images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

چاپ و طراحی پرده

اهمیت استفاده از پرده چیست؟ چاپ و طراحی پرده

اهمیت استفاده از پرده چیست؟

پنجره ها برای هر فضای داخلی برای کمک به گردش هوا و همچنین روشن کردن اتاق بسیار مهم هستند. وجود پنجره در اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و سایر قسمت ها برای تهویه مهم است، اما آنها همچنین راهی برای نگاه کردن به داخل خانه شما هستند. برای پوشاندن پنجره ها و پوشاندن هر فضای ناخوشایند، پرده ها یک وسیله ضروری هستند. شکی نیست که پرده های پنجره نه تنها یک ضرورت هستند، بلکه یک ضرورت تزئینی هستند که نقش مهمی در ارتقای دکوراسیون دارند.

هنگامی که صحبت از دکوراسیون مراسم می شود، استفاده از پرده های پس زمینه یک انتخاب متفکرانه است. پرده ها به غیر از ارائه عملکرد اصلی خود در پوشش پنجره ها یا دیوارهای محل برگزاری، چندین مزیت مهم دیگر نیز دارند.

 

طراحی سفارشی چرده شید

 

آیا می توان روی پرده چاپ کرد؟

این فرآیند به این معنی است که کل پرده به صورت چاپی پوشانده می شود، بنابراین مهم نیست که رنگ سفید را نمی خواهید. تنها چیزی که باید در نظر گرفت این است که طرف دیگر پرده سفید خواهد بود. اگر این موضوع شما را آزار می دهد، می توانید از هر دو طرف چاپ کنید. 1 طرف طرحی که دنبالش هستید، طرف دیگر رنگ ساده دلخواه شما.

 

اهمیت استفاده از پرده

 

چه تصویری را می توانم روی پرده چاپ کنم ؟

تصور کنید که می توانید هر چیزی را روی پرده های خود چاپ کنید؟ عکس‌هایی از سفرهای ماجراجویانه شما، بازیگوشی ‌های شیرین کودک، آثار هنری نقاشی شده با آبرنگ یا متن شعر عروسی عاشقانه که برای پرده پس‌زمینه عروسی نوشته شده است. هر جا که تخیل شما را می برد چاپ کنید. پرده های داخلی سفارشی و سفارشی بسازید که برای خانه دنج، فضای تجاری یا یک رویداد منحصر به فرد باشد.

طراحان با تجربه شرکت چاپ و تبلیغات طرح نقش می توانند در زمینه انتخاب طرح دلخواه شما به شما کمک کرده  و آن را طراحی کنند.

 

چاپ عکس روی پرده :عاشق عکاسی از طبیعت هر کجا که می روید هستید؟ چرا عکس خود را روی پرده چاپ نکنید تا خاطره سفر اخیر را حفظ کنید.

 

چاپ روی پرده

 

اثر کودکانه کودکانت را حفظ کنید: ثار هنری کودکان خود را اسکن کنید و آنها را روی پرده چاپ کنید، بچه های شما هیجان زده خواهند شد! آنها را به شیوه ای سرگرم کننده و هوشمندانه حفظ کنید.

 

طراحی پرده

 

طرح خود را هنرمندانه ایجاد کنید: از آثار هنری خود عکس بگیرید یا اسکن کنید، فایل خود را آپلود کنید و روی پرده چاپ کنید.

 

طراحی و چاپ پرده

 

اندازه گیری پنجره جهت سفارش:

با استفاده از یک متر نوار فلزی، عرض قاب پنجره قابل مشاهده را در بالا، وسط و پایین قاب اندازه گیری کنید تا پنجره هایی که ممکن است کاملا مربع نباشند. باریک ترین اندازه گیری را در کادر عرض ماشین حساب ثبت کنید.

سپس ارتفاع (افت) قاب پنجره قابل مشاهده را در دو طرف و در وسط اندازه گیری کنید.

کوچکترین اندازه گیری را در کادر ارتفاع روی ماشین حساب ثبت کنید.

در کرکره های غلتکی قسمت بالای کرکره که مکانیسم آن کمی پهن تر از مواد است، اما نگران نباشید، ما از اندازه هایی که به ما داده اید برای محاسبه عرض صحیح مواد استفاده می کنیم. متداول ترین اتصال برای پرده های استاندارد در داخل فرورفتگی است (برخلاف بنرهای خاموشی که باید در جلو نصب شوند تا متوقف شوند و نور انتقال یابد)

برای قرار دادن پرده ها در داخل یک فرورفتگی، باید عمق آن 70 میلی متر یا بیشتر باشد. اطمینان حاصل کنید که هر گونه مانع در داخل فرورفتگی مانند دستگیره ها را در نظر بگیرید.

 

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی چاپ پردهدکوراسیون داخلی می باشد.


کلمات کلیدی: چاپ پرده، چاپ و طراحی پرده، دکوراسیون داخلی، پرده شید، پرده لوردراپه، تابلو دکوراتیو، تابلو نور دکوراتیو، لایت باکس، تابلو دکوراتیو مدرن، چاپ روی بوم نقاشی، تابلو بوم نقاشی، تابلو تخته شاسی، تابلو دیواری چند تکه، تابلو، تابلو مدرن، فضای داخلی،

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu