images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

آشنایی بیشتر با تابلو بوم نقاشی

آشنایی بیشتر با تابلو بوم نقاشی

چاپ عکس های دیجیتال شما بسیارهیجان انگیز است! هیچ چیز شبیه این احساس نیست که عکس خودرا به زیبایی چاپ کنید و در خانه یا محل کار به نمایش بگذارید. اگرچه ما انواع مختلفی از محصولات عالی را ارائه می‌دهیم که می‌توانید عکس‌های خود را روی آن‌ها چاپ کنید ، اما دراین مقاله می‌خواهیم روی مزایای چاپ بوم تمرکز کنیم.

 

پنج مزیت برتر چاپ روی بوم

1 بدون تابش خیره کننده

عکس‌هایی که پشت شیشه قاب می‌شوند یا روی کاغذ براق چاپ می‌شوند، وقتی در فضای مناسب نمایش داده می‌شوند،می‌توانند خیره‌کننده به نظر برسند . اما در اتاق‌هایی با نور زیاد (چه طبیعی و چه مصنوعی ) روکش براق می‌تواند باعث تابش خیره‌کننده ، انعکاس و  مانع دیدن بیننده شود .  از سوی دیگر  چاپ‌های بوم دارای روکش مات هستند  و آن‌ها را رسانه‌ای عالی برای  نمایش عکس ‌ها در اتاق‌هایی با نور روشن می‌کند.

2 تطبیق پذیری سبک

چاپ های بوم کلاسیک و جاودانه هستند. آنها را می توان با تمام سبک های دکور هماهنگ کرد و به عنوان یکی از محبوب ترین ایده های  هدیه عکس  ، جایگاهی را برای آنها  به ارمغان آورد . تطبیق پذیری آنها همچنین به این معنی است که با تغییر سلیقه دکوراسیون منزل شما تا سال ها در خانه شما عالی به نظر می رسند.

 

چاپ دلخواه طرح شما

 

3 مقرون به صرفه

یکی از مهمترین  مزایای چاپ بوم مقرون به صرفه بودن آن است .  به عنوان مثال ، هزینه چاپ یک  عکس روی بوم بزرگ بسیار مقرون به صرفه تر از خرید یک اثر هنری یا نقاشی با همان اندازه است.

4 قابلیت چاپ در ابعاد مختلف

چاپ ‌های بوم در اندازه‌های بسیار متفاوت  موجود هستند  و به‌ راحتی می‌توانید به ظاهر دقیقی که  می‌خواهید دست پیدا کنید.

5 ظاهری زیبا برای هر نوع عکس

یکی دیگر از مزایای چاپ روی بوم نقاشی این است که تقریباً هر نوع عکسی که برای چاپ انتخاب می کنید زیبا به نظر می رسد . برخی از محصولات هنری عکس دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که نوع عکسی را که می توانید روی آنها چاپ کنید محدود می کند . به  عنوان مثال ، پرتره ها هنگام چاپ بر روی یک چاپ  فلزی نقره ای به بهترین  شکل ممکن به نظر نمی رسند ، زیرا آلومینیوم خام و برس خورده نقاطی را در عکس با اشباع کم نشان می دهد.

 

پنج مزیت چاپ روی بوم در شرکت طرح و نقش

همانطور که مطالعه کردید دلایل مختلفی وجود دارد که چرا چاپ روی بوم یک گزینه عالی است، اما همه چاپ های بوم یکسان نیستند و متریال های مختلفی دارند. در این مقاله علاوه بر مزایای کلی ذکر شده در بالا، پنج مزیت انتخاب شرکت ما برای تبدیل عکس های خود به چاپ بوم آورده شده است.

 

بوم نقاشی

 

1 طول عمر

چاپ بوم در طرح و نقش با مواد درجه یک می شود که ماندگاری بالایی دارد . سایر شرکت های چاپ بوم از چاپگرهای مبتنی بر حلال و جوهرهای شیمیایی استفاده می کنند که محصولی با کیفیت پایین تولید می کنند که در کمتر از 10 سال محو می شود.

2 دوام

بسیاری از چاپ های روی بوم موجود در بازار با استفاده  از بوم پلی استر ارزان ساخته می شوند ، اما ما از بوم  ساتن پلی پنبه ای درجه یک استفاده می کنیم. قاب سفارشی که ما به‌طورحرفه‌ای بوم شما راروی آن می کشیم،با استفاده ازچوب درجه یک ساخته می شود . در حالی که افراد دیگر اغلب قاب‌های خود را از تخته سه لا یا با استفاده از کیت‌های قاب ارزان‌قیمتی می‌سازند که می‌تواند در طول زمان خم شوند و تاب بردارند.

3 بافت زیبا

یکی از مزایای چاپ بوم در مقایسه با سایر محصولات هنری عکس با سطوح صاف مانند چاپ پوستر یا چاپ اکریلیک،بافت زیبای آن است . بافت نه تنها لایه ای از جذابیت  بصری را به دکوراسیون شما اضافه می کند ، بلکه به نرم کردن عیوب عکس نیز کمک می کند. کنواس های استفاده شده در شرکت ما بافتی دارد که شگفت انگیز به نظر می رسد، به خصوص در مقایسه با بسیاری از چاپ های بوم مسطح و همگن تولید شده توسط سایر شرکت های چاپ بوم.

4 سازگار با محیط زیست

بسیاری از شرکت های چاپ بوم ، از بوم هایی استفاده می کنند که با روشن کننده های شیمیایی خشن تولید می شوند . طرح و نقش ازبوم‌هایی استفاده می‌کند که بااستفاده ازفرآیندهای ایمن برای محیط‌زیست وهمچنین جوهرهای غیرسمی سفیدشده است. علاوه بر این، ما قاب‌های خود را از چوبی می‌سازیم که تجدید پذیر هستند.

 

 

حال آماده چاپ عکس های خود روی بوم هستید؟

پس از آشنایی با تمام مزایای چاپ بوم ، آیا آماده هستید عکس های خود را به هنر تبدیل کنید ؟ ما دوست داریم به  شما کمک کنیم. ما را بررسی کنید تا درباره آنچه ارائه می‌دهیم بیشتر بدانید.

 

 گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها و خواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید. 


 این مقاله زیر مجموعه خدمات دکوراسیون داخلیچاپ روی بوم نقاشی می باشد.


کلمات کلیدی: گروه چاپ وتبلیغات طرح و نقش، چاپ تابلوبوم نقاشی، دکوراسیون داخلی، تابلو دکوراتیو، طراحی تابلوبوم، چاپ تابلوبوم، دکوراسیون، چاپ تبلیغاتی، چاپ استیکر، تبلیغات خلاقانه، اثربخشی تبلیغات، اصول طراحی و تبلیغات، کنواس تابلوبوم، تابلو شاسی، قاب عکس، آلبوم نقاشی، کلاف تابلو بوم، طراحی

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu