images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

5 نکته در طراحی و چاپ کاتالوگ :

نکاتی در چاپ کاتالوگ

5 نکته در طراحی و چاپ کاتالوگ :

کاتالوگ ها از اولین نسخه توزیع شده توسط مونتگومری وارد در سال 1872 فاصله زیادی داشته اند. امروزه آنها در اندازه های مختلف عرضه می شوند و بخشی از یک استراتژی بازاریابی کانال همه جانبه هستند که تجربه یکپارچه برند را از طریق همه کانال های خرید موجود به مشتریان ارائه می دهد.

کاتالوگ ها روشی مقرون به صرفه برای به دست آوردن اطلاعات زیادی در مقابل مشتریان خود در قالب فیزیکی و چشم نواز هستند. آنها قدرت ماندگاری در دست و خانه مشتریانی دارند که آنها را می خوانند و برای سفارش و مرور به آنها مراجعه می کنند. گزینه‌ها از بروشور، تا زین دوخت، سیم پیچ و صحافی پشت مربعی متغیر است.

 

چاپ کاتالوگ

 

در اینجا پنج مرحله کلیدی برای تولید یک کاتالوگ وجود دارد که باعث افزایش فروش می شود.

 

1- مخاطب خود را مشخص کنید

درک مخاطبان خود اولین قدم برای ایجاد یک کاتالوگ موفق است. داده‌ها و بینش‌های مشتری باید مقدم بر تصمیم‌گیری‌های شما باشد، مانند اینکه برای چه کسی ارسال می‌کنید، چه چیزی را مشخص می‌کنید و چه چیزی می‌گویید. به مشتریان محصولی بدهید که زندگی آنها را آسان تر و آگاهانه تر می کند و آنها از آن استفاده خواهند کرد.

 

چاپ کاتالوگ برای مشتریان

 

2- محصولات یا خدمات را انتخاب کنید

هنگامی که بازار هدف خود را مشخص کردید، استراتژی فروش خود را با یک شانه دندانه دار بررسی کنید. نگاهی انتقادی به فروشندگان بزرگ بیندازید، پس فروشندگان و افراد ناشناس هم همینطور. سایر کانال‌های بازاریابی فروش را مرور کنید تا مشخص کنید چه اقلامی با طیف گسترده‌ای از مشتریان طنین‌انداز می‌شود. پیشرفت‌ها در چاپ دیجیتال امکان داده‌های متغیری را فراهم می‌کنند که به شما امکان شخصی‌سازی کاتالوگ‌ها را برای مشتریان یا مشتریان بالقوه خاص می‌دهد.

 

3- طرح بندی خود را ایجاد کنید

همه ما به فروشگاه‌ها رفته‌ایم و متوجه اقلامی شده‌ایم که به‌طور استراتژیک برای به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض قرار گرفته‌اند. در مورد ارائه کاتالوگ خود به همین ترتیب فکر کنید. تجارت برای اطمینان از اینکه همه محصولات به یک اندازه وزن ندارند مهم است. مشتریان می خواهند بدانند چه چیزهای جدید و هیجان انگیز است، بنابراین آنها را راهنمایی کنید.

 

چاپ کاتالوگ برای شرکت

 

4- یک استراتژی پشتیبانی بسازید

کاتالوگ شما نباید یک ابتکار مستقل باشد. در عوض، کاتالوگ را به عنوان یک ابزار در رویکرد چند کانالی در نظر بگیرید. از کاتالوگ ها برای هدایت به وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. همچنین می توانید از پست مستقیم و کارت پستال برای پیگیری اطلاعات مربوط به فروش، رویدادها یا خدمات آتی استفاده کنید. گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش میتواند در این زمینه به شما و کسب و کارتان کمک کند

 

5- تجزیه و تحلیل و ارزیابی

تجزیه و تحلیل عملکرد کاتالوگ شما بخش مهمی از اصلاح و تکمیل استراتژی شما است. شما می توانید بینش هایی به دست آورید که نه تنها در استراتژی فروش به شما کمک می کند، بلکه به شما در ارائه محصول یا خدمات نیز کمک می کند. برای درک تبدیل صفحه، ببینید چه چیزی خوب فروخته است و چه چیزی خوب نیست. اگر پیشنهاد یا فراخوان خاصی داشتید، مطمئن شوید که راهی برای تعیین کمیت آن نتایج نیز دارید. تا زمانی که یک استراتژی برنده را شماره گیری کنید، کوک کنید و آن را تنظیم کنید.

 

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ / طراحی می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش،چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ، چاپ تبلیغاتی، چاپ استیکر، چاپ وینیل، چاپ خارجی، برندینگ،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، چاپ ماشین، چاپ روی ماشین پخش، چاپ فضای خارجی، رسانه های تبلیغات، کمپین تبلیغات، چاپ روی خودروهای پخش و توزیع، تبلیغات ترانزیت، تبلیغات خلاقانه،

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu