images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

طراحی غرفه نمایشگاه

طراحی غرفه نمایشگاه

3 دلیل مهم برای اهمیت طراحی غرفه نمایشگاهی

برای هر کسب و کاری مهم است که به نمایشگاه ها به خصوص نمایشگاه های تجاری سفر کند. امروزه خرید آنلاین بسیار مرسوم شده است که این باعث می‌شود مشتریان نسبت به انواع  محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید محتاط باشند . نمایشگاه‌های تجاری فرصت مناسبی است تا نگرانی‌های آن‌ها را برطرف کنید و همچنین ظاهر محصولات خود را به نمایش بگذارید . برای جذب مشتریان به غرفه نمایشگاه، مخصوصاً برای برندهای کمتر شناخته شده، خود غرفه باید از نظر بصری تأثیرگذار باشد.

در اینجا 3 دلیل اصلی وجود دارد که چرا شما به طراحی غرفه نمایشگاهی عالی نیاز دارید!

1_ ابعاد

قبل از شروع کار بر روی طرح اولیه نمایشگاه خود، باید ابعاد فضای موجود در نمایشگاه را بدانید. طراحی غرفه نباید در آخرین لحظه ظاهری شلوغ داشته باشد. اگر فضایی را که با آن کار می کنید بشناسید،  می توانید از تمام محیط به طور کامل استفاده کنید در غیر این صورت فضا به هم ریخته و تنگ به نظر می رسد.

2_پیام بازاریابی

طراحی غرفه نمایشگاهی مهم است زیرا شما باید پیام بازاریابی مناسبی را به مشتریان و همچنین علاقه مندان عادی که در نمایشگاه‌های تجاری حضور دارند برسانید . غرفه شما باید منعکس کننده شعار بازاریابی شما باشد. برای اطمینان از اینکه صفحه نمایش تجاری پیام درستی را ارائه می دهد، باید بفهمید که چه نوع افرادی را در محل برگزاری مشاهده می کنید . هنگامی که طراحی غرفه نمایشگاهی را شروع می کنید ، مخاطب هدف از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر مطمئن نیستید که برای چه کسی غرفه می گذارید، به احتمال زیاد زمین خواهید خورد.

 

 غرفه نمایشگاهی

 

3_محصولات

طراحی غرفه نمایشگاهی باید محصولات شما را در بهترین نور ممکن به نمایش بگذارد. شما نباید به خاطر آثار هنری یا طراحی فانتزی در این مورد مصالحه کنید. از این گذشته، شما در یک نمایشگاه تجاری هستید و نباید روی جنبه های ظریف طراحی غرفه تمرکز کنید. شما آنجا هستید زیرا می خواهید محصولات خود را بفروشید یا حداقل در مورد آنها سر و صدا ایجاد کنید. نمایشگاه تجاری شما باید این ایده منحصر به فرد را در ذهن داشته باشد. غرفه خود را به گونه ای تزئین کنید که توجه مراجعه کنندگان به محصولات شما جلب شود . طراحی باید مکمل محصولات شما باشد و نه برعکس.

 

الهام بخش ترین مزایای غرفه نمایشگاهی خلاقانه

یک غرفه نمایشگاهی خلاقانه نشان دهنده طرحی است که می تواند ارتباطات ترکیبی را در طول نمایشگاه ارائه دهد. این بدان معنی است که شما باید به همه جوانب فکر کنید. در زیر، مزایای داشتن یک غرفه خلاقانه و راه هایی را که می توانید اطمینان حاصل کنید که طراحی غرفه شما همان چیزی است که مردم بیشتر دوست دارند را مطالعه کنید.

1 علاقه مند کردن بازدیدکنندگان

وقتی یک بازدیدکننده غرفه شما را ترک می کند، به راحتی همه چیز درباره برند و نمایش شما را فراموش می کند. شما می توانید  طراحی غرفه خود را به قدری منحصربفرد کنید که بازدیدکنندگان حتی پس از پایان نمایش، مدت زیادی در مورد آن صحبت کنند. یک غرفه نمایشگاهی خلاق باعث می شود شرکت شما بیشتر دیده شود . غرفه نمایشگاهی شما باید غرفه ای باشد که همه حاضران در نمایشگاه درباره آن صحبت می کنند و رسانه ها در آنجا گزارش می دهند. فقط سرمایه گذاری هوشمندانه ای انجام دهید تا طراحی غرفه نمایشگاه تجاری شما تا حد امکان منحصر به فرد و جذاب به نظر برسد.

2 ایجاد اثر ماندگار

یک غرفه خلاق و خوش ساخت  می تواند به شما کمک کند تا تصوری دائمی ایجاد کنید که به مشتریان کمک می کند تا مدت ها پس از پایان نمایشگاه شما را در ذهن نگه دارند . یک غرفه گرد با نمایشگرهای جذاب، فرصت های مسابقه و آیتم های تبلیغاتی با دقت انتخاب شده توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. پس از پایان نمایشگاه می توانید  با شرکت‌کنندگان از طریق رسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. یک ملاقات حضوری می تواند به راحتی منجر به ادامه جلسه آنلاین شود حتی زمانی که نمایش تمام شده است.

 

مشاوره تبلیغاتی

 

3 بازدیدکنندگان جدید

علاوه بر تسهیل چشم انداز بازارهای جدید، طراحی غرفه خلاق به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان جدیدی را جذب کنیدکه ممکن است به مشتریان بالقوه تبدیل شوند یا اتحادهای تجاری جدیدی ایجاد کنند. علاوه بر این، معمولاً اتفاق می افتد که با ملاقات مستقیم با مشتریان بالقوه در نمایشگاه های تجاری، ایده های جدیدی برای برند یا خدمات شما ایجاد می شود.

4 افزایش آگاهی از برند

قرار گرفتن غرفه نمایشگاهی شما در نمایشگاه تجاری، برند شما را تقویت می کند. تعداد کمی از شرکت ها از این شکل بازاریابی استفاده می کنند. بنابراین، نام تجاری شما را برای کسانی که هرگز در مورد تجارت شما نشنیده اند آشنا می کند. مردم می توانند بیایند و با این محتوا ارتباط برقرار کنند و درباره کارهایی که شرکت شما انجام می دهد بیشتر بیاموزند.

5 سرنخ های واقعی

مزیت اساسی داشتن یک غرفه نمایشگاهی خلاقانه این است که به سرنخ های بالقوه ارزشمند دسترسی پیدا می کنید. با حضور صدها تا هزاران بازدیدکننده، هر شرکت کننده می تواند یک مشتری بالقوه برای کسب و کار شما باشد. یک غرفه نمایشگاهی، مخاطبان هدف شما را به بازدید از غرفه شما می‌رساند تا آنها را در مورد برند و محصولات شما مطلع کنند. کیفیت سرنخ هایی که به دست خواهید آورد نیز بسیار بالاست. همچنین فرصتی عالی برای ارتباط با فروشندگان، نمایندگان شرکت ها، متخصصان بازاریابی که در همان صنعت کار می کنند، می باشد.

 

 طراحی غرفه نمایشگاه

 

6 یک عنصر مهم در غرفه شما

با توجه به شرکت های بسیار زیادی که در یک محل نمایشگاه بازاریابی می کنند، شما باید تاکتیک های منحصر به فردی داشته باشید تا ستاره رویداد باشید.بازدیدکننده ها چند ثانیه را روی غرفه های نمایشگاه می گذرانند که زمان بسیار کمی برای جلب توجه آنهاست. شما باید برند خود را تبلیغ کنید و آنها را تحت تأثیر قرار دهید تا به غرفه شما بیایند. در این شرایط، طراحی غرفه نمایشگاه‌های تجاری شما نقش مهمی در جذب بازدیدکنندگان به سمت برند شما ایفا می‌کند، زیرا شما را از دیگران متمایز می‌کند. مهم است که یک طرح خلاقانه و جذاب بسازید که پیام محصول شما را به وضوح نشان دهد. هنگامی که مشتریان بالقوه شما پیام کلیدی را رمزگشایی می کنند، به احتمال زیاد چیزی را که می فروشید خریداری می کنند. اینها عناصری هستند که به طراحی غرفه عالی کمک می کنند.

7 سفیر برند

یک غرفه با برند خوب، با وجود اینکه یک ابزار بازاریابی قدرتمند است، شرکت شما را در خط مقدم قرار می دهد. غرفه نمایشگاهی شما  با داستان برند شما ارتباط برقرار می کند و تصویری واقعی از کسب و کار شما در نمایشگاه های تجاری مختلفی که در آن شرکت می کنید به نمایش می گذارد. یک غرفه نمایشگاهی خلاق تضمین می کند که برند شما به راحتی توسط مشتریان بالقوه شناسایی می شود.درخشش در یک نمایشگاه پر ازدحام کار بسیار بزرگی است. با حضور تعداد زیادی از برندها و شرکت ها در نمایشگاه های تجاری برای گسترش تجارت خود، نمایشگاه ها به مکانی بسیار رقابتی تبدیل شده اند . برگزاری نمایشگاه به خلاقیت زیادی نیاز دارد تا بتوانید شرکت کنندگان بیشتری را جذب کنید.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.

 


این مقاله زیر مجموعه خدمات مشاوره و طراحی / مشاوره تبلیغاتی / طراحی تبلیغاتی می باشد.


 

کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح نقش، چاپ، برندسازی، تبلیغات، مشاوره تبلیغاتی، طراحی تبلیغاتی، چاپ برچسب های تبلیغاتی، بازاریابی، طراحی غرفه نمایشگاه، نمایشگاه تجاری، غرفه سازی، نمایشگاه بین الملللی تهران

 

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu