فتوشاپ برای مبتدیان

 ما آموزش جامعی را برای افراد مبتدی و بدون دانش فتوشاپ، عکاسی یا طراحی ارائه می دهیم. در یک ویدیوی سه ساعته، تمام اصول اولیه را بررسی می کنیم. آیا آن سطح از صبر را ندارید؟ مشکلی نیست اگر نمی‌خواهید سه ساعت دانش فتوشاپ را به طور همزمان مصرف کنید (و ما شما را سرزنش نمی‌کنیم)، این ویدیو یک لیست زمان‌بندی مفید در کادر توضیحات دارد، بنابراین می‌توانید به بخش مورد نظر در آموزش بروید و راه خود را از طریق آن در مراحل انجام دهید.

 

3. آموزش فتوشاپ در 5 دقیقه: آموزش مبتدی

 آموزش های کوتاه و شیرین فتوشاپ زیادی برای مبتدیان وجود دارد و دراین یکی از موارد مورد علاقه ما است. فقط در پنج دقیقه، ما شما را از طریق ابزارهای اصلی و رابط راهنمایی می‌کند و به شما ایده خوبی از این نرم‌افزار می‌دهیم.

 

 

 

4.آموزش فتوشاپ زنی که گل در دست دارد

بخشی از مجموعه آموزش های فتوشاپ که توسط خود Adobe تولید شده است، Get to Know Photoshop ابزارها و تکنیک های اولیه نرم افزار را به شما آموزش می دهد. شما با محل کار آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه تصاویر خود را باز و ذخیره کنید، بزرگ نمایی و کوچک نمایی کنید و اشتباهات را خنثی کنید.

 

اموزش فتوشاپ

 

5. آموزش فتوشاپ در iPad برای مبتدیان

چند سالی از جهش فتوشاپ به آی‌پد می‌گذرد و مانند نسخه دسکتاپ اپلیکیشن پرچم‌دار Adobe، این نرم‌افزار دائما در حال پیشرفت است. این آموزش در سایت ما یک پرایمر عالی را با نمایش گام به گام نحوه استفاده از PS در تبلت اپل ارائه می دهد. تنها در نیم ساعت یاد می گیرید که چگونه لایه ها را جابجا کنید، از ابزارهای رنگ آمیزی، ایجاد ماسک های برش و موارد دیگر با مداد اپل خود استفاده کنید.

 

 

 

6. چگونه اندازه یک تصویر را تغییر دهیم

 تغییر اندازه تصویر احتمالاً یکی از ضروری ترین کارهای اساسی است که شما می خواهید به عنوان یک مبتدی انجام دهید، و در اینجا یکی از بهترین آموزش های فتوشاپ برای توضیح این فرآیند وجود دارد. نحوه تغییر اندازه یک تصویر در فتوشاپ به شما می آموزد که چگونه اندازه بوم را تغییر دهید، از تزئینات و موارد دیگر استفاده کنید، همه اینها بدون افت کیفیت تصویر زیاد.

 

کار با فتوشاپ

 

7. نحوه کار با لایه ها

لایه ها یکی از آن مفاهیم اساسی است که برای به دست آوردن ذهن خود به آن نیاز دارید، و در اینجا یکی دیگر از آموزش های فتوشاپ خود Adobe است که شما را با اصول اولیه آشنا می کنیم. نحوه کار با لایه ها به شما می آموزد که لایه ها چیست و چگونه از پنل لایه ها استفاده کنید، چگونه محتویات یک لایه را تغییر اندازه دهید و چگونه تصاویر را به یک فایل لایه ای اضافه کنید.

 

نحوه استفاده از فتوشاپ

 

8. نحوه تنظیم کیفیت تصویر

 نحوه تنظیم کیفیت تصویر را با مختصرترین آموزش فتوشاپ کشف کنید. این سری از چهار ویدیو به شما آموزش می دهد تا روشنایی و رنگ را افزایش دهید و کیفیت تصاویر خود را در فتوشاپ بهبود بخشید.

 

اموزش کار با فتوشاپ

 

9. عکس جاده با تعدادی تابلو نئون هتل

برخی از آموزش‌های فتوشاپ به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های حیاتی را به سرعت و به آسانی به دست آورید، و در اینجا یک مثال عالی آورده شده است. نحوه انتخاب نحوه ایجاد یک انتخاب، کار با ابزارهای انتخاب و تنظیم دقیق لبه های یک انتخاب را نشان می دهد.

 

فتوشاپ

 

10. نحوه روتوش تصاویر

نحوه روتوش تصاویر سه گانه آموزش فتوشاپ به صورت ویدیویی است. آنها شما را با نحوه حذف اشیاء ناخواسته، اضافه کردن اشیا با شبیه سازی، و رفع سایر نواقص در تصاویر خود با ابزارهای روتوش در فتوشاپ راهنمایی می کنند.

 

برنامه ی فتوشاپ

 

11. نحوه اضافه کردن متن و اشکال 

 این مجموعه از چهار آموزش فتوشاپ نحوه اضافه کردن متن و اشکال را نشان می دهد. هنگامی که این کار را انجام می دهید، آنها قابل ویرایش باقی می مانند و می توانید آنها را تا کوچکترین جزئیات سفارشی کنید.

 

 آموزش فتوشاپ

 

12. نحوه استفاده از ابزار Photoshop Pen

در اینجا، ما نحوه استفاده از ابزار قلم فتوشاپ را توضیح می‌دهیم، یک ویژگی انتخاب ساده که به شما امکان می‌دهد هر چیزی را که می‌کشید پر کنید، ضربه بزنید یا انتخاب کنید.

 

کار با فتوشاپ

 

13. نحوه استفاده از ابزار Photoshop Brush

در یکی دیگر از آموزش های فتوشاپ ما، نحوه استفاده از ابزار Brush در فتوشاپ را خواهید آموخت. این راهنمای گام به گام شامل راهنماهای مفیدی برای معنی هر یک از نمادهای پالت Brush است.

 

براش در فتوشاپ

 

14. چگونه یک کولاژ عکس بسازیم

با این آموزش از مت اسمیت، نحوه ترکیب تصاویر برای ایجاد یک کلاژ عکس ساده در فتوشاپ را بیاموزید. شما می توانید از این تکنیک برای ایجاد کلاژهای خود از عکس ها استفاده کنید و شاید در نهایت بر روی ترکیب بندی های خود بسازید تا کلاژهای طراحی پیچیده تری را از خلاقیت های خود ایجاد کنید.

 

photoshop

 

15.. آموزش  اعمال فیلتر

نحوه اعمال فیلترها را بیاموزید که به شما امکان می دهد جلوه های سریع به یک تصویر اضافه کنید. فیلترها همچنین می توانند برای ایجاد نتایج منحصر به فرد ترکیب شوند، همانطور که این دو آموزش مرتبط فتوشاپ به خوبی نشان می دهند.

 

کار با photoshop

 

16. اولین عکس خود را ویرایش کنید

آموزش های فتوشاپ برای مبتدیان را می توان در طیف وسیعی از موضوعات یافت، و این یکی به شما می آموزد که چگونه اولین عکس خود را ویرایش کنید. با تکنیک های مفیدی که در اینجا به آنها اشاره شده است، بهترین ها را در تصاویر خود به نمایش بگذارید.

 

استفاده از فتوشاپ

 

17. نحوه استفاده از ماسک های لایه فتوشاپ

نحوه استفاده از ماسک لایه فتوشاپ به شما کمک می کند گردش کار هنر دیجیتال خود را ساده کنید. همانطور که هر مبتدی به سرعت یاد می گیرد، ماسک های لایه یکی از اساسی ترین بخش های نرم افزار هستند.

 

 

18. نحوه حذف پس زمینه در فتوشاپ

 حذف پس زمینه در فتوشاپ یکی دیگر از آموزش های فتوشاپ ما شما را از چندین راه مختلف برای حذف پس زمینه در فتوشاپ راهنمایی می کند. ما با آموزش نحوه استفاده از ابزار Magic Wand و ابزارهای Quick Selection برای حذف پس‌زمینه، قبل از رفتن به تکنیک‌های پیشرفته‌تر، شروع می‌کنیم.

 

فتوشاپ

 

19. اولین طرح خود را ایجاد کنید

مجموعه ای از آموزش های فتوشاپ است که نحوه کار با لایه ها، ترکیب تصاویر، استفاده از ماسک های لایه و افزودن گرافیک، متن و افکت های خلاقانه را معرفی می کند. سپس می‌توانید از این مهارت‌ها برای ترکیب دارایی‌های طراحی در یک ترکیب ساده و منحصر به فرد برای چاپ یا استفاده آنلاین استفاده کنید.

 

عکس ها در فتوشاپ

 

20. نحوه سگی که عینک آفتابی زده است

این روزها رسانه های اجتماعی همه چیز درباره میم ها هستند و ساختن آنها مهارت خوبی است. در یکی از محبوب‌ترین آموزش‌های فتوشاپ ما، نحوه ایجاد یک میم در فتوشاپ، مت اسمیت توضیح می‌دهد که چگونه چندین میم را در لحظه بسازید. خوش بگذره!

 

طراحی در فتوشاپ

 

21. نحوه استفاده از لایه ها

این مرحله استفاده از سیستم لایه فتوشاپ را به شما آموزش می دهد. کلید باز کردن قفل تطبیق پذیری نرم افزار. در اینجا، نحوه ایجاد لایه‌ها، قفل کردن آن‌ها، گروه‌بندی و تنظیم opacity را خواهید یافت.

 

نقاشی در فتوشاپ

 

22. نقاشی دیجیتال با Photoshop CC

 نقاشی دیجیتال با فتوشاپ برای مبتدیان روند ایجاد یک نقاشی دیجیتالی ساده را از ابتدا تا انتها شکست می دهد. اگر بتوانید روی بوم با رنگ کار کنید، بسیاری از همان تکنیک‌های نقاشی که استفاده می‌کنید مستقیماً به نقاشی دیجیتالی در فتوشاپ منتقل می‌شوند.

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپطراحی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، طراحی تبلیغاتی، طراحی بسته بندی، فتوشاپ، آموزش فتوشاپ.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu