images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

مدیریت اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام

اینستاگرام شبکه همرسانی عکس و ویدیو است که امکان به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو را به کاربر می دهد. شبکه مجازی اینستاگرام  که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است به حدی که تا اواسط سال 2015 بیش از 400 میلیون کاربر از امکانات آن استفاده می نمایند. این شبکه در سال 2012 توسط شرکت فیس بوک (Facebook)  خریداری شد که از آن زمان تاکنون رشد آن از خود شبکه اجتماعی فیس بوک بیشتر بوده است .

این نرم افزار رایگان در حال حاضر برای تمامی سیستمهای موبایل در دسترس است و تنها برای سیستم عامل ویندوز منتشر نشده است .با توجه به رشد روزافزون و فوق العاده کاربران شبکه مجازی اینستاگرام ، امروزه تبدیل به فضای فوق العاده ای برای راه اندازی کسب و کارهای مجازی، تبلیغ و تجارت الکترونیک، معرفی شرکت ها، برندها و ... تبدیل شده است .سهولت در استفاده، امکانات مهیج، رایگان بودن نرم افزار، تعداد بالای کاربران همه باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها و سازمان بدنبال معرفی و تبلیغ خود در این شبکه باشند. 

از نگاه کسب و کار، اینستاگرام مانند ویترین فروشگاه، سازمان یا شرکت می ماند. تعداد بسیار بالای کاربران سبب شده است که این ویترین همواره در بازاری شلوغ قرار بگیرد به شرط رعایت اصول فنی. قرار گرفتن در بازاری شلوغ، آن هم با امکاناتی مهیج و بالا باعث بازدیدکننده و به اصطلاح مشتریان بیشتر برای کسب و کار خواهد شد.

در کسب و کار امروز، داشتن یک صفحه قوی در اینستاگرام همانند وب سایت های سازمانی از ضرورت های انکارناپذیر شده است.

 مدیریت اینستاگرام
 

 خدمات گروه چاپ و  تبلیغات طرح و نقش درخصوص طراحی و مدیریت صفحه اینستاگرام :

-طراحی صفحه تجاری اینستاگرام

-تولید محتوا و مدیریت پست ها

-مدیریت بازدید کنندگان ( Followers)

- ارزیابی و تحلیل بازخوردها و بازدیدکنندگان 

- گزارش هفتگی از فعالیت های انجام شده

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 18 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحیدیجیتال مارکتینگجامعه های مجازی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، اینستاگرام، مدیریت جامعه مجازی، دیجیتال مارکتینگ، اپلیکیشن موبایل، تولید محتوا، فالوور اینستاگرام، مدیریت بازدیدکنندگان، شبکه های مجازی، تجارت الکترونیک، کسب و کار نوین

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu