images/Logo/Honare-Modern-293x280pix.png

کتاب های پرفروش سال

داستان چقدر زیبا بودیم

توسط ایمبولو امبوه تصویر پس از اولین رمان او در سال 2016، "Behod the Dreamers"، دومین رمان فراگیر و بی سر و صدا ویرانگر امبوه در سال 1980 در دهکده خیالی آفریقایی کوساوا آغاز می شود، جایی که نمایندگان یک شرکت نفتی آمریکایی آمده اند تا با مردم محلی ملاقات کنند که فرزندانشان به دلیل مرگ در حال مرگ هستند. ویرانی زیست محیطی (مزارع آیش، آب مسموم) ناشی از حفاری و خطوط لوله آن. این افسانه چندین دهه قدرت و فساد به نظر می رسد که بسیار واضح تر از داستان آشنای دیوید و جالوت درباره یک شرکت اجتماعی گرا و زندگی هایی است که در آن می گذرد. از طریق چشمان شهروندان کوساوا، پیر و جوان، امبو کاوشی جزئی در مورد منفعت شخصی ایجاد می‌کند، در مورد معنای خواستن در عصر سرمایه‌داری و استعمار - این ماشین‌های خواسته‌های بدخواهانه و سیری ناپذیر.

 

داستان چقدر زیبا بودیم

 

کتاب صمیمیت ها

نوشته کیتی کیتامورا تصویر در رمان چهارم کیتامورا، یک مترجم دادگاهی ناشناس در لاهه وظیفه دارد در صداها و داستان های جنایتکاران جنگی که او به تنهایی می تواند با آنها ارتباط برقرار کند، ناپدید شود. در همین حین گرفتار شدن با مردی که ازدواجش ممکن است برای همیشه به پایان برسد یا نباشد. نثر شیک و یدکی کیتامورا به طرز ظریفی قراردادهای دستوری را در هم می شکند، و منعکس کننده نگرانی کتاب با خطوط خونین بین صمیمیت ها - به ویژه بین صمیمانه و اجباری است. مانند رمان قبلی‌اش، «جدایی»، «صمیمیت‌ها» شناخت اطرافیان ما را نه به‌عنوان یک هدف، بلکه به‌عنوان دریچه‌ای به مسائل اجتماعی بزرگ از اصیل‌گرایی تا استعمار و فمینیسم بررسی می‌کند. به نظر می رسد این کتاب می گوید مسیری که یک زندگی در جهان می گذرد، بیشترین اهمیت خود را در تأثیری که بر دیگران می گذارد دارد.

 

کتاب صمیمیت ها

 

آهنگ های عاشقانه W.E.B. دو بوآس

توسط Honorée Fanonne Jeffers تصویر آهنگ های عاشقانه W.E.B. Du Bois، اولین رمان جفرز، شاعر مشهور، چیزهای زیادی در یک زمان است: حماسه متحرک دوران بلوغ، بررسی نژاد و کاوش در تاریخ آمریکا. بین داستان آیلی پرل گارفیلد، دختر سیاهپوستی که در پایان قرن بیستم بزرگ می‌شود، و «آهنگ‌های» اجدادش، بومیان آمریکا و آفریقایی‌آمریکایی‌های برده‌شده‌ای که در دوران شکل‌گیری ایالات متحده زندگی می‌کردند، عقب و جلو می‌رود. . همانطور که داستان های آنها به هم نزدیک می شود، "آهنگ های عشق" یک پرتره فراموش نشدنی از زندگی سیاه پوستان ایجاد می کند که نشان می دهد چگونه گذشته هنوز هم امروز طنین انداز است.

 

آهنگ های عاشقانه W.E.B. دو بوآس

 

کتاب هیچ کس در مورد این صحبت نمی کند

نوشته پاتریشیا لاک وود تصویر لاک‌وود برای اولین بار به عنوان یک شاعر در اینترنت، با شعرهای باشکوه مبتکرانه و بی‌نظیری تحسین شد جنس‌هایی که تا حد فضیلت ارتقا یافتند. او در کتاب «Priestdaddy»، خاطرات پاک نشدنی 2017 خود درباره بزرگ شدن در کلیساهای سرتاسر غرب میانه به سرپرستی پدر اسلحه‌باز و گیتار نوازش، یک کشیش کاتولیک، توییت کردن را «یک نوع هنری، مانند مجسمه‌سازی، یا نواختن سرود ملی» نامید. او در اینجا، در اولین رمان خود، لذت ها و محرومیت های زندگی را که بین تعاملات آنلاین و گوشت و خون تقسیم شده است، تقطیر می کند و ناهماهنگی را به هنر تبدیل می کند. نتیجه کتابی است که مانند یک شعر منثور خوانده می‌شود، در عین حال عالی، رکیک، صمیمی، فلسفی، خنده‌دار و در نهایت عمیقاً تکان‌دهنده.

 

کتاب هیچ کس در مورد این صحبت نمی کند

 

 
نوشته بنجامین لاباتوت ترجمه آدریان ناتان وست. تصویر Labatut داستان‌های بزرگ‌ترین متفکران قرن بیستم را با مهارت به هم پیوند می‌دهد تا هم خلسه و هم عذاب پیشرفت‌های علمی را کشف کند: دستاوردهای عظیم آنها برای جامعه و همچنین هزینه‌های سنگین انسانی. سفر او به بیرونی ترین لبه های دانش  که توسط ریاضیدان الکساندر گروتندیک، فیزیکدان ورنر هایزنبرگ و شیمیدان فریتز هابر، در میان دیگران هدایت می شود  اجمالی از یک جهان با پتانسیل بی حد و حصر در زیربنای جهان قابل مشاهده، یک "هسته تاریک در قلب" ارائه می دهد. چیزهایی که برخی از شاهدان آن تصمیم می گیرند بهتر است به حال خود رها شوند. این ترکیب خارق‌العاده تخیلی و غیرداستانی، آزمون گسترده درست یا نادرست را نیز برمی‌انگیزد: هر چه بیشتر می‌خوانیم، مرز بین واقعیت و افسانه مبهم‌تر می‌شود.
 
 
کتاب زمانی که ما از درک جهان دست برداریم
 
 
 
نوشته تووه دیتلوسن ترجمه تینا نونالی و مایکل فاوالا گلدمن. خاطرات زرق و برق دار دیتلوسن که برای اولین بار در دهه 1960 و 70 در دانمارک منتشر شد و در یک جلد جمع آوری شد، جزئیات تربیت سخت، مسیر شغلی و اعتیادهای بی رحم او را شرح می دهد: روایتی قدرتمند از مبارزه برای آشتی دادن هنر و زندگی. او در 14 سالگی به صفوف کارگری پیوست، در اوایل 20 سالگی به شاعری مشهور تبدیل شد و پس از دو ازدواج ناموفق، با یک دکتر روان‌پریش ازدواج کرد و در 30 سالگی به طرز ناامیدکننده‌ای به مواد افیونی وابسته بود. با وجود تمام پیچ و تاب‌های دراماتیک زندگی او، این کتاب‌ها با هم وضوح، طنز و صراحت خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارند، و نه تنها بر واقعیت‌های خشن جهان، بلکه بر انگیزه‌های غیرقابل توضیح خود مخفی ما روشن می‌شوند.
 
 
سه گانه کپنهاگ: کودکی; جوانان؛وابستگی
 
 
 
فقر، بقا و امید در یک شهر آمریکایی نوشته آندریا الیوت تصویر الیوت برای گسترش مجموعه‌های تحسین‌شده‌اش در سال ۲۰۱۳ برای تایمز درباره داسانی کوتس، یک دختر مدرسه‌ای بی‌خانمان نیویورکی و خانواده‌اش، سال‌ها از طریق پناهگاه‌ها، مدارس، دادگاه‌ها و دفاتر رفاه، سوژه‌هایش را در زندگی روزمره‌شان دنبال کرد. کتابی که او تهیه کرده است  با گزارش دقیق، نوشته ظریف و مملو از عشق شدید و مشاهدات زیرکانه داسانی و مادرش روایتی تلخ از مبارزه یک خانواده با فقر، بی خانمانی و اعتیاد در شهر و کشوری است که در پرداختن به آن ناکام مانده است. این مسائل با اثربخشی یا شفقت.
 
 
کودک نامرئی
 
 
 
نوشته آنت گوردون رید تصویر این کتاب تاریخ و خاطرات را در یک جلد کوتاه می بافد که روشنگر، تأثیرگذار و شجاعانه است. گوردون رید با بررسی پیچیدگی‌های نژادی و اجتماعی تگزاس، ایالت زادگاهش، از خوانندگان می‌خواهد که از بحث‌های داغ کنونی عقب‌نشینی کنند و نگاهی دقیق‌تر به تاریخ و شگفتی‌هایی که می‌تواند ارائه دهد داشته باشند. چنین دیدگاهی برای او آسان است زیرا او بخشی از تاریخ بود اولین کودک سیاه پوستی که مدرسه تگزاس شرقی خود را ادغام کرد. در موارد متعددی متوجه شد که سفید پوستان و سیاه پوستان از آن دوری می‌کنند و در سنین پایین یاد می‌گیرد که شکستن خط رنگ می‌تواند برای هر دو نژاد تهدید کننده باشد.
 
 
کتاب در روز ژوئن
 
 
 
 این جرات است که بیوگرافی جدیدی از پلات بسازیم، که زندگی و مرگ او بر اثر خودکشی در 30 سالگی در سال 1963، به طور کامل توسط محققان انتخاب شده است. با این حال، این پرتره با دقت تحقیق شده و در بیش از 1000 صفحه، به‌طور غیرمنتظره‌ای پرتره یک دستاورد بزرگ است. کلارک، استاد شعر در انگلستان، که مصمم است شاعر را از کاریکاتور پس از مرگ به عنوان یک دیوانه محکوم به فنا نجات دهد و «او را به عنوان یکی از مهمترین نویسندگان آمریکایی قرن بیستم تغییر دهد»، روایتی از استعداد ادبی نادر و محیط خانوادگی و روشنفکری که هم او را خنثی و هم تشویق می‌کرد، نقل‌قول‌هایی از نامه‌ها، خاطرات، شعر و نثر پلات به سرتاسر او جان بخشید.
 
 
دنباله دار قرمز: زندگی کوتاه و هنر درخشان سیلویا پلات نوشته هدر کلارک
 
گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش (هنر مدرن) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات، با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و با ارائه سرویس های جامع تبلیغات و چاپ قادر است ایده ها وخواسته های تجاری شما را به صورتی عملیاتی پیاده سازی نماید. باعث افتخار ما خواهد بود تا بتوانیم مجری و مشاور در زمینه  رشد و پیشرفت تجاری شما باشیم. جهت مشاوره با کارشناسان ما لطفا تماس حاصل فرمایید.
این مقاله زیر مجموعه خدمات چاپ می باشد.
کلمات کلیدی: گروه چاپ و تبلیغات طرح و نقش، چاپ کتاب، کتاب ،چاپ،کتاب سال.

فهرست مقالات

 

  مشاوره، طراحی

  دیجیتال مارکتینگ 

چاپ   سازه های نمایشگاهی   دکوراسیون داخلی   آموزش و مهارت

 

Main Menu