images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

چاپ لارج فرمت

چاپ لارج فرمت چیست؟

چاپ لارج فرمت :

چاپ لارج فرمت چاپی است که به مواد چاپی بزرگتر مانند نقشه های معماری، پوستر، تابلوها و موارد دیگر نیاز دارد. چاپگر هایی که قادر به تولید این مواد هستند، گاهی اوقات چاپگرهای فرمت گسترده یا پلاتر نامیده می شوند. علاوه بر این، چاپگرهای با فرمت بزرگ می توانند مواد بیشتری را به جای کاغذ در خود جای دهند. بسته به نوع چاپگر، می توانید روی فلز، شیشه، چوب، فوم برد، وینیل، پلاستیک، بوم و پارچه چاپ کنید.

 

چاپ لارج فرمت

 

یک چاپگر با فرمت بزرگ چگونه کار می کند؟

هنگامی که موادی را که می‌خواهید بر روی آنها چاپ کنید و ابعاد طرح خود را انتخاب کردید، بسیار شبیه به یک چاپگر جوهرافشان رومیزی سنتی، چاپگر لارج فرمت شما به سرعت جوهر را برای تولید یک تصویر اعمال می‌کند. با این حال، بر خلاف چاپگر های رومیزی سنتی، برخی از چاپگرهای فرمت بزرگ نیز فرآیند خشک شدن سریعی دارند و اغلب از نورهای UV برای تنظیم سریع جوهر استفاده می کنند.

 

چاپگر لارج فرمت

 

انواع مختلف چاپگرهای با فرمت بزرگ کدامند؟

اگرچه چاپگر های فرمت بزرگ دارای ویژگی های مختلفی هستند و می توانند از انواع مختلفی از جوهر استفاده کنند، به طور کلی، سه دسته اصلی وجود دارد: چاپگرهای تخت، چاپگرهای رول به رول و چاپگرهای ترکیبی که هر دو ویژگی را با هم ترکیب می کنند. من هر یک از اینها را کمی بیشتر توضیح خواهم داد.

چاپگرهای تخت: چاپگرهای تخت روی مواد مسطح یا سفت چاپ می کنند. به طور خلاصه، چاپگر تخت تخت به چاپگری اطلاق می شود که دارای یک تخت چاپ 4 x 8 یا 5 x 10 است که در آن مواد سفت و سخت با مکش در جای خود نگه داشته می شوند. بیشتر چاپگرهای تخت می‌توانند روی موادی با ضخامت 2 تا 3 اینچ، از جمله چوب، پلاستیک، شیشه، فوم‌کور، سینترا، گاتور برد و غیره چاپ کنند.

چاپگرهای رول به رول: این چاپگرها می‌توانند مواد انعطاف‌پذیرتری مانند کاغذ، وینیل یا پارچه را در خود جای دهند و به سرعت چاپ‌ها را انجام می‌دهند. چاپگرهای رول به رول برای تولید سریع مواد بسیار ایده آل هستند.

پرینترهای هیبریدی: همانطور که از نام آن پیداست، این چاپگرها به شما این امکان را می دهند که هم مواد سفت و هم انعطاف پذیر را در خود جای دهید. این چاپگرهای هیبریدی قابلیت چاپ دوگانه و انعطاف پذیری را در یک دستگاه ارائه می دهند. این به معنای تجهیزات کمتر، هزینه تجهیزات کمتر و فضای کمتر مورد نیاز است.

 

چاپگر های فرمت بزرگ

 

شما قادر خواهید بود چه چیزی ایجاد کنید؟

چاپگرهای با فرمت بزرگ توانایی شما را برای تولید مواد بازاریابی پر جنب و جوش بسیار افزایش می دهند. کاربردهای رایج در زیر ذکر شده است، اما چاپگر های با فرمت بزرگ می توانند پارچه و کاغذ دیواری نیز تولید کنند.

  • بنرها
  • پس زمینه
  • مواد غرفه نمایشگاهی
  • اسناد ساخت و ساز طراحی معماری و مهندسی
  • نقشه ها
  • چاپ بوم
  • گرافیک نمایش خرده فروشی
  • پوسترها
  • عکس برگردان دیوار و گرافیک
  • پنجره استاتیک می چسبد
  • بسته بندی های خودرو


 

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپچاپ دیجیتالچاپ فضای خارجیچاپ فضای داخلی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، صنعت چاپ، چاپ، چاپخانه، چاپ دیجیتال، چاپ افست، پرس دیجیتال، چاپ صفحه، چاپگر لیزری، چاپ لارج فرمت، چاپ جوهرافشان، پلیت، انواع چاپ، چاپ اطلاعات متغییر، چاپ سفارشی، محمل چاپ، سطح چاپ، چاپ الکتروفتوگرافی، چاپ دیجیتال نوری، چاپ حرارتی، چاپ تصغید رنگ، مارکر لیزری

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu