images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

سرمایه گذاری شغلی

سرمایه گذاری شغلی

پنج روش موثر برای سرمایه گذاری در شغل شما

شما مسئول موفقیت خود هستید. به این ترتیب، این مسئولیت شماست که مواهب، ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را کشف کنید که می‌تواند به شما مزیت رقابتی و بیشترین احتمال برای داشتن شغلی شکوفا را بدهد. مدیریت شغلی مستلزم شبکه‌سازی باکیفیت، قرار گرفتن در مکان مناسب در زمان مناسب، به دست آوردن صدای پشت میز، دانستن ارزش پیشنهادی منحصر به ‌فرد شما و نحوه استفاده از آن، مدیریت برند شخصی شما ، تاثیرگذار بودن به نام چند مورد ضروری است. اما در نهایت، همه این عوامل به یک چیز مهم نیاز دارند:

تعهد شخصی برای مدیریت و سرمایه گذاری در حرفه خود به روش صحیح

در ظاهر، این ساده به نظر می رسد اما در واقع بسیار زمان بر است و نیاز به تفکر و برنامه ریزی استراتژیک دارد. سرمایه گذاری در حرفه خود مستلزم این است که بدانید باید زمان، پول و منابع خود را در چه چیزی سرمایه گذاری کنید. مانند بازار سهام به آن فکر کنید. اکثر مردم به کارشناسان مالی و یا ابزارهای آنلاین برای کمک به مدیریت پرتفوی خود بر اساس عوامل متعددی متکی هستند که عبارتند از: مقدار پولی که مایل به سرمایه گذاری هستند، میزان ریسکی که راحت می پذیرند، چه نوع تعهدی را انجام می دهند. تصمیمات سرمایه گذاری خود را مدیریت کرده و نتایج مورد نظر خود را در میان بسیاری از موارد دیگر پیگیری کنند. به طور مشابه، وقتی روی پیشرفت شغلی و شخصی خود سرمایه گذاری می کنید، باید این کار را با در نظر گرفتن بازی آخر انجام دهید. به عنوان مثال، چه بهبود عملکردو نتایج پیشرفت شغلی را انتظار دارید، و چه زمانی می توانید نتایج مالی مطلوب و تغییرات سبک زندگی را در نتیجه سرمایه گذاری خود مشاهده کنید؟

افراد زیادی هستند که وقت و پول خود را برای سرمایه گذاری های شغلی تلف می کنند که با اهداف پرشور و جاه طلبی های شغلی نهایی آنها همخوانی ندارد. آنها نمی توانند فرصت های اطراف خود را ببینند که می توانند به طور موثر برای پیشرفت و رضایت شخصی خود استفاده کنند. به عنوان مثال، من بسیاری را دیده ام که برای یادگیری در مورد بازار املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند زیرا دوستانشان در آن پول زیادی به دست آورده اند. با این حال، پس از صرف هزاران دلار و صدها ساعت، هیچ چیز ملموسی از سرمایه گذاری آنها حاصل نشد. این یک اتفاق رایج در مورد افرادی است که به قدری تحت تأثیر کارهایی که دیگران معتقدند باید در حرفه خود انجام دهند، هستند که از خود جدا می شوند.

برای سرمایه گذاری مناسب در حرفه خود، باید خود را بسیار خوب بشناسید . شناخت خود مستلزم این است که عواملی را که به طور مثبت به شما انگیزه می دهند تا هر روز به چیزی اساسی و مرتبط با اشتیاق دست یابید را درک کنید. برای برخی افراد کشف این موضوع زمان زیادی می برد. برای دیگران، آنها به اندازه کافی خودشان را می شناسند تا تصمیمات خوبی برای سرمایه گذاری شغلی بگیرند.

 

 شغل سود آور

 

به نظر شما مهمترین زمینه برای سرمایه گذاری شغلی شما چیست؟ قبلاً در چه زمینه هایی سرمایه گذاری کرده اید و چه نتایجی داشته اید؟ در حال حاضر روی چه حوزه هایی تمرکز کرده اید؟

بسیاری از مردم برنامه‌های سرمایه‌گذاری شغلی ندارند، زیرا برای ارائه آنها به سازمانی که در خدمت آنها هستند متکی هستند. تعداد کمی از افراد منتخب می‌دانند که سرمایه‌گذاری‌هایی که کارفرمای شما در حرفه شما انجام می‌دهد دیگر کافی نیست و بیشتر اوقات این سرمایه‌گذاری‌ها با اهداف شرکت همسو هستند، نه نیازهای بهبود عملکرد خاص شما برای مهارت‌ها و تجربه‌هایی که باید در تمام صنایع و سازمان‌ها قابل انتقال باشند. که ممکن است در آینده انتخاب کنید که با آن تعامل داشته باشید. در بازار جهانی امروز، دیگر نمی توانید منتظر بمانید تا کارفرمایان خود برای رشد و توسعه حرفه ای شما سرمایه گذاری کنند. شما باید خودتان و جاه طلبی های شغلی خود را به اندازه کافی بشناسید تا سرمایه گذاری های شغلی لازمی را که باید انجام دهید را بشناسید و عاقلانه ترین مسیر سرمایه گذاری شغلی خود را تعیین کنید. برای کسانی که آماده توجه جدی به آن هستند، در اینجا پنج روش موثر برای سرمایه گذاری در حرفه خود آورده شده است.

روی نقاط قوت خود سرمایه گذاری کنید و از آنها بیشتر استفاده کنید

به طور فزاینده ای از نقاط قوت طبیعی خود آگاه شوید که به مجموعه مهارت ها و قابلیت های شما اجازه می دهد تا رشد کنند و متعهد به سرمایه گذاری روی آنها شوید. برای مثال، اگر مذاکره کننده خوبی هستید، هرگز تصور نکنید که تکنیک شما نیاز به تنظیم دقیق ندارد. در یک کلاس مذاکره شرکت کنید، توانایی های خود را افزایش دهید و سپس آنها را بیشتر به کار ببندید. برای اینکه ذهنیت خود را در جای درست قرار دهید، این را امتحان کنید: دفعه بعد که در یک جلسه هستید، به دقت همکاران خود را مشاهده کنید. به پویایی اتاق توجه کنید و از خود بپرسید: افراد دیگر برای سرمایه گذاری در بهبود شغل خود چه می کنند؟ جایزه نهایی این است که با تقویت نقاط قوت و اشتیاق خود، خوشبختی را در شغل و کار خود بیابید.

سرمایه گذاری در هوش و دانش را فعال تر به کار ببرید

هرگز یادگیری را متوقف نکن. این کار با سرمایه گذاری زمان خود برای به دست آوردن هوش و دانش مناسب آغاز می شود که پیشرفت شغلی شما را تسریع می کند. برای مثال، بیشتر مردم می‌خواهند برند شخصی خود را بسازند. اما در فرآیند توسعه آن سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و در نتیجه فرصت‌ها را در طول مسیر از دست می‌دهند. هرگز تصور نکنید که لازم نیست در مورد نحوه مدیریت بهتر حرفه خود باهوش تر، عاقلانه تر و استراتژیک تر باشید. فعال باشید. با اهداف صنعتی که در حال خدمت به آن هستید و چگونه می توانید به آن کمک کنید، آشنا شوید. با رهبران فکری کلیدی ارتباط برقرار کنید. بهترین شرکت‌های جستجوی اجرایی را که می‌توانند از مسیر شغلی مورد نظر شما پشتیبانی کنند، شناسایی کنید و بدانید که رقبای مستقیم شما برای تضمین موقعیت یا موقعیت‌هایی که ممکن است هدف آن هستید، چه کاری انجام دهند.

 

 پیشرفت شغلی

 

روی روابط درست سرمایه گذاری کنید و به آنها زمان و توجه بدهید

یک هیئت مشاوره شخصی بسازید که بتواند اهداف شغلی شما را به درستی هدایت کند. دایره نفوذ خود را مشخص کنید. آنها امروز چه کسانی هستند؟ آیا آنها شما را به درستی راهنمایی می کنند؟ آیا واقعاً روی این روابط به روشی سرمایه گذاری می کنید که به طور مداوم به شما کمک می کند شغل خود را در مسیری که می خواهید پیش ببرید؟ روی نحوه درست شبکه سازی سرمایه گذاری کنید. شبکه شما باید به عنوان یک اردوی راه انداز توسعه حرفه ای در نظر گرفته شود. یاد بگیرید که برای وقت خود ارزش قائل شوید و چگونه با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید. روابطی را که بیشترین اهمیت را دارند پرورش دهید. به آنها زمان و توجه مناسب بدهید و معنادارترین روابط را همیشه فعال نگه دارید.

 روی یک مربی شغلی سرمایه گذاری کنید و حرکت خود را حفظ کنید

متمرکز ماندن با مسئولیت های مختلف مدیریت می تواند دشوار باشد. به همین دلیل است که اکثر افراد هنگام تلاش برای پیشرفت شغلی خود، شتاب خود را از دست می دهند. اکثر مردم فرآیند مدیریت حرفه ای را شروع می کنند و متوقف می کنند، مدیریت زمان خود برایشان دشوار است. مدیریت شغلی را به بهترین روش جدید تبدیل کنید. فرآیندی که بخشی از فعالیت ها، اهداف و مقاصد روزانه شما می شود. در صورت امکان، روی یک مربی شغلی سرمایه گذاری کنید تا سطح تعهد خود را افزایش دهید و خود را مسئول نگه دارید. چشم‌انداز رقابتی امروز شما را ملزم می‌کند تا با سرمایه‌گذاری روی کسی که می‌تواند ابزارها و دیدگاه‌هایی را برای تمرکز شما در اختیارتان قرار دهد، در مسیر خود بمانید.

روی خانواده و زندگی شخصی خود سرمایه گذاری کنید و تعادل ایجاد کنید و شغل خود را تقویت کنید

تعادل کلید موفقیت است. هم در تجارت و هم در زندگی. با سرمایه گذاری در تعادل کار و زندگی و اختصاص زمان و توجه بیشتر به زندگی شخصی و خانوادگی خود، به موفقیت شغلی خود کمک کنید. خانواده و دوستان شخصی من جزء ضروری موفقیت شغلی من هستند. آنها به روشن شدن ذهن من و غنی سازی دیدگاه های من کمک می کنند. درگیر شدن در فعالیت‌های جدا از حرفه‌تان به شما این امکان را می‌دهد که مشاهدات خود را از طریق دریچه‌ای متفاوت گسترش دهید و از انواع جدیدی از ایده‌ها و ایده‌آل‌ها که می‌توانند به شکل‌دهی تفکر شما و کمک به رشد حرفه‌ای شما کمک کنند، قدردانی کنید. به روش صحیح سرمایه گذاری کنید و شغل خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنید. سرمایه‌گذاری خود را به عنوان یک فرآیند غنی‌سازی شخصی در نظر بگیرید. سرمایه‌گذاری که همیشه برای شما کار می‌کند، زیرا تمرکز آن بر تبدیل شدن شما به فرد بهتری در محیط کار و خارج از آن است.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / مشاوره تبلیغاتی می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش،ذهنیت استراتژیک، طراحی سایت، سئو، بهینه سازی سایت، سئو سایت، تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات آنلاین، مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، تبلیغات، کمپین تبلبغاتی، برندینگ، شبکه اجتماعی، وب سایت، هدیه تبلیغاتی، بازاریابی، نمایشگاه تبلیغاتی، مشاوره تبلیغاتی، طراحی، نحوه فروش، تکنیک فروش، افزایش فروش، فعالسازی فروش، راه های کلیدی فروش

 

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu