images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

بهترین کتاب ها در زمینه دکوراسیون داخلی

بهترین کتاب ها در زمینه دکوراسیون داخلی

15 کتاب طراحی دکوراسیون داخلی که باید بخوانید

کتاب Homebody

در این کتاب، ایده هایی برای طراحی خانه ای با شخصیتی متناسب با افراد ساکن در آن پیدا خواهید کرد. همچنین می‌توانید نکات و نکات طراحی عملی در مورد اجرای ایده‌ها و جزئیات بیشتر در مورد سبک‌های مختلف طراحی مانند خانه‌های کشاورزی، سبک‌های صنعتی و کلاسیک را بیابید.

 

 

 راهنمای طراحی داخلی در نرمال جدید از Foyr Neo

در طول دو سال گذشته، ما در یک بحران وحشتناک زندگی کرده‌ایم که تأثیر آن شدید و گسترده بوده است. این دوران بی سابقه است، احتمالاً حتی بحران نسل، اگر نه قرن. این بر خلاف هر چیزی است که قبلاً تجربه کرده ایم. بنابراین هیچ پاسخ درستی وجود ندارد، هیچ روش عملیاتی استاندارد، هیچ کتاب بازی که بتوان آن را دنبال کرد وجود ندارد. اما به عنوان رهبران کسب و کار، ما در تقاطع بین رفاه و عملکرد، بین حفظ امنیت خود می نشینیم، در حالی که هر روز کمی سوزن را حرکت می دهیم. و تنها راه برای دستیابی به هر دو و مرتبط ماندن پس از بالا بردن پاندمی، آماده سازی خوب و ایجاد یک طرح تجاری مقاوم و ضد ضربه است.

 

 

کتاب It's the Little Things

خلق لحظات بزرگ در خانه خود از طریق چیزهای کوچک شیک اثر سوزانا سالک این کتاب دارای جزئیات طراحی زیبا و چیدمان هایی است که به یک خانه شخصیتی از طراحان برتر جهان مانند بانی ویلیامز، الساندرا برانکا، جان دریان و دیگران می دهد. Salk نکات طراحی را برای افزودن غنا و شخصیت به هر فضای داخلی ارائه می دهد، مانند اضافه کردن تزئینات و منگوله ها، یک صندلی روکش دار در یک گوشه، یا یک آینه هنری در یک سالن ورودی. اطراف خود را با چیزهایی که دوست داریم احاطه کنیم. اگر عاشق دکوراسیون هستید و می‌خواهید خانه‌تان را به سطح جدیدی برسانید، این کتاب قطعاً کتابی است که می‌خواهید بخوانید.

 

 

طرح کسب و کار طراحی الکترونیکی از Foyr Neo

کل چشم انداز و دنیای کار به دلیل بیماری همه گیر تغییر کرده است. امروزه طراحان داخلی کاملاً روی فناوری متمرکز شده اند و مجازی تر از همیشه شده اند. اکنون تنها راه برای یافتن مشتری یا نشان دادن طرح، آنلاین است. بنابراین زمان بهتری برای استقبال از طراحی الکترونیکی وجود ندارد. مشتریان مجازی خود را گسترش دهید، فرصت های بیشتری را دعوت کنید و کسب و کار بیشتری رزرو کنید.بنابراین، چه به دلیل همه‌گیری باشد و چه به دلیل به بلوغ رسیدن فن‌آوری‌های پیشرفته، اکنون شما به‌عنوان یک طراح می‌توانید خدمات طراحی داخلی خود را با موفقیت به پایان برسانید بدون اینکه حتی مجبور باشید پا به خانه مشتری خود بگذارید.

 

 

 

کتاب A House By The Sea

در این کتاب پر از عکس‌های زیبایی‌شناختی، بانی ویلیامز ما را به یک تور به خانه جزیره‌اش در جمهوری دومینیکن، در میان باغ‌های گرمسیری، مشرف به دریای کارائیب می‌برد. او داستان این خانه و دیدگاهی را که او و همسرش هنگام طراحی و تزئین خانه و باغ های اطراف آن داشته اند و در عین حال به زیبایی و آرامش زندگی جزیره ای می پردازد، می گوید. برخی از قسمت‌ها توسط دوستان نوشته شده‌اند و دیدگاه متفاوتی از مهمان بودن بانی و بینش بیشتری در مورد معماری و دکوراسیون La Colina ارائه می‌دهند. آنچه این کتاب را به خصوص لذت بخش می کند، توصیه های عملی بانی برای هر صاحب خانه است. او در کتاب خود به چیزهای زیادی می پردازد، مانند طراحی اتاق مهمان، ترکیب و تطبیق، پاسیو و طراحی باغ. این کتاب هم سرگرم کننده و هم الهام بخش است. پشیمان نخواهید شد که برای ورق زدن این اثر زیبا وقت گذاشتید.

 

 

کتاب STYLED

 رازهایی برای چیدمان اتاق ها، از میز تا قفسه کتاب نویسنده امیلی هندرسون یکی از نمادهای معروف HGTV و اینستاگرام است. کتاب او یک منبع عالی برای کسانی است که تازه وارد دنیای طراحی شده اند. او در کتاب خود با چیدمان مبلمان در اطراف اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری و چیدمان وسایل در قفسه کتاب، بر عناصر بصری طراحی تمرکز می کند. او به مجموعه ای از نکات و قوانینی اشاره می کند که می تواند برای سلیقه ها و سبک های مختلف اعمال شود. لایه‌بندی، متعادل‌سازی و مقیاس‌بندی همگی با زیبایی‌شناسی کلی فضا بازی می‌کنند و همه چیز را به هم گره می‌زنند.

 

 

کتاب  Evocative Style by Kelly Wearstler

Kelly Wearstler یکی از طراحان داخلی برجسته است که به دلیل سبک جسورانه و ترکیب پیچیده خود شناخته شده است.کتاب «سبک خاطره‌انگیز» او تسلط ورسلر را در ساختن فضاهایی که داستان را روایت می‌کنند، نشان می‌دهد، چه از طریق اختلاط قطعات قدیمی و معاصر یا آزمایش بافت‌ها، الگوها و اشکال ارگانیک منحصربه‌فرد همراه با ترکیب چندین دوره مبلمان. این مملو از ایده های عجیب و غریب و ظریف از پالت های رنگی جسورانه و آثار هنری هندسی است زیرا او با فضای داخلی خلاقانه و غنی مدرن خود مرزها را جابجا می کند. این کتاب برای طراحان، سبک‌شناسان و صاحبان خانه‌هایی که به دنبال الهام از طراحی زیبا برای طرح‌های جذاب هستند، خواندنی است.

 

 

کتاب همه چیز: راهنمای سبک ماکسیمالیست

«More is more» بهترین راه برای توصیف کتاب همه چیز ابیگیل آهرن است. در این کتاب، شما با نکاتی که در طراحی ماکزیمالیستی به کار می‌رود، از پررنگ‌تر شدن با رنگ گرفته تا ترکیب سبک‌های مبلمان، خواهید آموخت. سبک ماکسیمالیسم شامل پالت های رنگی زیبا، منسوجات مجلل، الگوها، زیور آلات و هر چیزی در این بین است. ترکیب و ترکیب همه چیز به زیبایی برای ایجاد فضای خیره کننده ای که مفتخرید آن را خانه بنامید. اگر می خواهید یاد بگیرید که قوانین طراحی داخلی را زیر پا بگذارید، با دوره های مختلف در یک اتاق تک بازی کنید و با داشتن و نمایش اقلام بیشتر لذت ببرید، این کتاب برای شما مناسب است.

 

 

کتاب Jungalow

کتاب جاستینا بلیکنی، Jungalow: Decorate Wild، به شما انگیزه می دهد که سبک شخصی و وحشی خود را بپذیرید. از انتخاب طرح های رنگی، ترکیب الگوهای چشمگیر و دوری از اصول طراحی سنتی. این کتاب راهنمای نهایی برای فضای داخلی وحشی، آزاده و خلاق است. این کتاب در نوع خود بی نظیر است. او ترکیبی از الهامات نشاط‌آور آمیخته با خاطرات، آموزش‌های DIY و فلسفه‌های طراحی داخلی را به اشتراک می‌گذارد. هدف او تشویق مردم به یافتن الهام در جهان، آوردن رنگ های روشن به خانه هایشان، توانمندسازی و الهام بخشیدن به مردم برای یافتن سبک و صدای خود است. 

 

 

کتاب Inspired design

اگر دانشجوی طراحی هستید، این کتاب راهنمای جامعی از 100 طراح مهم را ارائه می‌دهد - یک کتاب تاریخی عالی برای یادگیری. برخلاف سایر کتاب‌هایی که فقط یک طراح را مورد خطاب قرار می‌دهند، این کتاب نام‌های بزرگ طراحان داخلی و آثارشان، درس‌هایی را که باید از آنها آموخت، و اینکه چگونه صنعت را تغییر دادند و به تاریخچه طراحی داخلی کمک کردند را نشان می‌دهد.

 

 

کتاب Habitat: The Field Guide to Decorating

لورن وبلاگ نویس و طراح دکوراسیون خانه است که به دلیل طراحی های عالی و کار سازمانی اش شناخته شده است. او در کتاب خود، خوانندگان را تشویق می‌کند تا با ترکیب مجموعه‌های متنوع مدرن و دکورهای عجیب و غریب، طبیعت را به درون خود بیاورند. او در این کتاب می‌گوید: اصول - که شامل فهرستی از خطوط کلی مواد، نکات و روش‌های ایجاد یک فضا است زیبایی شناسی - از جمله سبک، خلق و خو، اصالت، کنار هم قرار گرفتن، راحتی، تجمل، جذابیت، ریسک و اعتماد به نفس راهنمای گام به گام برای تزئین هر اتاق در خانه شما شما با عناصر ضروری طراحی داخلی، نحوه ایجاد حال و هوا با طراحی خود و چگونگی مقابله با چالش های دکوراسیون آشنا خواهید شد. این کتاب برای شما عالی است، چه یک طراح داخلی جدید باشید و چه دانشجویی که به دنبال مشاوره در مورد نحوه ایجاد یک فضای زیبا هستید یا اگر صاحب خانه هستید که به دنبال تغییر دکوراسیون منزل هستید. همچنین یک کتاب میز قهوه خوری زیبا می سازد.

 

 

کتاب Domino: The Book of Decorating

Domino: The Book of Decorating پس از انتشار پرفروش شد. اتاق به اتاق شما را می برد، نکات و ترفندهایی در مورد نحوه تزئین خانه خود به شما می دهد، و یک راهنمای اساسی برای طراحی داخلی با تعداد زیادی عکس از اتاق های تزئین شده حرفه ای در سبک های مختلف ارائه می دهد.این نشان می‌دهد که از زندگی واقعی الهام می‌گیرد که چگونه افراد خلاق در فضاهایی زندگی می‌کنند که لازم نیست کامل باشند. به ترکیب سبک ها کمک می کند و به شما می گوید که چرا اتاق ها و قطعات موجود در آنها به خوبی با هم کار می کنند. و با تعداد زیادی عکس و قالب مجله مانند خواندن سریع است.

 

 

کتاب Rebecca Atwood: Living With Pattern

طراح پارچه ربکا اتوود این کتاب را برای نمایش هنر ترکیب و لایه بندی الگوها نوشته است. او الهامات و نکاتی را ارائه می دهد تا به هر علاقه مندان به طراحی کمک کند تا به درستی با الگوها کار کنند، طرح های عالی دریافت کنند و دکوراسیون خانه خود را از متوسط به فوق العاده تبدیل کنند.

 

 

کتاب New York School of Interior Design

این مرجع عالی برای دکوراسیون منزل به عنوان راهنمای نهایی طراحی داخلی در نظر گرفته می شود. این کتاب حاوی محتوای دقیق طراحی داخلی با تمرکز جامع بر طراحی خانه، تئوری رنگ ها و مناطق خاص فضا است. این عناصر کلیدی طراحی را ارائه می دهد و آن را تبدیل به تنها کتابی می کند که تا به حال به آن نیاز خواهید داشت - این کتاب بر اساس دوره مطالعه خانه ساخته شده است که پایه و اساس برنامه درسی مدرسه است. وقتی صحبت از عناصر فنی کار می شود، این یک مرجع مفید برای طراحان و دکوراتورهای دانشجو و خودآموخته است.

 

 

کتاب The Kinfolk Home: A Book for Fulfilling, Slow Living

ناتان ویلیامز، نویسنده Kinfolk، خوانندگان را به 35 خانه در سراسر جهان می برد و با مردم درباره طراحی و استایل خانه آنها مصاحبه می کند. او نشان می دهد که چگونه می توان از زندگی آهسته استقبال کرد تا از مزایایی مانند ساده کردن زندگی و پرورش جامعه استفاده کرد - که به شما امکان می دهد یک فضای زندگی زیبا و صمیمی از دیدگاه های مختلف در سراسر جهان ایجاد کنید. در این کتاب، خواننده به بررسی فضای داخلی خیره کننده آن خانه ها می پردازد. برخی خانه های شهری مدرن ساخته اند، در حالی که برخی دیگر به تاریخ و ریشه های خود احترام می گذارند. این کتاب دارای مکالمات روشنگر، زیبایی شناسی هنری، و عکس های پر جنب و جوش از هر گشت و گذار در خانه است که تضمین می شود الهام بخش باشد.

 

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپدکوراسیون داخلی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ پوستر، چاپ داخلی، کاغذ دیواری،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، روانشناسی رنگ، فنگشویی، دکوراسیون داخلی، روانشناسی، رنگ، مناطق باگوا ، موقعیت فرماندهی، پنج عنصر، رنگ قرمز، رنگ بنفش، رنگ سفید، رنگ سیاه، رنگ مشکی، رنگ زرد، رنگ قهوه ای، رنگ خاکستری ،اتاق نشیمن مینیمالیستی ،گیاهان فنگشویی ،فنگشویی اتاق غذاخوری ،تعادل ،ریتم ،طرح.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu