images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

تبلیغات استیکر خودرو چگونه موثر است؟

تبلیغات استیکر خودرو چگونه موثر است؟

چاپ و نصب استیکر تبلیغاتی خودرو:

تبلیغات بوسیله ی استیکر، و برندینگ یک ماشین، کامیون یا ون است که به عنوان موفق ترین نوع و استراتژی تبلیغات فضای باز پیچیده شده است. تبلیغات و برندینگ وسایل نقلیه با تقویت پیام یک برند، رابطه ای با مشتریان ایجاد می کند. این وسایل نقلیه روزانه تردد می کنند و به یک پلت فرم مصرف کننده گسترده تر می رسند.

وسایل نقلیه را می توان در برچسب های بزرگ یا گرافیک های وینیل با بافت های متنوع با توجه به شکل ماشین پیچیده کرد. این نوع تبلیغات یک سرمایه گذاری ارزشمند برای راه اندازی یک تجارت و پیشبرد آن است.

 

 

نصب استیکر ماشین

 

چاپ استیکر خودرو :

این استیکر گرافیکی طراحی شده سفارشی به وسیله نقلیه است تا آن را به یک بیلبورد متحرک تبدیل کند. در آگهی جزئیات کلیدی شرکت اطلاع رسانی و تبلیغات میشود از قبیل:

  • نام شرکت
  • لوگو
  • نشانی
  • اطلاعات تماس
  • محصولات یا خدمات ارائه شده

این اطلاعات به صورت دیجیتالی بر روی سطح خودرو همراه با گرافیک چاپ می شود. حرفه ای ها اطلاعات و گرافیک را با استفاده از نرم افزار طراحی گرافیکی، چاپ روی وینیل به صورت تمام رنگی می سازند. روکش می‌تواند کل سطح خودرو، از جمله پنجره‌ها را بپوشاند، یا می‌تواند جزئی باشد. بسته شدن روی پنجره ها روی دید تأثیر نمی گذارد. یک آگهی بسته بندی وسیله نقلیه جدید سه تا پنج سال طول می کشد تا بتوان جایگزین آن را انجام داد.

 

استیکر تبلیغاتی وسایل نقلیه

 

استیکر خودرو چگونه اعمال می شود؟

سطح خودرو از ورقه های وینیل بزرگ پوشیده شده است که به آن برگردان نیز می گویند. انواع وسایل نقلیه متناسب با تبلیغات و برندینگ وسایل نقلیه شامل اتوبوس، کامیون، تریلر و اتومبیل است. طراحان گرافیک در اجرای آگهی مشارکت دارند و طرح نهایی روی بدنه چاپ می شود و اساساً به عنوان یک بیلبورد متحرک چاپ شده دیجیتال عمل می کند. وقتی زمان تعویض فرا می رسد، روکش ها به راحتی بدون آسیب رساندن به بدنه خودرو جدا می شوند.

در اجرای روکش وینیل، هر دو طرف را بکشید تا چین و چروک ها از بین بروند و سفت شوند. برای حذف هرگونه حباب هوا، یک اسکاج جابجا می شود. پوشش اضافی با استفاده از چاقو کوتاه می شود.

کاربرد رنگ از جامد به فلزی، مات، مرواریدی، بازتابنده و براق پیشرفت کرده است.

 

چه میزان از خودرو می تواند از استیکر های تبلیغاتی پوشانده باشد؟

استیکر می تواند سطح را به طور کامل یا جزئی بپوشاند. یک پاستیکر کامل پنجره ها را می پوشاند. استیکر جزئی فقط قسمت های خاصی از بدنه ماشین را می پوشاند، به عنوان مثال، فقط کناره ها و کاپوت. اندازه های استیکر جزئی از 50 تا 200 فوت مربع است. این اجازه می دهد تا هر چقدر که می خواهید بپوشانید یا به همان اندازه که راحت باشید. به عنوان مثال، فقط در کل قسمت پشتی یا زیر پنجره ها.

پوشش کامل تضمین می کند که هیچ قسمتی از جمله سقف، کاپوت و پنجره ها دست نخورده باقی نماند، به طوری که تبلیغات از هر نقطه نظر ایستاده دیده می شود. از پشت، تا کاپوت اجرا می شود. پوشش کامل اجازه می دهد تا تمام اطلاعات درج شود، بدون اینکه محتوا به خطر بیفتد.

 

طراحی استیکر خودرو

 

برندینگ خودرو ها در تبلیغات چقدر موثر است؟

تبلیغات توسط استیکر های چاپ شده خودرو وسیله ای بسیار موثر برای بازاریابی است، اما اغلب نادیده گرفته می شود و مورد ارزیابی قرار نمی گیرد. این یکی از موثرترین و کارآمدترین روش‌های تبلیغات در فضای باز است، زیرا روزانه بین 30 تا 80 هزار نفر می‌توانند آگهی را مشاهده کنند. 98٪ از مشتریان می گویند که متوجه تبلیغات در وسایل نقلیه شده اند و 29٪ می گویند که با تماس یا بازدید از شرکت به بسته بندی وسایل نقلیه پاسخ داده اند.

هنگامی که یک وسیله نقلیه مسافتی معادل 15000 مایل در سال را طی می کند، در معرض 9 میلیون وسیله نقلیه دیگر قرار می گیرد و اثربخشی پوشش های خودرو در تبلیغات را افزایش می دهد. اثربخشی با این واقعیت افزایش می‌یابد که حتی مصرف‌کنندگانی که از طریق تلویزیون، رادیو و روزنامه‌ها در دسترس نیستند، از طریق تبلیغات استیکر وسایل نقلیه قابل دسترسی هستند و همچنین کسانی که از وسایل سرگرمی معمولی استفاده نمی‌کنند

برندینگ خودرو 2.5 برابر بیشتر از یک بیلبورد ثابت جلب توجه می کند.

 

هزینه طراحی و چاپ و نصب استیکر خودرو چگونه است؟

هزینه چاپ و نصب استیکر خودرو بستگی به این دارد که چه مقدار از بدنه وسیله نقلیه شما می خواهید پوشش داده شود، و نوع یا اندازه وسیله نقلیه. سایر عوامل تعیین کننده عبارتند از:

  • خدمات چاپ
  • طراحی گرافیک
  • نصب حرفه ای
  • کار/زمان طراحی

نوع برندینگ نیز هزینه را تعیین می کند، به عنوان مثال، وینیل در مقابل نقاشی. روکش‌های وینیل به شما این اجازه  را می‌دهد تا تبلیغات را تا جایی که می‌خواهید تغییر دهید، بدون اینکه نگران آسیبی که به سطح می‌رسد. همچنین هر بار که یک تبلیغ جدید را اعمال می کنید مقرون به صرفه است.

خدمات نصب استیکر حرفه ای بسیار دقیق است و تمام مراحل از جمله تمیز کردن برای از بین بردن کثیفی و زباله، آزاد کردن تمام چین و چروک ها و حباب ها، و اطمینان از اینکه روکش به اندازه کافی تمیز است – از روی آینه های جانبی یا دسته های ماشین عبور نمی کند، دنبال می شود.

 

استیکر خودرو

 

مزایای برندینگ خودرو چیست؟

استیکر وسیله نقلیه برای یک بیلبورد موبایل در فضای باز بسیار مفید است که توجه مشتریان را به خود جلب می کند و آنها را تشویق می کند تا با آنها تماس بگیرند و محصولات یا خدمات تبلیغاتی را خریداری کنند. استیکر را می توان روی خودروها و وانت هایی که برای تحویل استفاده می شود یا توسط تیم فروش استفاده می شود، اعمال کرد.

در بازاریابی روزانه مفید است که به بخش کلیدی برندسازی، بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی محلی تبدیل شود.

به بهبود شناخت برند کمک می کند: لوگو و تصاویر روی روکش وسیله نقلیه محصولات یا خدمات یک کسب و کار را تبلیغ می کند. تجارت همیشه قابل مشاهده است.

این یک هزینه یک بار است: مناسب برای شرکت هایی که به دنبال اجتناب از هزینه های مکرر هستند، بر خلاف سایر اشکال تبلیغات که ممکن است نیاز به پرداخت ماهانه یا هفتگی داشته باشند. بیلبوردها به دلیل تقاضا قیمت را افزایش می دهند. این در مورد روکش وسایل نقلیه صدق نمی کند زیرا همیشه فضایی برای استفاده وجود خواهد داشت.

از سطح بدنه خودرو محافظت می کند: سطح خودرو در برابر خراش و فرورفتگی محافظت می شود.

موثر حتی زمانی که خودرو بی حرکت است: حتی زمانی که وسیله نقلیه رانده نمی شود، بسته بندی همچنان موثر است زیرا مردم همچنان تبلیغات را هنگام عبور مشاهده می کنند.

 

استفاده بهینه از طراحی استیکر خودرو؟

برای داشتن یک تبلیغاتی موفق در زمینه برندینگ خودرو و نصب استیکر روی آن ها و اینکه بدانید وسیله نقلیه شما بیشترین مزیت را برای کسب و کار شما دارد، طراحی کلیدی و قرار دادن تصاویر و کلمات برای خوانایی و جذابیت اهمیت بالایی دارد.

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه چیزی در طرح استیکر شما گنجانده شود. این طرح باید از سادگی استفاده کند تا به افراد در سایر خودروهای در حال حرکت اجازه دهد تا بتوانند آن را مطالعه کنند. فراموش نکنید که لوگوی کسب و کار، نام، برچسب سریع و اطلاعات تماس را درج کنید.

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ / چاپ استیکر (روی ماشین) / چاپ روی ماشین های پخش می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح نقش، چاپ، چاپ استیکر، چاپ استیکر وینیل، برندسازی، برندینگ ماشین، چاپ استیکر روی ماشین، چاپ روی ماشین های پخش، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی، چاپ استیکر ماشین، چاپ برچسب های تبلیغاتی

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu