images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

چاپ بوم نقاشی

چاپ بوم نقاشی

مراحل چاپ بوم نقاشی

چاپ بوم روشی فوق العاده برای نمایش عکس های خانوادگی، فارغ التحصیلی یا عروسی است! صرف نظر از محتوای عکس‌های شما، چاپ روی بوم یک اختراع و هنر منحصربه‌فرد و مدرن است. فناوری مدرن چاپ دیجیتال همراه با پارچه بوم ممتاز که روی یک قاب چوبی کشیده شده است، چاپ‌های بی‌عیب و نقصی را ایجاد می‌کند که شما کاملاً دوست خواهید داشت. هنگامی که چاپ عکس روی بوم با استفاده از چاپگر جوهر افشان اعمال می شود. چاپ بوم نباید با نقاشی روی بوم اشتباه گرفته شود، چاپ روی بوم ترکیبی موفق از هنر سنتی و فناوری مدرن است. چاپ بوم تصویری است که از چاپگر جوهرافشان بر روی بوم چاپ می شود. پس از چاپ، بوم بر روی یک قاب چوبی کشیده می شود.چاپ روی بوم حسی هنری را القا می کند زیرا از نظر ظاهری شبیه نقاشی های بوم رنگ روغن یا اکریلیک است.

 

چاپ بوم نقاشی

 

پارچه بوم

بوم پارچه ای محکم و بادوام است که در گذشته با کنف درست می شد. امروزه بوم بیشتر با پنبه، کتان، پلی استر یا ترکیبی ساخته می شود. اکثر چاپ های روی بوم که برای خانه خود خریداری می کنید از ترکیب پنبه و پلی استر ساخته شده اند. رنگ تمایل دارد به الیاف پنبه خیس شود، در حالی که معمولاً روی سطح رشته های پلی استر مصنوعی باقی می ماند. وقتی صحبت از چاپ روی بوم می شود، تفاوت اصلی این دو پارچه در دقت رنگ است: چاپ های پلی استر زنده تر هستند در حالی که چاپ های نخی ماندگاری بیشتری دارند.در اینجا در Canvas،استفاده می کنیم که دارای روکش ساتن است، ظاهر سفید روشن دارد، مقاوم در برابر آب است و از 35٪ پنبه و 65٪ تشکیل شده است. ترکیب پلی استر این ترکیب پنبه-پلی استر به آن روکشی یکنواخت و کم تابش می دهد و آن را برای چاپ های عکاسی و هنری، تابلوهای داخلی یا خارجی، پس زمینه و نقاشی های دیواری ایده آل می کند.

 

تابلو بوم نقاشی

 

چاپ بوم و کلاف

در دکوراسیون خانه مدرن، ترکیب کردن چاپ های قاب شده و چاپ روی بوم رایج است. هنگامی که از این دو نوع هنر با هم استفاده می کنید، می توانید یک سبک دکوراسیون منزل واقعا منحصر به فرد ایجاد کنید که از ویژگی های متمایز شخصیت و سبک شما صحبت می کند. به عنوان مثال، قاب و رنگ یا سبک قاب آن می تواند کل پالت رنگ اتاق را به هم گره بزند. با یک قاب حاشیه سیاه ساده، تمرکز بر روی عکس داخلی یا قطعه ای از اثر هنری باقی می ماند. با یک قاب سبک، شخصیت عکس بیشتر نمایان می شود. به این ترتیب، چاپ های قاب شده می توانند حال و هوا یا لحن کلی اتاق را تغییر داده و تحت تاثیر قرار دهند. برای حفظ انسجام اتاق، مهم است که سبک و رنگ قاب را برای چاپ های قاب خود در نظر داشته باشید.

 

طراحی بوم نقاشی

 

برای عمر طولانی چاپ بوم خود، چند دستورالعمل و اقدامات احتیاطی وجود دارد که باید رعایت کنید:

  چاپ های بوم خود را دور از نور مستقیم خورشید نگه دارید

دور از رطوبت و رطوبت نگهداری شود

فراموش نکنید که گاهی اوقات آنها را با تکنیک های گردگیری نرم گردگیری کنید

از مواد شیمیایی خشن دوری کنید

آنها را به صورت عمودی قرار دهید

چیزی را بالای آنها قرار ندهید

 نحوه تمیز کردن چاپ بوم. از کجا می توان چاپ بوم را خریداری کرد جایی که چاپ های بوم خود را خریداری می کنید می تواند مستقیماً به مدت زمانی که می توانید از چاپ بوم خود لذت ببرید مرتبط است. بسته به کیفیت مواد، تکنیک های چاپ و حتی روش های حمل و نقل شرکت، عمر بوم شما می تواند بسیار متفاوت باشد. 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات دکوراسیون داخلیچاپ تابلو بوم نقاشی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، دکوراسیون داخلی، خانه مدرن، تابلو بوم، بوم نقاشی، کلاف بوم ، زیبایی خانه، تزئین منزل، اتاق کودک، چاپ بوم

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu