images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

لایت باکس پاپ آپ چیست و چگونه می توان آن را ایجاد کرد؟

فهرست مطالب

لایت باکس چیست؟

نمونه های وب سایت لایت باکس

3 دلیل برای مفید بودن پنجره های لایت باکس

هنگام استفاده از پنجره های لایت باکس چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

چگونه یک لایت باکس پاپ آپ درست کنیم که کار کند؟

چگونه موفقیت پنجره های لایت باکس را اندازه گیری کنیم؟

چگونه لایت باکس می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد؟

لایت باکس چیست؟

در طراحی وب، لایت باکس پنجره ای است که در بالای صفحه وب نمایش داده می شود و برخی از اطلاعات صفحه را مبهم می کند. معمولاً وقتی یک پنجره بازشو نشان داده می شود پس زمینه کم نور و غیرفعال می شود. بنابراین، پنجره‌های بازشو توجه را جلب می‌کنند و بازدیدکنندگان را تشویق می‌کنند تا اقداماتی را انجام دهند. لایت باکس ها اغلب برای جمع آوری آدرس های ایمیل مصرف کنندگان احتمالی استفاده می شوند که گامی عالی برای بازاریابی ایمیلی شماست. این را می توان به روش های مختلفی انجام داد، بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا در وبلاگ شما مشترک شوند، به روز رسانی ها و ایمیل ها را دریافت کنند یا بر روی اقلام شما تخفیف بگیرند. علاوه بر این، می توان از یک لایت باکس پاپ آپ برای برجسته کردن هرگونه پیام ضروری مانند فروش، تبلیغات یا رویدادهای آینده استفاده کرد. آنها همچنین می توانند اطمینان حاصل کنند که بازدیدکنندگان سایت همه تصاویر یا ویدیوهایی را که می خواهند به اشتراک بگذارند، دریافت می کنند.

 

نمونه های وب سایت لایت باکس

لایت باکس وب سایت ایمیل

هیچ کس فقط به این دلیل که یک فرم اشتراک با آن دکمه در مقابل چشمانش ظاهر شده است، مشترک نمی شود. حتی اگر دکمه Subscribe متحرک باشد.

کاربر فقط می تواند به برخی از مزایا علاقه مند باشد. بنابراین چیزی را در لایت باکس ایمیل خود ارائه دهید و ایمیل ها را جمع آوری کنید.

لایت باکس وب سایت رضایت کوکی ها

شما باید به بازدیدکنندگان خود اطلاع دهید که از کوکی های آنها در وب سایت خود استفاده خواهید کرد. از سال 2011، این قانون اروپایی حفاظت از داده های افراد را الزامی کرده است. هنگام استفاده از کوکی ها، باید آنها را در وب سایت خود ادغام کنید. برای این منظور می توانید از یک لایت باکس پاپ آپ استفاده کنید.

لایت باکس وب سایت ثبت نام در خبرنامه

برای هر اشتراک، همیشه ممکن است تخفیف ارائه دهید. این یک ابزار کاربردی آزمایش شده و واقعی است که برای مدت طولانی در دسترس بوده است. البته، شما باید محتوای منحصر به فرد ارائه دهید و اطلاعات مفیدی را به مصرف کنندگان خود ارائه دهید. با این حال، آنها به سرعت با یک اشتراک تسویه خواهند کرد.

 

 پاپ آپ ایمیل

 

لایت باکس وب سایت ورود/ثبت نام

این پاپ آپ زندگی یک کاربر معمولی را ساده می کند. لایت باکس ورود/ثبت نام راهی عالی برای وادار کردن کاربران به ثبت نام در زمانی است که به اطلاعات بیشتری در سایت شما نیاز دارند. به عنوان مثال، پینترست به کاربران اجازه نمی دهد تا زمانی که ثبت نام نکرده اند، پین ها را با استفاده از پنجره لایت باکس باز کنند.

لایت باکس وب سایت تخفیف

پنجره لایت باکس تخفیف یکی از رایج ترین در وب سایت های تجارت الکترونیک است. در ازای آدرس ایمیل خود، این پنجره های بازشو به خریداران اینترنتی تخفیف یا کوپنی ارائه می دهند تا در خرید خود از آن استفاده کنند.

لایت باکس وب سایت فروش بالا

چه یک سایت غیرانتفاعی یا تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید، لایت باکس وب سایت پرفروش یکی دیگر از تکنیک های عالی برای افزایش درآمد شما است. هنگامی که یک پنجره بازشو که اقلام مشابهی را برای سبد شما ارائه می دهد ظاهر می شود، ممکن است سعی کنید فرآیند پرداخت را تکمیل کنید. یا می توانید متوجه یک پنجره بازشو شوید که از شما می پرسد آیا می خواهید آن را یک هدیه ماهانه در حالی که یک بار کمک مالی در یک وب سایت غیر انتفاعی انجام می دهید یا خیر.

لایت باکس وب سایت Downsell

یک لایت باکس پایین‌فروش قیمت پایین‌تری نسبت به نمایش داده شده قبلی ارائه می‌دهد. نشانه خوبی از گرانی بیش از حد محصول برای سفر مشتری نیز در این شرایط ارائه می شود. اگر مصرف کننده بالقوه شما آن را نشان دهید، فوراً یک محصول قابل مقایسه را با قیمت کاهش یافته خریداری می کند و میانگین خرید آنها را افزایش می دهد.

 

3 دلیل برای مفید بودن پنجره های لایت باکس در وب سایت شما

این دومین فرصت برای تبدیل است

جذب مجدد و رها کردن بازدیدکنندگان می تواند تأثیر مثبتی بر نرخ تبدیل شما داشته باشد. اینجاست که پنجره های لایت باکس وارد عمل می شوند. آنها آخرین فرصت را برای تبدیل شدن به مخاطبان شما با تمرکز بر برخی پیشنهادات ارزشمند و مرتبط می دهند. این رویکرد با فروشگاه‌های آنلاین که مشتریان از انبوه گزینه‌ها ناامید شده‌اند، عالی عمل می‌کند. اضافه بار اطلاعاتی از دکمه‌ها، پیوندها و پیام‌هایی است که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. انتخاب بیش از حد منجر به "فلج تجزیه و تحلیل" می شود. بازدیدکنندگان که نمی توانند تصمیمات نهایی را بگیرند، فرار می کنند. یک لایت باکس بازشو تنها با یک گزینه ارائه می شود. حذف انتخاب به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند. برای فروش بسیار مهم است. هنگامی که توجه بازدیدکنندگان به یک پیشنهاد جذاب محدود می شود، فرآیند تصمیم گیری ساده تر می شود.

پنجره های لایت باکس پیام شما را تقویت می کند

با یک فرکانس خاص، می توانید پیام خود را تقویت کرده و سرنخ ها را تبدیل کنید. پس از چندین بار دیدن یک پیام، شخص ناخودآگاه آن را به چیزی آشنا متصل می کند. در سناریوهای دیگر، کاربر می تواند به سادگی مجذوب پیام شود. قدرت تکرار را نباید دست کم گرفت. از این رو، پنجره های لایت باکس به دستیابی به فرکانس مؤثر کمک می کند. تعداد دفعاتی که یک مشتری بالقوه باید یک پیام خاص را برای انجام اقدام هدفمند ببیند. تئوری های متفاوتی در مورد فرکانس مورد نیاز وجود دارد، اما شما باید با دقت آزمایش کنید زیرا ممکن است کاربران با تبلیغات پرفشار دفع شوند.

می توانید لیست اشتراک ایمیل خود را افزایش دهید

بازگرداندن مشتریان یکی از دلایل متعدد برای ادغام پنجره‌های خروجی ورودی است. این یک راه عالی برای ایجاد لیست مشترکان ایمیل است. به طور معمول، میزان موفقیت یک پنجره بازشو به انگیزه ارائه شده در ازای داده های به اشتراک گذاشته شده بستگی دارد. حتی ساده‌ترین پنجره‌های لایت باکس با فرم‌های اشتراک می‌توانند 3 تا 5 درصد بازدیدکنندگان را تبدیل کنند.کدام پنجره های بازشو برای این کار مناسب هستند؟

یک اسکرول مؤدبانه در امتداد کادری که وقتی خواننده در صفحه حرکت می کند حرکت می کند. از طرف دیگر، می توانید یک بنر در پایین صفحه قرار دهید یا از نوار کناری مبتنی بر داده استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که خوانندگان پس از خواندن پست شما تصمیم می گیرند که آیا محتوای بیشتری از شما می خواهند یا خیر. اگر فاقد سرنخ ایمیل هستید، می توانید پنجره های لایت باکس را زودتر از اینکه به انتهای محتوای شما برسند فعال کنید. در نهایت، به یاد داشته باشید که کاربران از دیدن پاپ آپ های اشتراک در زمانی که قبلا مشترک هستند متنفرند. طول کوکی را روی یک سال یا بیشتر تنظیم کنید تا پنجره مربوطه را به آنها نشان دهید یا پنجره فعلی را غیرفعال کنید.

 

ارزیابی فروش

 

هنگام استفاده از پنجره های لایت باکس در یک وب سایت چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

1_ کاربران از صفحات فرود مملو از فرم ها متنفرند

بهتر است یک فرم پاپ آپ را در صفحه فرود خود مخفی کنید. طبق آمار، هر چه تعداد فیلدها در صفحه فرود شما بیشتر باشد، میزان تبدیل آن کمتر است. برعکس، صفحات فرود بدون فیلدهای قابل مشاهده، نرخ تبدیل بالاتری دارند. پنجره های بازشو کلیک کنید 12 برابر بهتر از سایر پنجره های بازشو ایمیل تبدیل می شوند. چرا؟ زیرا بازدیدکننده ظاهر آن را تحریک می کند. در اینجا یکی از بهترین نمونه های وب سایت لایت باکس وجود دارد - دکمه دانلود فرم را پنهان می کند.

2_ لایت باکس های وب سایت با تخفیف بسیار عالی تبدیل می شوند

این یک نوع لایت باکس بازشو است که هر کسی از دیدن آن خوشحال می شود. بسیاری از فروشگاه های آنلاین به مشتریان جدید پاداش خوشامدگویی 10 تا 25 درصدی ارائه می دهند که بسیار کارآمد است. قیف های جایزه در کمپین های تبلیغاتی می توانند نرخ تبدیل را تا 200٪ افزایش دهند . دلیل اصلی کارایی چنین پنجره‌هایی این است که ارزش ارائه‌شده آن‌ها برای بازدیدکنندگان وب‌سایت مرتبط است.

3_ محتوای اضافی؟ چرا که نه

سعی کنید حدس بزنید: لایت باکس وب سایتی که می تواند از نظر کارایی با تخفیف های پاپ آپ رقابت کند چیست؟ بله، این تبلیغی است که کتاب‌های الکترونیکی، ارتقای محتوا، و مطالب انحصاری را ارائه می‌کند. این لایت باکس پاپ آپ معمولاً در وسط مقاله راه اندازی می شود، و نکته اینجاست. بینندگان به راحتی از چنین پنجره‌هایی خجالت می‌کشند و اگر چیزی مرتبط به آن‌ها به عنوان پاداش ندهید، ممکن است صفحه شما رها شود. یک مثال خوب از چنین رویکردی، ارائه مطالب و تشویق بینندگان به کلیک بر روی باز کردن قفل است. هم برای فروش مستقیم و هم برای اشتراک های ایمیلی خوب کار می کند. نوارهای پیشرفت نیز بسیار کارآمد هستند.  

چرا بازدیدکنندگان این پنجره های لایت باکس را دوست دارند؟

.محتوای انحصاری ارزش ذهنی بالاتری دارد. اگر خوانندگان وب‌سایت شما را دوست دارند، اطلاعات مفید بیشتری را می‌خواهند، مخصوصاً زمانی که در دسترس عموم نباشد.

.محتوای رایگان در ازای یک آدرس ایمیل از دیدگاه بینندگان یک معامله بسیار منصفانه است. این یک ابزار عالی برای توسعه لیست مشترکان شما نیز هست.

 

4_ استفاده از پنجره های لایت باکس وب سایت برای چرخ دستی های رها شده ضروری است

یک پاپ آپ رها کردن سبد خرید باید همیشه در وب سایت شما راه اندازی شود زیرا مشتری شما یک تجربه نیمه کاره داشته است. شخصی قصد خرید از شما را داشت اما موفق نشد. دلیل ش چیه؟ به احتمال زیاد، این مربوط به فروشگاه شماست.

شایع ترین دلایل رها شدن گاری:

.هزینه های اضافی غیر منتظره (تحویل، بسته)

.الزام به ایجاد یک حساب شخصی

.روش پرداخت بسیار زمان بر یا بسیار پیچیده

.ناتوانی در محاسبه هزینه کل سفارش از قبل

.کاربران به اطلاعات خود به سایت اعتماد ندارند

.وب سایت از کار افتاد یا مشکلات فنی داشت

.تحویل بیش از حد طول می کشد؛

.به نظر می رسید سیاست بازگشت دشوار باشد

.روش های پرداخت کافی نیست

.کارت اعتباری پذیرفته نشد

با کمک یک لایت باکس بازشو، می توانید متوجه شوید که چه اتفاقی افتاده و با ارسال آنها به پشتیبانی مشتری یا ارائه راه حل، مشکل کاربر را برطرف کنید.

 

 پاپ آپ وب سایت

 

چگونه یک لایت باکس برای وب سایت خود بسازیم؟

در بالا به موضوع محتوا پرداخته ایم. قسمت های بصری و کلامی لایت باکس در یک وب سایت چطور؟

در اینجا چند نکته برتر طراحی لایت باکس آورده شده است:

.از قراردادهای چشم نواز و ترکیبات رنگ روشن استفاده کنید

.برای بازدیدکنندگان مزایایی که به دست می آورند توضیح دهید. بدون دیوار متن. آن را ساده نگه دارید

.پاپ آپ های خود را به عنوان پیشنهادات شخصی قرار دهید، نه تبلیغات

.مکالمه بسازید با مشتریان با لحن دلسوزانه و مثبت ارتباط برقرار کنید

.مشتریان را تشویق کنید تا یک اقدام هدفمند را بدون آسیب رساندن به تجربه آنها توسط وقفه انجام دهند

.مطمئن شوید که لایت باکس پاپ آپ شما در لحظه مناسب ظاهر می شود

.به فیلدهای فرم کمتری نیاز است

.عبارات فراخوان قدرتمندی را انتخاب کنید که توجه بازدیدکننده شما را جلب کند

اکنون همانطور که اسرار پنجره های لایت باکس موفق را می دانید، در اینجا توضیح کوتاهی از روند ایجاد وجود دارد. اگر به سازندگان پنجره بازشو دسترسی دارید ، ساخت یک لایت باکس چند دقیقه طول می کشد.

 

چگونه با استفاده ازclaspo یک لایت باکس پاپ آپ ایجاد کنیم

1_ وارد شوید یا ثبت نام کنید

2_ یک ویجت ایجاد کنید

برای ایجاد یک ویجت روی دکمه "ویجت جدید" کلیک کنید.

ویجت خود را نام ببرید و هدف را انتخاب کنید. برای ایجاد یک لایت باکس پنجره بازشو، نوع طرح بندی پنجره بازشو را انتخاب کنید. دکمه بعدی را فشار دهید.

3_ پنجره لایت باکس خود را سفارشی کنید

برای ایجاد یک ویجت بر اساس سبک وب سایت خود، رنگ عناصر وب سایت زیر را انتخاب کنید.

4_ یک الگوی ویجت را انتخاب کنید

مناسب ترین ظاهر ویجت را انتخاب کنید. در صورت نیاز می توانید آن را ویرایش کنید.

5_ پاپ آپ خود را ویرایش کنید

پس از انتخاب الگوی ویجت، به داشبورد سازنده پنجره بازشو هدایت می شوید. در اینجا می‌توانید بلوک‌های مختلفی را ببینید که می‌توانند هنگام آزمایش با پنجره بازشو غیرفعال یا اضافه شوند. اینها می توانند بلوک هایی با متون، تصاویر، دکمه ها و فیلدهای فرم باشند. پس از انجام تمام ویرایش ها، ویجت خود را ذخیره کنید.

6_ تریگرها و سایر پارامترها را تنظیم کنید

لیستی از اقداماتی که باعث ظاهر شدن پنجره می شود را تعریف کنید و ویژگی های دیگر را برای هدف قرار دادن کاربران خاص اعمال کنید. دکمه ذخیره را فشار دهید.

7_ ذخیره و استفاده از پنجره خود را

پنجره لایت باکس شما آماده استفاده است. آن را به یک وب سایت اضافه کنید و لذت ببرید.

 

لایت باکس پاپ آپ

 

چگونه موفقیت پنجره های لایت باکس وب سایت را اندازه گیری کنیم؟

مطمئن ترین راه برای ارزیابی کارایی پنجره های بازشو از طریق معیارها است. هنگام تجزیه و تحلیل نتایج کمپین پاپ آپ، عوامل زیر را در نظر بگیرید

.نرخ تبدیل (تعداد فعالیت های انجام شده)

.CPC : (هزینه به ازای هر تبدیل)

.CPA : (هزینه به ازای هر اقدام)

.تعداد اشتراک های ایمیل

.معیارهای فروش

.نرخ پرش صفحه

تجزیه و تحلیل را می توان با دسکتاپ مدیریت تبلیغات و نرم افزار CRM خودکار کرد. آنها به شما بینشی کامل از موفقیت کمپین شما می دهند.

 

چگونه لایت باکس می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد

پنجره لایت باکس یک راه مطمئن برای جلب توجه بازدیدکنندگان است. اما از آنجایی که تصمیم گرفته اید تجربه خواندن آنها را قطع کنید، فراموش نکنید که چیزی شایسته ارائه دهید. تخفیف‌ها، فایل‌های پی‌دی‌اف رایگان و دستور پخت‌ها، و پیشنهادهای فردی می‌توانند نرخ نگهداری را به شدت افزایش دهند

مزایای لایت باکس

.منحصر به فرد

.یک صفحه تمام عیار با حفظ عملکرد

.ذخیره زمینه

.شهودی بودن

.آزادی اجرا و طراحی

.70_%90از فضای کاری با قابلیت نمایش رابط به طور کامل

.امکان ساخت بلوک و ادغام اسکرول تعبیه شده

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / دیجیتال مارکتینگ /  طراحی سایت می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش،ذهنیت استراتژیک، لایت باکس، لایت باکس پاپ آپ، طراحی سایت، سئو، بهینه سازی سایت، سئو سایت، تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات آنلاین، مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، تبلیغات، کمپین تبلبغاتی، برندینگ، شبکه اجتماعی، وب سایت، هدیه تبلیغاتی، بازاریابی، نمایشگاه تبلیغاتی، مشاوره تبلیغاتی، طراحی

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu