images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

نکاتی در مورد بازاریابی فصلی موفق

نکاتی در مورد بازاریابی فصلی

چگونه بازاریابی موفقی داشته باشیم؟

این یک واقعیت شناخته شده است که عادات خریدار تحت تأثیر رویدادها و فصول قرار می گیرد و بسته به صنعت و محصول شما، این ممکن است کم و بیش برای کسب و کار شما حیاتی باشد. اما هر چیزی که می‌فروشید و در هر صنعتی که کار می‌کنید، در اینجا نکات مهم ما درباره ی بازاریابی فصلی آمده است:

از تعطیلات، تم ها و رویدادها استفاده کنید:

بازاریابی فصلی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. علاوه بر تبلیغات واضح کریسمس، یا تاریخ‌های خاطرات معروف مانند ولنتاین یا روز مادر، تعداد زیادی تعطیلات، رویدادها، روزهای آگاهی، مضامین یا فصل‌هایی وجود دارد که کمپین بازاریابی شما می‌تواند به آن‌ها بپیوندد.

از منابعی مانند روزهای آگاهی استفاده کنید، یا برای رویدادهای ساده‌تر و روزهای موضوعی، روزهای سال را امتحان کنید.

فراموش نکنید که اگر قصد شرکت در یک نمایشگاه تجاری یا رویدادی را دارید که با تم فصلی مرتبط است، طراحان گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش طیف وسیعی از محصولات تبلیغاتی و بنرهای ارزان قیمت را طراحی و چاپ میکنند که می تواند ظاهر و کسب و کار شما را تغییر دهد و با توجه به شرایط، شیک و جذاب کند

 

بازاریابی فصلی

 

با دقت انتخاب کنید:

سعی کنید مناسب ترین مناسبت را برای برنامه ریزی انتخاب کنید، برای مثال عید نوروز بسیار برای کسب و کار های لباس مناسب است و آن ها نباید این فرصت را از دست بدهند.

با وجود روزها، رویدادها، فصول و مضامین فراوانی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، آن‌هایی را انتخاب کنید که برای حداکثر موفقیت با محصولات شما مطابقت دارند.

فصل تابستان زمان اوج شما برای بازاریابی فصلی هدفمند خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که به هشتگ های رسانه های اجتماعی نیز متصل شده اید تا بازدید را افزایش دهید و ترافیک وب سایت خود را بالا ببرید.

 

برنامه ریزی برای بازاریابی فصلی

 

برنامه ریزی از قبل حیاتی است:

بهترین کمپین های بازاریابی به خوبی اندیشیده شده و با دقت برنامه ریزی شده اند، نه اینکه در آخرین لحظه کنار هم جمع شوند زیرا برنامه ریزی از مدتی قبل برای مناسب ها باعٍ بروز ایده هایی تازه تر و مناسب تر میشود

مصرف‌کنندگان اغلب از قبل برای خرید برنامه‌ریزی می‌کنند، بنابراین کمپین‌های بازاریابی نیز باید زودتر حرکت کنند. به عنوان مثال شرکت های بزرگ خارجی، بازاریابی کریسمس را از پایان اکتبر برنامه ریزی میکنند و برای آن آماده میشوند.

از ابزارهایی مانند Google Trends استفاده کنید تا ببینید مشتریان چه زمانی و چگونه از عبارات جستجوی فصلی استفاده می کنند تا موفقیت کمپین خود را به حداکثر برسانید.

 

روش بازاریابی فصلی

 

قبل از فرا رسیدن رویداد ها از نظر ساختاری و تجهیزاتی خود را آماده کنید:

ناگفته نماند، اما اگر تبلیغاتی را اجرا می کنید، چه فصلی یا غیر آن، کسب و کار شما باید برای مقابله با افزایش حجم ترافیک وب سایت یا افزایش سفارشات و فروش، مجهز باشد.

یک تجربه ضعیف در این مورد می‌تواند مانع بازگشت مشتری به طور بالقوه در آینده شود و هدف این همه بازاریابی عالی را شکست دهد.

اطمینان حاصل کنید که همه افراد در کسب و کار شما از تبلیغات اطلاع دارند، به طوری که وقتی درخواست ها و سفارشات زیاد می شود، مشتریان جدید شما یک تجربه عالی داشته باشند و آماده باشند نه تنها در آینده به شما مراجعه کنند، بلکه خوشحال می شوند که شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.

 

بازاریابی موفق فصلی

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات دیجیتال مارکتینگ / مشاوره و طراحی / مشاوره تبلیغاتی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، بازاریابی، بازاربابی فصلی، بازاریابی دهان به دهان، بازار یابی word-of-mouth، تبلیغات دهان به دهان، بازاریابی PPC، بازاریابی درونگرا، بازاریابی برونگرا، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی آنلاین، انواع تبلیغات، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی، نمایشگاه های تبلیغاتی، سازه های نمایشگاهی، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ 

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu