images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

طراحی و پشتیبانی وب سایت

طراحی و پشتیبانی وب سایت

در دنیای امروز، داشتن یک وب سایت معتبر و سرویس های اجتماعی فعال از اولویت های اساسی یک سازمان موفق و رو به رشد می باشد. وب سایت همانند شناسنامه ای مجازی برای معرفی کسب و کار سازمان ها و شرکت ها بوده که امروزه رقابت اصلی سازمان ها بر داشتن یک سایت خوب است. 

 

اما سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک وب سایت خوب، متشکل از چند پارامتر مختلف می باشد که از پروسه طراحی، برنامه ریزی و برنامه نویسی فنی آغاز می شود. در ابتدا باید سایت از لحاظ فنی طراحی، اصول استاندارد را شامل شود که این اصول شامل کدنویسی، طراحی های گرافیکی و ساختاردهی کلی وب سایت می گردد. بعد از اطمینان از صحت طراحی وب سایت، نوبت به بخش پشتیبانی و به اصطلاح مدیریت محتوا وب سایت می رسد. این حوزه بعد از طراحی وب سایت، مهمترین حوزه در بخش طراحی و پشتیبانی می باشد که یک فعالیت مستمر است. مدیریت محتوای وب سایت باعث ارزشمند شدن رتبه سایت شده و همچنین باعث بیشتر شناخته شدن سایت برای موتورهای جستجوگر. واژه ای که امروزه بسیار از آن استفاده می گردد بحث سئو وب سایت است. کلمه SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization بوده که در حقیقت بیانگر مفهوم  " بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر " می باشد. سئو سایت یک سری فعالیت های فنی و تکنیکی در کنار مدیریت محتوایی سایت را در بر دارد. شناساندن سایت به موتورهای جستجوگر ( گوگل، بینگ و ... )، آنالیز مستمر سایت و بازخورد رفتار موتورهای جستجو با وب سایت، انجام تحلیل های تکنیکی ، استفاده از ابزار مناسب درخصوص مدیریت محتوا و بطور کلی ارزیابی کسب و کار و تحلیل رقبا .

 

طراحی وب سایت

 

شبکه های اجتماعی

امروزه علاوه بر موضوع داشتن یک وب سایت خوب، نیاز به داشتن شبکه های اجتماعی قوی و فعال نیز می باشد. این شبکه ها زنجیره ای از بازاریابی مجازی را برای کسب و کار شما به همراه می آورد که نتیجتاً باعث بیشتر دیده شدن شما و رونق کسب و کار شما می گردد.

 

 

دیجیتال مارکتینگ

گروه جاپ و تبلیغات طرح و نقش با سابقه ای درخشان و داشتن تیمی قوی آماده ارائه هرگونه پیشنهاد و مشاوره درخصوص طراحی وب سایت، طراحی شبکه های اجتماعی، مدیریت و پشتیبانی از وب سایت و شبکه های اجتماعی می باشد.استفاده از دانش روز، مشاوره و راهنمایی رایگان، داشتن تیم فنی قوی، قیمت مناسب همه از مزیت های ما در طراحی وب سایت، طراحی شبکه های اجتماعی و مدیریت و پشتیبانی آنها می باشد که در این خصوص افتخار همکاری با شرکت های و سازمان های بزرگی فعالیت داشته ایم . مراحل کلی برای بحث تبلیغات مجازی (طراحی و پشتیبانی وب سایت و شبکه های اجتماعی) بصورت زیر می باشد.

امکانات ویژه ای که گروه جاپ و تبلیغات طرح و نقش در اختیار مشتریان خود قرار داده علاوه بر طراحی وب سایت در ساخت و طراحی اپلیکیشن می باشد. استفاده از دستگاه های تلفن هوشمند و تبلت ها کاربرد فراوانی دارد لذا داشتن وب سایتی که با این دستگاه ها سازگار باشد از مزیت رقابتی بالایی برخوردار است . یه گام جلوتر طراحی اپلیکیشن مخصوص این دستگاه ها خواهد بود. ما شما را یاری خواهیم کرد تا با طراحی اپلیکیشن مخصوص تلفن های هوشمند (اندروید، اپل و ... ) آمار بهبود کسب و کار شما را ارتقا بخشیم.

 

طراحی وب سایت

 

  • مشاوره در خصوص نوع کسب و کار و تحلیل رقبا 
  • طراحی ساختار اصلی وب سایت مطابق با ارزیابی تحلیل صورت گرفته
  • طراحی گرافیکی وب سایت
  • مدیریت محتوایی وب سایت
  • طراحی و راه اندازی شبکه های اجتماعی ( اینستاگرام، تلگرام، توییتر، گوگل پلاس و ... )
  • پشتیبانی و مدیریت وب سایت
  • پشتیبانی و مدیریت شبکه های اجتماعی

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 18 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / دیجیتال مارکتینگ / طراحی سایت می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، طراحی وب سایت، طراحی وب اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ، کسب و کار نوین، طراحی اپلیکیشن، تبلیغات، جامعه های مجازی، شبکه های اجتماعی، مدیریت محتوا

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu