images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

میز کانتر چیست؟

میز کانتر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

میز کانتر چیست؟

اگر غرفه شما دفتر موقت شما در یک نمایشگاه است، پس میز های کانتر نمایشگاه تجاری محل پذیرایی شما هستند. بنابراین، این میز کانتر یک جزء حیاتی برای ایجاد تأثیر دلپذیر بر مشتریان بالقوه شما است. جایی است که با مشتریان خود در ارتباط هستید و می توانید از آن برای سرو نوشیدنی استفاده کنید.

همچنین می‌توان از آن برای نمایش محصولات، محصولات فیزیکی یا پشتیبانی از دیگر ابزارات نمایشگر مختلف مانند تبلت استفاده کرد. میز های کانتر نمایشگاه تجاری شما همچنین می تواند به عنوان نقطه تولید سرنخ شما باشد که در آن یک دفترچه مهمان یا فرم تماس برای شرکت کنندگان برای ارائه اطلاعات تماس خود دارید.

برای ایجاد یک تاثیر اولیه خوب در میز کانتر خود، باید به خوبی مارک، تمیز و بزرگ باشد تا با هدفی که قصد استفاده از آنها را دارید و در عین حال دید غرفه نمایشگاهی خود را در نمایشگاه افزایش دهید، مناسب باشد.

این مقاله قصد دارد اطلاعات کلیدی را به شما ارائه دهد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام نوع میز کانتر تجاری برای شما مناسب است. همچنین مروری بر انواع مختلف میز کانتر تجاری و ویژگی های کلیدی میز کانتر تجاری مناسب ارائه می دهد.

 

میز کانتر

 

انواع میز های کانتر نمایشگاه

طیف گسترده ای از میز کانتر در بازار موجود است. می‌توان آن‌ها را بر اساس شکل، اندازه و موادی که برای ساخت آنها استفاده می‌شود، تاشو بودن و اینکه آیا مارک سفارشی دارند، دسته‌بندی کرد.

رایج‌ترین شکل‌های میز کانتر تجاری شامل بیضی، مستطیل، لوله، سمفونی، دایره‌ای و منحنی است. در حالی که برخی از کانترها بدنه ای محکم دارند، برخی دیگر دارای رویه محکم و پارچه ای در سراسر طرفین هستند.

 

میز کانتر نمایشگاه

 

انواع میز کانتر :

    میزکانتر مگنتی (خط کش ها بصورت  آهنربایی متصل می شوند)

    میز کانتر ساعتی (بعداز قرارگرفتن خط کش در جای خود، قسمت دایره ای شکل جهت ثابت ماندن خط کش ها چرخانده می شود)

    میز کانتر ریلی  (خط کش ها به شیارهای مخصوص بصورت ریلی قرار می گیرند)

    میز کانتر مینی (مناسب غرفه های کوچک و فضاهای محدود)

    میز کانتر تاجدار (قابلیت تبلیغات در دوقسمت بالا (تاج) و پایین را دارا می باشد و به همین علت ابزاری موثر جهت معرفی کالا، نمایش محصول و توزیع نمونه به شمار می آید. میز کانتر تاجدار به عنوان میز نمونه محصول شناخته می شود و صنایع غذایی، صنایع آرایشی و بهداشتی، شیرینی و شکلات و ... از مشتریان پرو پا قرص میز کانتر تاجدار می باشند)

 

ویژگی های میز کانتر

 

 

سهولت مونتاژ و قابل حمل بودن

در حالی که برخی از میز کانتر ها به عنوان یک واحد واحد هستند که حمل و نقل و راه اندازی می شوند، برخی دیگر به صورت قطعات ناهمگون هستند که باید کنار هم قرار گیرند. اگر میز کانتر تجاری خود را در مسافت طولانی به محل برگزاری نمایشگاه حمل می کنید، به سراغ یکی از مواد سبک وزن بروید، ترجیحاً گزینه ای برای جمع آوری و جداسازی آسان. میز کانتر قابل حمل در این مورد ایده آل هستند.

کانترهای آسان برای مونتاژ نیازی به تخصص حرفه ای یا استفاده از ابزارهای پیچیده ندارند. برخی از کانترها تاشو هستند و همراه با کیف حمل می شوند و به راحتی می توان آنها را در ون یا پیست بسته بندی کرد یا حتی با استفاده از خدمات پیک حمل کرد.

 

 

بادوام و محکم

اگر اغلب در طول سال به نمایش می گذارید، این ویژگی بسیار مهم است. شما صفحه‌نمایش‌هایی می‌خواهید که به اندازه کافی محکم باشند تا مواد نمایشگر سنگین‌تری را در خود نگه دارند. همچنین باید به اندازه‌ای بادوام باشد که برای چندین سال به شما خدمت کند، حتی زمانی که برای چندین رویداد در طول سال استفاده می‌شود، بدون اینکه آسیبی ببیند.

 

همه کاره

در حالی که ممکن است در حال خرید یک میز کانتر تجاری برای استفاده در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه آینده باشید، به خاطر داشته باشید که ممکن است لازم باشد از آن برای اهداف دیگری مانند در رویدادهای شرکت یا به عنوان یک تریبون ارائه در اتاق هیئت مدیره خود استفاده کنید.

 

به عنوان یک ابزار برندسازی و بازاریابی عمل می کند

میز کانتر تجاری شما همچنین باید به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی و برندسازی در نمایشگاه کمک کند. اکثر تولیدکنندگان میز کانتر نمایشگاه، بسته به شکل تریبون و ترجیحات شما، گزینه ای برای میز کانتر های تجاری سفارشی با گرافیک برند شرکت در جلو، کناره ها یا بالای میز به شرکت ها پیشنهاد می دهند.

از طرف دیگر، می‌توانید یک کانتر طرح استاندارد خریداری کنید و روی آن را با رومیزی مارک دار، روکش‌ها یا پارچه‌های قلاب‌دار و مناسب بپوشانید. در هر صورت، گرافیک های چاپ شده کامل مطابق با برند شرکت شما به بهبود دید نمایشگاه شما و ارتقای آگاهی از برند در میان شرکت کنندگانی که وارد غرفه نمایشگاه شما می شوند کمک می کند.

 

راه اندازی غرفه نمایشگاهی خود را تکمیل کنید

اندازه، شکل و نام تجاری میز کانتر نمایشگاهی که انتخاب می کنید باید کامل کننده غرفه نمایشگاهی شما باشد، هم از نظر عملکرد و هم از نظر بازاریابی.

 

نکاتی برای به دست آوردن کانتر نمایشگاه تجاری مناسب برای غرفه نمایشگاهی شما

یک عامل تعیین کننده کلیدی هنگام تصمیم گیری برای خرید کانتر نمایشگاه تجاری، بودجه شما است. با طیف گسترده ای از کانترهای نمایشگاهی که با قیمت های مختلف در دسترس هستند، مطمئناً می توانید یکی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

هدف اصلی استفاده از آن را تعیین کنید، اندازه ایده آلی را تعیین کنید که به خوبی در فضای نمایشگاهی موجود شما مناسب باشد، و اندازه و شکل دلخواه شما. سپس، خرید ویترینی را انجام دهید تا ببینید چه چیزی در بازار موجود است و با چه قیمتی. کانتر را خریداری کنید که مشخصات مورد نیاز شما را داشته باشد و با بودجه شما مطابقت داشته باشد.

میز کانتری را که انتخاب می کنید مهم نیست، مطمئن شوید که به خوبی با سایر مجموعه های نمایشگاه شما مطابقت دارد، کارایی فضا را به شما ارائه می دهد، هدف خود را به طور موثر برآورده می کند و در حد بودجه شما است.

 

غرفه نمایشگاهی

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات سازه های نمایشگاهیمیز کانتر می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، انواع سازه نمایشگاهی، غرفه سازی، سازه پرتابل نمایشگاهی، استند نمایشگاهی، استند ایکس، میزکانتر تاجدار، میزکانتر، تخته شاسی، قاب فنری، فوم برد، پوستر اسنپ، مزایای سازه های پرتابل نمایشگاهی، تابلو نور فلکس، چاپ رول آپ، رومیزی سفارشی، بنرهای نمایشگاهی،  چاپ روی تخته شاسی، چاپ شاسی، انواع تخته شاسی

 

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu