images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

علت لمینیت کردن استیکرهای ماشین

علت لمینیت کردن استیکرهای ماشین

لمینیت چیست؟

لمینیت فرآیند اعمال یک لایه محافظ شفاف برروی وینیل های چاپ شده است. معمولاًبه عنوان یک لمس نهایی برای افزایش دوام و دید بهتر استیکر انجام می شود. برچسب های چند لایه بهتر محافظت می شوند وگرافیک در طول زمان دست نخورده باقی می ماند. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد که چرا باید لمینیت را انتخاب کنید.!

 

ماندگاری

لمینیت روی برچسب هایی که در معرض عناصر بیرونی مانند باد، باران و درخشش قرار می گیرند، کاملا ضروری است. لایه لمینت ضخامتی را اضافه می کند که باعث تقویت و افزایش استحکام محصول می شود و ساختار آن را تقویت می کند. همچنین از مواد چاپی محافظت کرده وطول عمر آنها را افزایش می دهد.یک برچسب خوب چند لایه حتی در برابر شستشوی پرفشار و پاک کننده های شیمیایی قوی بادوام است.

علاوه بر این، لمینت ازاستیکرهای شما دربرابر تأثیرات اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند وطراوت رنگ گرافیک را در مدت زمان طولانی حفظ می‌کند. نور خورشید می تواند برای برچسب ها بسیار مضر باشد، به خصوص زمانی که برای ساعت های طولانی در معرض آن قرار می گیرند.

 چاپ استیکر ون

 

تقویت

جدا از اینکه لمینت به خوبی از استیکر محافظت می کند، ظاهر فیزیکی آن را نیز افزایش می دهد. لمینت شفاف است، اما ظاهر برچسب را با ایجاد ظاهری زنده تر با رنگ های عمیق تر و روشن تر بهبود می بخشد . و از آنجایی که شفاف است، هیچ ته رنگ یا لک عجیبی در رنگ های اصلی وجود ندارد. این یک ارتقاء آسان است، اما باعث می شود استیکر بسیار با کیفیت تر به نظر برسد. همچنین لمینیت در انواع مختلف انجام می شود، مانند:

  • براق: گرافیک باکنتراست رنگ بهتر برجسته می شود.لمینیت براق یک اولویت است زیرابه برچسب ها درخششی زیبا می بخشد.
  • مات : به استیکر شما لمسی ملایم تر می دهد و خوانایی نوشته های گرافیک را بهبود می بخشد.

 

استحکام

وینیل های گرافیکی که لمینیت شده اند، استحکام و سفتی بهتری دارند و با پتانسیل کمتر، استفاده از آنها را آسان تر می کند. یک وینیل لمینیت خوب تا می‌شود و چروک نخواهد شد . همچنین به دلیل اینکه محصول نهایی را ضخیم‌تر می‌کند، از کشیده شدن یا پاره شدن بیش از حد وینیل در هنگام نصب جلوگیری می‌کند.

 

 

چه زمانی لمینیت لازم نیست؟

در بیشتر موارد لمینت یک کارضروری است اما همیشه واجب نیست.گرافیک هایی که برای استفاده موقت درنظر گرفته شده اند نیازی به لمینیت ندارند. به طور کلی، وینیل های غیرلمینیت به اندازه کافی قوی هستند تا دربرابر استفاده کوتاه مدت وقرارگرفتن درمعرض اشعه ماوراء بنفش مقاومت کنندبدون اینکه کیفیت چاپ تحت تأثیرقرار گیرد.

اما در مواقعی که از طرح استیکرتان استفاده بلند مدت دارید ، می بایست که برای دوام در زمان های طولانی آنها  را لمینیت کنید.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ / چاپ استیکر می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، استیکر، استیکرماشین، استیکرلمینیت ماشین، لمینیت ماشین، وینیل، چاپ استیکر، چاپ وینیل، تبلیغات ماشین، برندینگ ماشین، برچسب ماشین، بنر ماشین، لیبل، کاترپلاتر، روکش محافظ، سلفون استیکر، لمینیت مات، لمینیت براق

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu