images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

تفاوت چاپ مش و استیکر

تفاوت چاپ مش و استیکر

تفاوت بین برچسب مش و استیکر

اگرچه فقط یک کلمه تفاوت بین برچسب مشبک دید یک طرفه و توری دو طرفه یک طرفه وجود دارد، کاربرد، ساخت و ویژگی های این دو بسیار از هم فاصله دارند. در مرحله بعد، ما عمیقاً تفاوت های خاص آنها را از نظر حرفه ای و سایت کاربردی آنها تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

 

چاپ استیکر و مش

 

1. تفاوت های خاص بین برچسب مشبک دید یک طرفه و دو طرفه یک طرفه چیست؟

برچسب دید یک طرفه دو طرفه می تواند یک الگوی واضح در هر دو طرف نمایش دهد، در حالی که برچسب دید یک طرفه فقط یک طرف برای نشان دادن یک الگوی واضح دارد.

 

2. مزایا و معایب آنها چیست؟

تصویر دید یک طرفه دو طرفه دارای دقت تصویر بالا و اشباع رنگ بالا است. این نه تنها اثر تبلیغاتی خوبی دارد، بلکه انتقال نور خوبی نیز دارد، اما دید یک طرفه دو طرفه عملکرد چشم انداز کلی دارد. در حالی که تصویر دید یک طرفه دقت تصویر و رنگ روشن ضعیفی دارد. رنگ کمتر اشباع شده است، اما شفافیت برچسب یک طرفه دید بسیار خوب است و وضعیت بیرونی به وضوح دیده می شود.

 

مزایا و معایب چاپ مش

 

3. کدام مناسبت ها برای استیکرهای دید یک طرفه دو طرفه مناسب است؟

مواد دید یک طرفه دو طرفه یک ماده نیمه شفاف با سوراخ های گرد است که به طور یکنواخت و منظم چیده شده اند تا انتقال نور را فراهم کنند. قسمت پشتی برچسب دید یک طرفه دو طرفه یک سطح لاستیکی شفاف قابل جابجایی است. هنگامی که روی یک برچسب شفاف نصب می شود، هر دو طرف می توانند جلوه واضحی را نشان دهند. استیکرهای دوگانه شفاف عمدتاً در پنجره های مراکز خرید، دیوارهای پرده شیشه ای، ویترین های شیشه ای دو طرفه، نمایشگاه ها و مناسبت های دیگر استفاده می شود.

 

4. کدام مناسبت ها برای استیکرهای دید یک طرفه مناسب است؟

برچسب یک طرفه ویژن نوعی ماده تبلیغاتی موثر است که از پی وی سی سیاه و سفید لمینت شده با چسب حساس به فشار و کاغذ آزاد ساخته شده است. برای سطح پنجره، درب و پنجره شیشه ای، دیوار پرده شیشه ای یا سطح شیشه ای وسیله نقلیه مناسب است. استفاده از نور خورشید و تاثیر تبلیغات.

 

گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.


 این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ چاپ فضای خارجیچاپ استیکر(وینیل) / چاپ استیکر روی ماشین پخش چاپ مش می باشد.


 کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ استیکر، چاپ وینیل، چاپ خارجی، برندینگ،  طراحی تبلیغات، خلاقیت در طراحی، چاپ لارج فرمت، چاپ ماشین، چاپ روی ماشین پخش، چاپ فضای خارجی، رسانه های تبلیغات، کمپین تبلیغات، چاپ روی خودروهای پخش و توزیع، تبلیغات ترانزیت، تبلیغات خلاقانه، اثربخشی تبلیغات، چاپ مش، اصول طراحی و تبلیغات، شیشه مغازه، شیشه فروشگاه، چاپ استیکر ماشین، نصب استیکر، نصب مش، تابلو تبلیغاتی، وینیل براق، وینیل مات، وینیل ترنسپرنت، استیکر براق، استیکر مات، استیکر شیری، استیکر ترنسپرنت

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu