images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

تابلو بوم نقاشی

تابلو بوم نقاشی

امروزه چاپ تابلو کنواس (بوم) در طراحی دکوراسیون داخلی منازل، ادارات، موسسه های آموزشی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

 

 کنواس (بوم) :

کنواس یا بوم به نوعی پارچه بافته شده مخصوص گفته می شود که نوع به روز آن همان کتان و لینن است. استفاده از این نوع پارچه در گذشته برای بوم های نقاشی کاربرد داشته اما اکنون از این جنس پارچه جهت چاپ تابلو بوم نیز استفاده می گردد که باتوجه به کیفیت بسیار بالای آن به راحتی قابل تمیز دادن از بوم نقاشی نمی باشد. در حقیقت چاپ کنواس یا چاپ تابلو بوم عبارتست از چاپ تصویر دلخواه بر روی پارچه ای که جنس آن کنواس می باشد. چاپ تصویری زیبا مثلا آثار هنری، تبلیغاتی، منظره و ... همراه انتخاب یک چهارچوب یا قاب چوبی شکیل، می تواند تابلویی حیرت انگیز برایتان به ارمغان بیاورد.

 

چاپ روی بوم نقاشی

 

مزایای چاپ تابلو بوم نقاشی

یکی از مهمترین مزایای این تابلوها، کاملا انتخابی بودن تصویر است. شما می توانید حتی تصاویر شخصی، تبلیغاتی، سازمانی و ... را روی این تابلوها به تصویر بیاورید. از مزیت های دیگر تابلو بوم ، قیمت بسیار پایین آن در مقابل تابلو بوم های نقاشی شده است به نحوی که شاید حدوداً 10 درصد قیمت یک تابلو نقاشی هزینه داشته باشد اما در عین حال همان فضا و حس زیبا را منتقل نموده و با توجه به کیفیت بسیار بالای چاپ دیجیتال، بسیار سخت است که بتوان این دو را از هم تشخیص داد .

 

    چاپ تابلو بوم نقاشی

 

چاپ تابلو بوم نقاشی در گروه چاپ وتبلیغات طرح و نقش :

چاپ تابلو بوم نقاشی گزینه ای بسیار متناسب جهت استفاده در دکوراسیون داخلی می باشد. چاپ بوم  در این مجموعه بصورت دیجیتال، مستقیم بر روی سطح بوم انجام می شود و به شما این امکان را می دهد که بدون محدودیت در طرح، تعداد رنگ و یا ابعاد از آن برای تزئینات داخلی از قبیل: چاپ تابلو نفیس (چاپ عکسهای آتلیه ای و یا عروس و داماد)، انواع تابلو هنری  انواع چاپ پرده شید و غیره استفاده نمایید. لازم به ذکر می باشد که تابلو های بوم تولیدی این شرکت با قابلیت قلم زنی با رنگ روغن و اکریلیک و با ماندگاری رنگ بسیار بالا می باشد.

  • ارسال تصویر دلخواه یا انتخاب از گالری گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش
  • بررسی و ارزیابی کیفی تصویر توسط گروه طراحی
  • انجام روتوش و تغییرات گرافیکی تصویر در صورت نیاز
  • چاپ تصویر باتوجه به ابعاد انتخابی 

 

تابلو بوم نقاشی جاپی

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 18 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات دکوراسیون داخلیتابلو دکوراتیو تابلو دیواری چند تکهچاپ روی بوم نقاشی (تابلو بوم نقاشی) می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، دکوراسیون داخلی، تابلو دکوراتیو، تابلو دکوراتیو مدرن، چاپ روی بوم نقاشی، تابلو بوم نقاشی، تابلو دیواری چند تکه، تابلو، تابلو مدرن، فضای داخلی، تابلو چاپی، تابلو فانتزی، تابلو انتزاعی، سایز تابلو، تابلو های مدرن، تابلو دکوراتیو پذیرایی، تابلو دکوراتیو آشپزخانه، تابلو دکوراتیو اتاق کودک

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu