images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

چاپ استیکر

چاپ استیکر

چاپ استیکر حرفه ای و فرآیندهای آن

آیا می خواهید در چاپ استیکر خلاق باشید؟ آیا این خیلی راحت تر است؟  اگر می خواهید بر اصول اولیه چاپ استیکر مسلط شوید، دانستن فرآیند و انواع آن برای شما مهم خواهد بود.

 

برچسب های خلاقانه

با افزایش محبوبیت استیکرها برای انواع کاربردها، جای تعجب نیست که چاپ استیکر در حال تبدیل شدن به یک صنعت محبوب است. در حالی که امکان چاپ استیکرهای استاندارد در خانه وجود دارد، کیفیت بالا و استحکام آن چیزی است که می توانید به راحتی آنلاین خریداری کنید. افراد زیادی چاپگرهایی با جوهر مورد نیاز یا کیفیت کاغذ مورد نیاز برای ساخت برچسب های بادوام ندارند. چاپ استیکر، مانند هر فناوری دیگری، در زمان های اخیر بسیار بهبود یافته است. این دیگر به رنگ سفید روی سیاه، مستطیل شکل، برچسب های کاغذی نازک گره نمی خورد، بلکه بر روی تعدادی از انواع و ضخامت کاغذ با انتخاب رنگ بی حد و حصر چاپ می شود. چندین اندازه و شکل برچسب را فراموش نکنید.

 

چاپ صفحه نمایش

فرآیند چاپ روی صفحه شناخته شده ترین اما معمولی ترین روش چاپ در واقع چاپ صفحه است. این یک فرآیند آسان است که از صفحه های مصنوعی برای چاپ تصویر روی کاغذ برچسب استفاده می کند. برای چاپ ساده و معمولاً برای تعداد محدودی برچسب است. به طور معمول، جوهر از طریق صفحه روی کاغذ با یک شابلون روی آن له می شود. این فرآیند باید برای هر رنگ استفاده شده تکرار شود. یک شابلون فقط برای یک رنگ مخلوط شده و روی کاغذ منتقل می شود. بعد از آن یک شابلون برای رنگ بعدی برش می زنند و معمولا آن رنگ را روی کاغذ برچسب فشار می دهند. این فرآیند تا زمانی که همه رنگ ها جابجا شوند و طرح روی کاغذ جابجا شود دوباره انجام می شود.

 

 چاپ استیکر

 

چاپ لترپرس

فرآیند چاپ لترپرس نوعی چاپ با استفاده از دستگاه پرس و پرتابل به چاپ لترپرس معروف است. یک سطح وارونه و مرتفع مرکب می شود و همچنین روی کاغذ برچسب فشار داده می شود تا یک گرافیک سمت راست به دست آید. به طور کلی در پروژه های اساسی و کوچک تنها با یک رنگ استفاده می شود.

 

چاپ لترپرس

 

فلکسوگرافی

 چاپ فلکسوگرافی یک روش چاپ بسیار سریعتر، فلکسوگرافی این امکان را برای چاپ فراهم می کند تا مقادیر بیشتری برچسب تولید کند. به طور گسترده ای در چاپ صنعتی استفاده می شود. در فلکسوگرافی، یک چاپ اصلی ساخته می شود و سپس برای چاپ گرافیک روی برچسب برچسب به عنوان صفحه ای که روی کاغذ چاپگر تا می شود، استفاده می شود. این یک روش شناخته شده برای چاپ استیکر است.

 

چاپ فلکسوگرافی

 

چاپ آفست

 چاپ آفست در این سبک از چاپ، که در اینجا توسط PFL دیده می شود، گرافیک از یک بشقاب یا استوانه لاستیکی به کاغذ منتقل می شود. چاپ افست تعدادی انتخاب رنگ را در اختیار چاپگر قرار می دهد و رنگ خوبی را چاپ می کند.

 

چاپ آفست

 

رویکرد چهار رنگ

این فرآیند خاص رنگ های یک گرافیک خوب را در قالب بندی CMYK متمایز می کند - فیروزه ای، سبز، سیاه و زرد. انواع فایل های جداگانه برای هر رنگ ساخته می شوند و با جوهر خاصی چاپ می شوند تا گرافیک روی برچسب مانند تصویر اصلی به نظر برسد.

 

چاپ دیجیتال الکترونیکی

احتمالاً پیچیده ترین شکل چاپ هنری دیجیتال الکترونیکی است. شما می توانید تا آخرین ثانیه تنظیماتی مانند تغییر رنگ را انجام دهید. در چاپ دیجیتال الکترونیکی، جوهر خاص به جای اینکه در اطراف کاغذ پخش شود، روی کاغذ قرار می گیرد. چاپ الکترونیکی معمولاً برای مقادیر زیاد ایده آل نیست، با این حال، معمولاً برای چاپ فردی برای خانه یا شرکت کوچک استفاده می شود. از سوی دیگر، نوعی چاپ صنعتی دیجیتال الکترونیکی، گرافیک را مستقیماً بدون ساخت دیسک به دستگاه چاپ منتقل می کند.

 

استفاده از چاپگر استیکر

حرفه ای ممکن است به نظر برسد که اگر یک چاپگر دیجیتال الکترونیکی دارید، می توانید به راحتی پیل آف های خود را چاپ کنید. و این شاید درست باشد. با گفتن این نکته، استحکام و عالی بودن برچسب برچسب به شدت از آنچه از چاپگر برچسب دریافت می‌کنید آسیب خواهد دید، مهم نیست که واقعاً از کدام فرآیند چاپ استیکر حرفه‌ای استفاده می‌شود. چاپگرهای حرفه ای می توانند به راحتی برچسب های سایه را به تعداد هزاران چاپ کنند. مشاغل حرفه ای چاپ استیکر به راحتی به صورت آنلاین در دسترس هستند و دارای طیف متنوعی از برچسب ها و گزینه های سفارشی استیکر هستند.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ چاپ فضای خارجیچاپ استیکر(وینیل) / چاپ استیکر روی ماشین پخش چاپ مش می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ استیکر، چاپ وینیل، چاپ خارجی، برندینگ،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، چاپ ماشین، چاپ روی ماشین پخش، چاپ فضای خارجی، رسانه های تبلیغات، کمپین تبلیغات، چاپ روی خودروهای پخش و توزیع، تبلیغات ترانزیت، تبلیغات خلاقانه، اثربخشی تبلیغات، چاپ مش، اصول طراحی و تبلیغات، شیشه مغازه، شیشه فروشگاه، چاپ استیکر ماشین، نصب استیکر، نصب مش، تابلو تبلیغاتی، وینیل براق، وینیل مات، وینیل ترنسپرنت، استیکر براق، استیکر مات، استیکر شیری، استیکر ترنسپرنت

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu