images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

بهترین ایده هدایای تبلیغاتی

بهترین ایده هدایای تبلیغاتی

 

ایجاد ارتباطات برای توسعه کسب و کار ضروری است و اقلام تبلیغاتی منحصر به فرد به شما در انجام این کار کمک می کند. به طور کلی، مردم به هدایای تبلیغاتی علاقه دارند و به همین دلیل است که این مقاله به شما کمک می‌کند امسال سود بیشتری در محل کار ارائه دهید. ما هدایای تبلیغاتی را به هفت دسته صنعتی تقسیم کرده ایم تا انتخاب برای شما آسان تر شود:

 

فهرست مطالب

1_ زیبایی

2_ فناوری و تجارت الکترونیک

3_ امور مالی

4_ مراقبت های بهداشتی

5_ مسافرت و مهمان نوازی

6_غذا

7_ املاک و مستغلات و ساخت و ساز

 

زیبایی

اقلام زیبایی تبلیغاتی و مراقبت شخصی می توانند وجهه شرکت شما را تقویت کنند و در عین حال توجه شما را به رفاه مشتریان خود نیز نشان دهند. این هدایای قدردانی علاوه بر کمک به شما در تلاش‌های بازاریابی، به مشتریان شما در زندگی روزمره کمک می‌کند. به هر حال، افزایش عزت نفس مشتریان برای تجارت خوب است. بیایید برخی از مفیدترین و محبوب ترین هدایای این دسته را بررسی کنیم:

 

هدیه تبلیغاتی آرایشی

 

.لوازم آرایش

اقلامی فوق العاده کاربردی و ارزان هستند. آنها هدایای مناسبی را برای فصل تابستان یا تعطیلات می سازند زیرا اندازه سفر نیز دارند.اگر بودجه کمی دارید، لوازم آرایش انتخابی عالی است.

.لوسیون بدن

همه لوسیون بدن را دوست دارند. برای حمل در نمایشگاه‌های تجاری راحت است زیرا بطری‌ها سبک وزن هستند. مقرون به صرفه می باشد ودر نهایت می‌تواند وفاداری و حسن نیت مصرف‌کننده را افزایش دهد.

.کیت سلامتی

نمایش کاملی از مراقبت از خود است. کیت های سلامتی هدایای بزرگی برای شرکت می سازند که به راحتی قابل سفارش هستند. می‌توانید از مسواک و خمیردندان استفاده کنید و حتی می‌توانید ردیاب‌های تناسب اندام و شیکرهای پروتئینی را برای کیت سلامتی خود انتخاب کنید تا هم مخاطب تان را به حفظ تناسب اندام تشویق کنید.

.آینه

آینه ها همه چیز برای دیده شدن هستند، بنابراین آیتم های تبلیغاتی عالی را می سازند. می توانید لوگوی شرکت خود را دقیقاً روی جلد آینه قرار دهید یا از طراحان خود بخواهید طرح جالبی ارائه دهند که همه را وادار به تهیه این آینه کند . هنگامی که هر کسی از آن استفاده می کند، به سادگی برای شما تبدیل به برندسازی می شود.

.بالم لب

هیچ کس لب های ترک خورده را دوست ندارد و شما قطعا می توانید در این مورد کمک کنید. بالم لب های سفارشی هدایای عالی شرکت برای نمایشگاه های تجاری ، جمع آوری کمک های مالی و کنفرانس ها هستند.

.ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب یک ماده فوق‌العاده برای هدیه دادن در هر رویداد سلامتی است . وقتی در مناطق آفتابی هستید، مطمئن می شود که پوست مشتریان یا شرکت کنندگان شما محافظت می شود. ضد آفتاب ها به مصرف کنندگان خود نشان می دهند که چقدر به سلامت و تندرستی آنها فکر می کنید. ضد آفتاب های تبلیغاتی برای بازاریابی برند شما در طول یک رویداد تجاری سلامتی و ایمنی ایده آل هستند.

.کیف آرایش

وقتی یک کیسه منحصربفرد درست می کنید، دو طرف دارید که می توانید از آن استفاده کنید . برای دید بهینه ، هر دو طرف جلو و پشت را می توان با آرم یا نام تجاری شما چاپ کرد. علاوه بر این، این کیسه‌ها برای ماه‌ها قابل استفاده هستند و برای مدت طولانی در معرض برند شما قرار می‌گیرند.

 

فناوری و تجارت

 

فناوری و تجارت الکترونیک

اقلام فناوری به طور موثر نشان تجاری شما را نمایان می کند زیرا آنها شرکت یا تجارت شما را مدرن و مترقی جلوه می دهد. محصولات تبلیغاتی فناوری و تجارت الکترونیک به منظور موقعیت شرکت شما به عنوان درگیر نوآوری است که تأثیر مطلوبی بر مشتریان شما خواهد گذاشت.

بیایید لیست خود را بررسی کنیم:

.پایه لپ تاپ

وقتی لپ تاپ خود را روی سطحی قرار می دهید، متوجه می شوید که برای دیدن صفحه نمایش و صفحه کلید باید به پایین نگاه کنید. فشاری که سر شما به سمت جلو می افتد، فشار زیادی به ستون فقرات وارد می کند و باعث ایجاد درد و درد می شود. پایه لپ تاپ یک هدیه عالی برای جلوگیری از این مشکل است.

.قلم استایلوس

افزودن لوگوی شرکت شما بر روی یک قلم تبلیغاتی یک فرآیند ساده است. استفاده از قلم استایلوس فواید زیادی دارد: آنها برای یادداشت های دست نویس ایده آل و ضد آب هستند.

.دوربین اکشن

دوربین اکشن یک هدیه بسیار متمایز است. این آیتم چشم نواز کسل کننده نیست. یک دوربین اکشن عالی طیف وسیعی از قابلیت‌ها را دارد که به شما در ایجاد یک کلیپ فوق‌العاده از شدیدترین ماجراجویی‌هایتان کمک می کند. دارای ویژگی های مفیدی مانند تثبیت کننده تصویر و پوشش ضد آب است.

.پایه تلفن

مزایای زیادی دارد: راحت‌تر از نگه‌داشتن تلفن برای مشاهده ویدیو است ، هنگامی که در هواپیما یا قطار هستید تلفن شما پایدارتر است ، در حین کار یا مطالعه هر دقیقه به گوشی خود دست نخواهید داشت. پایه‌های تلفن در اشکال و اندازه‌های مختلف برای همه انواع گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شوند.

.وب کم

وب‌کم‌ها هدایای عالی سازمانی برای کارمندان از راه دور هستند. با وجود تمام جلسات و کنفرانس های مجازی که از زمان شیوع بیماری همه گیر در حال انجام است، چه چیزی می تواند یک وب کم خوب را شکست دهد؟ همچنین می توانید لوگوی سفارشی خود را در پشت وب کم داشته باشید. اقلامی بسیار مقرون به صرفه و سبک وزن هستند که آنها را به یک مزیت تبدیل می کند.

.بلندگو بلوتوث

اگر به دنبال بلندگوهای بلوتوث تبلیغاتی هستید، شرکت شما یک بیلبورد قابل حمل خواهد داشت. شما می توانید طرح مورد علاقه خود و جایی که می خواهید نام یا لوگوی شرکت شما در محصول نهایی قرار گیرد را انتخاب کنید. چه راهی بهتر از این که سخنران منحصربه‌فرد خود را در اختیار مشتریان و هم تیمی‌های خود قرار دهید، برای تبلیغ برند خود صحبت کنید؟

.هدفون بلوتوث

موسیقی غذای روح است. لذت بخش، آرام بخش است و حتی ممکن است درمانی باشد و علائم تنش، اضطراب یا نگرانی را کاهش دهد. آنها یک کسب و کار را جذاب تر می کنند زیرا موسیقی با لذت در ارتباط است. هر برندی که می خواهد وجهه مطلوبی در بین مشتریان ایجاد کند، باید هدفون های مارک دار را به عنوان بخشی از سود خود داشته باشد.

 

امورمالی

 

امور مالی

در صنعت مالی، حفظ مشتریان دشوار است.با این حال، محصولات تبلیغاتی به کسب و کارها کمک می کند تا مشتریان خود را حفظ کنند و حتی آنها را به حامیان برند تبدیل کنند. بیایید به برخی از محصولات موجود در این دسته بندی محصولات پرطرفدار بپردازیم:

.کیسه

این آیتم تبلیغاتی فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا لوگو، پیام یا اثر هنری خود را چاپ کنید. مدیران بازاریابی می توانند با اصلاح این آیتم تبلیغاتی برای شرکت خود خلاقیت بیشتری در استراتژی بازاریابی خود داشته باشند. مصرف کنندگانی که از این کالای تبلیغاتی استفاده می کنند، نام تجاری را در معرض تعداد زیادی از افراد قرار می دهند که ممکن است بسیاری از آنها مشتریان آینده باشند.

.قلک

قلک های تبلیغاتی یک راه سرگرم کننده برای به رسمیت شناختن برند شما هستند و در عین حال پس انداز شخصی را نیز تشویق می کنند.

.کیف دوشی اجرایی

کیف های دوشی در پارچه های مختلفی مانند پنبه، جین و چرم عرضه می شوند. آنها به اشکال مختلف ساخته شده اند تا با سلیقه های مختلف مطابقت داشته باشند.

.سازمان دهنده میز

دیگر نیازی به از دست دادن هیچ یک از ابزارهای نوشتاری و گیره های کاغذ خود نخواهید داشت. سازمان دهندگان میز همه چیز را مرتب و به خوبی کنار هم نگه می دارند. سازمان دهندگان میز یکی از بهترین ایده های هدیه شرکتی هستند زیرا بسیار مفید می باشند. می‌توانید این مورد را هم برای کارمندان از راه دور و هم برای کارمندان در دفتر ارسال کنید تا زندگی تمیز روی میز را تشویق کنید.

 

مراقبت های بهداشتی

 

مراقبت های بهداشتی

موارد زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای ارتقای سلامت و پزشکی استفاده کرد. به یاد داشته باشید که کیفیت کالاهای تبلیغاتی شما چیزهای زیادی در مورد کیفیت شرکت شما می گوید.

.ضدعفونی کننده دست

ضدعفونی‌کننده‌های دست دیگر فقط برای بیمارستان‌ها نیستند. پس از همه گیری بیماری کرونا این یک راه عالی برای نشان دادن کسب و کارتان است، زیرا صاحبان مشاغل از هر نوع اکنون به مشتریان خود ضدعفونی کننده دست می دهند تا سالم بمانند. قیمت ضدعفونی‌کننده‌های دست بسته به جایی که آنها را خریداری می‌کنید متفاوت است. اضافه کردن یک پوشش لاستیکی منحصر به فرد ، یک حلقه کمربند، بند یا یک کارابین قوی به احتمال زیاد قیمت را افزایش می دهد، اما ارزشش را دارد.

.جعبه قرص

جعبه های قرص سفارشی جزوه های پزشکی عالی هستند و در طرح های مختلف موجود هستند .جعبه‌های قرص مسافرتی، جعبه‌های دوز هفتگی و برش‌های قرص قابل تنظیم ، همگی در دسترس می باشند.

.ماسک صورت با کیسه شستشو

با استفاده از کیسه شستشوی ماسک صورت می توانید ماسک های قابل استفاده مجدد خود را بشویید. ماسک صورت شما را تمیز نگه می دارد و همیشه آماده استفاده است.

.بطری آب هوشمند

بطری های آب هوشمند مصرف آب شما را کنترل می کنند. آنها اغلب با برنامه های تلفن همراه همگام می شوند تا مصرف شما را در زمان واقعی به روز نگه دارند. نوشیدن چندین لیوان آب در طول روز حیاتی است، اما اگر از لیوان های کاغذی یا بطری های پلاستیکی آب استفاده کنید و سپس آنها را دور بریزید، زباله های زیادی را جمع آوری می کنید. این بطری آب هوشمند و قابل استفاده مجدد شبیه لیوان است و معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته شده است . این به عنوان یک یادآوری خوب برای هیدراته ماندن در عین دوستدار محیط زیست عمل می کند.

.جعبه کمک های اولیه

داشتن کیت کمک های اولیه در خانه یا محل کار می تواند به جلوگیری از تشدید آسیب کمک کند و ممکن است از سفر به کلینیک یا بیمارستان جلوگیری کند. این امر به ویژه در صورتی مهم است که آسیب ، منجر به از دست دادن خون شود.

 

هدیه تبلیغاتی مسافرتی

 

مسافرت و مهمان نوازی

هیچ چیز بهتر از این نیست که اعضای تیم خود را به هدایای مسافرتی و مهمان نوازی مجهز کنید تا آنها را در حال حرکت آماده نگه دارید. بیایید اقلام خود را برای مسافران بررسی کنیم.

.کوله پشتی مسافرتی

آنها تضمین می کنند که لوگوی شما تا حد امکان توسط افراد زیادی دیده می شود و تأثیرات بیشتری را نسبت به قبل برای شما به ارمغان می آورد. به علاوه، کوله‌پشتی‌های مسافرتی می‌توانند توسط مصرف‌کنندگان شما هنگام سفر یا رفتن به تعطیلات استفاده شوند و هر کجا که بروند اطمینان حاصل می کند که نام تجاری و اطلاعات تماس شما توسط تعداد زیادی از افراد دیده می شود.

.قفل چمدان

برند شما به لطف قرار دادن آن روی چمدان یا کیف مسافرتی، از کشوری به کشور دیگر قابل مشاهده خواهد بود. این امر باعث افزایش آگاهی و شناخت برند می شود.

.مجموعه آداپتور مسافرتی

اگر مشتریان شما به طور مکرر به خارج از کشور سفر می کنند پس یک مجموعه آداپتور مسافرتی و کاربردی را به آنها پیشنهاد دهید که بتوانند هر کجا که می روند حمل کنند. می توانید یک آداپتور مسافرتی جهانی برای قرار دادن چندین دوشاخه برق طراحی کنید.

.چتر با کیف

چتر با کیف بسیار کاربردی است زیرا می توان آن را به راحتی ذخیره کرد. شما فقط می توانید آن را در کیف خود بیندازید و در صورت نیاز آن را بیرون بیاورید.

.سازمان دهنده فناوری سفر

این سازمان دهنده برای حمل و نقل تمام سیم ها، شارژرها، پاوربانک ها و سایر لوازم جانبی شما ایده آل است . برخی از سازمان دهندگان دارای جیب های مخصوص برای کارت ویزیت، دفترچه یادداشت و جاکلیدی نیز هستند.

 

مشاوره تبلیغاتی

 

غذا

همه اقلام غذایی می توانند هدایای فوق العاده ای ایجاد کنند . بیایید بررسی کنیم که در اینجا چه چیزی برای این دسته داریم.

.جعبه بنتو

جعبه بنتو به شما کمک می کند ناهار خود را هر کجا که می روید حمل کنید. آنها اخیراً توجه زیادی را در رسانه های اجتماعی به خود جلب کرده اند و آنها را به یکی از شیک ترین کالاهای تبلیغاتی موجود تبدیل کرده است.

.مجموعه ظروف قابل استفاده مجدد

سفارشی سازی مجموعه ظروف قابل استفاده مجدد آسان است . می توانید طرح جالب خود را بسازید یا با طرح استاندارد بمانید و اندازه و رنگ را تغییر دهید. استفاده از محصولات بازاریابی سازگار با محیط زیست بدون شک وجهه شرکت شما را تقویت می کند. مردم شرکت شما را آگاهانه از محیط زیست خواهند دید و مشتریان و حامیان بیشتری در نتیجه این بازخورد عالی جذب خواهند شد.

.آجیل

هم لذیذ و هم خوشمزه است. فواید بسیار خوبی دارد، آنها عبارتند از: منبع فوق العاده از مواد مغذی ، غذای غنی از آنتی اکسیدان ، کمک به کاهش وزن ، کمک به کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید ، ضد التهاب و سرشار از فیبر مفید.

.نوشیدنی شکلات داغ

هات چاکلت این قابلیت را دارد که لبخند را روی صورت هر کسی بکشد. مطالعه ای که در ژوئن 2015 منتشر شد، نشان می دهد که شکلات تلخ شیرینی خوبی برای قلب شماست.

.نمونه های درجه یک قهوه

قهوه فواید منحصر به فردی دارد از جمله : سطح انرژی و سلامت مغز را افزایش می دهد ، به کاهش وزن کمک می کند ، خطر ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد و از سلامت قلب حمایت می کند.

 

مستغلات و ساخت و ساز

در صورتی که سود املاک و مستغلات شما تاثیر طولانی مدتی ایجاد کند، وقتی تماس می گیرید، مردم متوجه می شوند که شما کی هستید. بیایید آخرین موارد موجود در لیست خود را ببینیم.

 .دفترچه یادداشت

نوت‌بوک‌های مارک دار با دیده شدن روی میز شما در جلسات و هنگام مسافرت، شناخت برند را افزایش می‌دهند. نوت بوک ها چند منظوره و همه کاره هستند، به این معنی که طیف وسیعی از افراد در مشاغل مختلف برای مدت طولانی از آن ها استفاده خواهند کرد.

.جلیقه با دید بالا

در بسیاری از مشاغل، جلیقه‌های سفارشی با دید بالا برای رعایت بهداشت و ایمنی مورد نیاز هستند. برای اطمینان از دید در محیط های کم نور، آنها از پارچه فلورسنت روشن، معمولاً به رنگ های نارنجی، زرد یا قرمز ساخته شده اند و با نوارهای بازتابنده برجسته می شوند. جلیقه‌های با دید بالا، شانس کارگر را افزایش می‌دهند که توسط کسانی که رانندگی می‌کنند یا با ماشین‌های خطرناک کار می‌کنند از آنها دوری کنند. لیست ما به پایان رسیده است!

به یاد داشته باشید که ایده خوبی است که فروشگاه پاپ آپ خود را بسازید و به مخاطبان خود این فرصت را بدهید که هدایای تبلیغاتی خود را انتخاب کنند.

 

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.

 


این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / مشاوره تبلیغاتی می باشد.


 

کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش،ذهنیت استراتژیک، مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، تبلیغات، کمپین تبلبغاتی، برندینگ، شبکه اجتماعی، وب سایت، هدیه تبلیغاتی، بازاریابی، نمایشگاه تبلیغاتی، مشاوره تبلیغاتی، طراحی.

 

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu